Nee, als een ploeg als Twente de CL haalt, dan is dat een enorme financiele meevaller, maar als ze het niet halen zijn ze (zowel sportief als financieel) echt niet in de problemen. Een topploeg als Ajax heeft zoiets nodig om uitstraling te hebben en om geld in het laatje te krijgen.quote:
Ja tuurlijk welquote:Op zondag 20 mei 2007 14:31 schreef Kadoc het volgende:
[..]
AZ heeft natuurlijk helemaal niks aan CL.
Let us dream ffs!quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Beetje naïef om te denken dat makkelijk wordt. De kans dat AZ niet scoort lijkt me niet al te groot. Als AZ 1x scoort moet Ajax twee doelpunten maken om geen verlenging te krijgen.
Als Houniet het zegt komt alles goedquote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
alles komt goed hoor
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Beetje naïef om te denken dat makkelijk wordt. De kans dat AZ niet scoort lijkt me niet al te groot. Als AZ 1x scoort moet Ajax twee doelpunten maken om geen verlenging te krijgen. Drie om het klusje binnen 90 minuten af te maken.
AZ in de CL.
Ik heb er niet al te veel vertrouwen in iig. Sneijder is erg belangrijk dit seizoen.. Davids en Gabri terug, das dan wel weer een voordeel. Helemaal omdat ze Cziommer moeten missen op het middenveld.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Beetje naïef om te denken dat makkelijk wordt. De kans dat AZ niet scoort lijkt me niet al te groot. Als AZ 1x scoort moet Ajax twee doelpunten maken om geen verlenging te krijgen. Drie om het klusje binnen 90 minuten af te maken.
AZ in de CL.
120 minuten, alleen na strafschoppen konden ze iets doenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Sterker nog, je hebt nog nooit gewonnen dit seizoen van AZ (in 90 minuten)
Dank u, groot orakelquote:Op zondag 20 mei 2007 14:39 schreef teardropnl het volgende:
Het wordt 3-1 voor ajax, let maar op mijn woorden
Tsja sneijder en zijn temperament he... altijd al een probleem geweestquote:Op zondag 20 mei 2007 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit is wel de meest domme gele kaart ooit geweest....
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit is wel de meest domme gele kaart ooit geweest....
Uit welk gat ben jij gekropen ?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wees blij dat Sneijder er nog is
Arveladze goal telde zeker weer niet ?
geile avatar....waarvan ?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
alles komt goed hoor
Ik heb de wedstrijd niet gezien, daarom vraag ik het. Goals tegen Ajax zijn altijd ongeldig daaromquote:
Dag hounietquote:Op zondag 20 mei 2007 14:47 schreef Houniet het volgende:
ik ben weg uit dit topic hier, fijne voetbalmiddag nog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |