Dode pixels? Heeft ie een redelijke kijkhoek of moet je er recht voor zitten?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:53 schreef Roeji het volgende:
wat is de staat van het scherm?
ik heb er win2k op gehad en ben toch maar teruggegaan naar 98 ivm traagheid bij tabbed browsing enzo. en dat terwijl ik er 64 mb ram bijgekocht heb!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:21 schreef joey_k het volgende:
Xp staat er nu op. (Je kijkt naar foto's van óók een armada 1500c). Afgezien van een redelijke opstarttijd werkt het wel. Maar niet meer als voor internetten en tekstverwerken dan hè? Niet te gek doen meteen.... (Of wat ram erbij ingooien)..
Oke, thanx. Er zat geen netwerkaansluiting in, toch? En behalve de accu zijn er geen defecten?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef joey_k het volgende:
@ Roeji: Voor zover als ik nu kan zien geen dode pixels en de kijkhoek valt erg mee.. Het is TFT en geen DSTN, dus je hoeft er niet recht voor te zitten.
@Dapa: Je bod is genoteerd...
Laptop is tevens te ruil tegen een wat exotischer Nokia toestel! (N-serie, E-serie, 6800, 7373 etc) (Toestel hoeft uiteraard niet 100% te zijn)..... Zie: [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
Kom je hem halen of moet ik hem verzenden? (in het laatste geval komt er 6,20 euro verzendkosten bij).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:16 schreef Dapa het volgende:
en?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |