Heel naief van je.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef Logitik het volgende:
Ik ben juist geinteresseerd in andere mensen, en vraag daarom ook veel. Maar dan verwacht ik dus ook iets terug. Dat krijg ik dus niet.
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:50 schreef katerwater het volgende:
[..]
Weinig mensen zijn oprecht in jou geinteresseerd, je moet daarvoor zorgen!
je lijkt wel een wijf man met je hints die niemand begrijptquote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef Logitik het volgende:
Ik heb het gister een paar keer op een subtiele manier laten merken.
Allereerst zei ik "ik denk dat ik eens ga bijhouden hoe vaak jij het woord 'ik" zegt in een minuut'
Toen hij daarna weer de hele tijd over zichzelf ging praten, zei ik "ja, het is ik ik ik ik" de hele tijd bij jou (zoiets)
Ondertussen, toen hij weer over zichzelf begon, heb ik goed laten merken door mijn interesse ineens helemaal ergens anders op te richten. Ik liet zelfs mijn hoofd vallen, met een diepe zucht erbij (als je snapt wat ik bedoel).
En toch ging het de hele tijd door. Hij snapt het dus niet helemaal.
Ik ben juist geinteresseerd in andere mensen, en vraag daarom ook veel. Maar dan verwacht ik dus ook iets terug. Dat krijg ik dus niet.
1. nee, het kan ook gewoon bij die andere persoon liggen, het type herken ik gewoon.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:54 schreef MNR het volgende:
Misschien moet je leren om aandacht voor jezelf te vragen in een gesprek?
(en dat is lastiger bij iemand die die eigenschap wel goed bezit).
Probeer er iets mee te doen, ipv alle 'schuld' bij hem te leggen. Denk overigens dat als hij echt zo "ikke, ikke, ikke" is, het helemaal niet verkeerd is, om hem daarmee te confronteren.
Yep, zeker irritant... en daarbij heeft hij/zij het dan nog veel erger meegemaakt dan jij!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 16:12 schreef wise het volgende:
trieste mensen zijn dat
ben je verhaal aan het vertellen, en dan heeft die persoon dat ook een keer meegemaakt en dan neemt tie het gesprek over met ik dit en ik dat.
Ja, maar lieve schat, dat heeft blijkbaar geen effect gehad.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
1. nee, het kan ook gewoon bij die andere persoon liggen, het type herken ik gewoon.
2. heeft ie al gedaan zoals je hierboven kan lezen.
ach ja....het type mensen dat alles wat jij hebt meegemaakt ook meegemaakt hebben, maar dan net iets erger of beter of groter of vaker...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:59 schreef Friek_ het volgende:
Als het in combinatie gaat met overtreffen (opscheppen) of verergeren: ja, die ken ik en ze zijn bloedirritant.![]()
Dat dus.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:00 schreef releaze het volgende:
Als je duidelijk bent komt die boodschap in een keer over. En waarschijnlijk, als ie het toch zo over zichzelf heeft, heeft ie issues (narcisme of juist een lage eigenwaarde) en zit het dus veel dieper dan de oppervlakkige chit-chat en ...
Nee vind ik niet, hoewel de standaard opmerking 'te is nooit goed, behalve televisie en tequila' hier uiteraard van toepassing is. Je moet er dus niet in overdrijven, maar je mag best in zekere mate uitdragen dat je enthousiast bent over jezelf en wat je kunt en bereikt hebt.quote:
waarom vraag je het danquote:Op zondag 20 mei 2007 23:01 schreef LasTeR het volgende:
Ik vraag mensen dingen puur uit beleefdheid, of uit eigenbelang. Ik ben eigenlijk nooit zo geïnteresseerd in de gedachtegang van anderen.
Sociale verplichting o.i.d.quote:
Precies, een soort van sociale verplichting dus.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Als ik iets niet wil weten
dan vraag ik het ook niet
maar als iemand iets vraagt aan mij
dan vraag ik het wel terug om aardig te lijken
ik vraag het omdatquote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Precies, een soort van sociale verplichting dus.
Maar het interesseert je vrij weinig wat die persoon antwoord.
Heb jij bolle wangetjes en een pony?
Je zegt net zelf dat vaak pas wanneer iemand jou eerst iets vraagt, jij ook wat aan hen vraagt om 'aardig te lijken'.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik vraag het omdat
- die persoon blijkbaar ook er iets over wil vertellen
- ik het in principe niet erg vind om te horen maar het niet uit mezelf zou vragen
en hey alles goed okee doei
dat vind ik echt gaaarrr
zeg dan niks![]()
Nou, als je dat soort hints niet begrijpt heb je wel een enorm bord voor je kop hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 16:03 schreef Sargon het volgende:
[..]
je lijkt wel een wijf man met je hints die niemand begrijpt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |