Dat viel mij ook al op ja! Maar ja... Huub is iets teveel met zichzelf bezig....quote:Op zondag 20 mei 2007 13:27 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Huub niet erg aardig doen ofzo tegen zijn zus. Ze zegt net dat ze 'm mist en hij gaat er gewoon niet op in?![]()
Ja, vind ik ook, maar ook wel vreemd, want bij het telefoongesprek met die vriend van ´m die ´n kindje heeft gekregen vond ik juist dat ie elk GK-onderwerp 'n beetje overheen walste met weer z'n blijdschap te tonen dat die gast 'n kindje had gehad. Hij was heel geinteresseerd en vroeg veel en had 't eigenlijk bijna niet over de belevenissen in 't huis. Maar tegenover z'n zus lijkt hij bijna niet te horen wat zij allemaal zegt.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja! Maar ja... Huub is iets teveel met zichzelf bezig....
Ik vind Cora er zowiezo niet echt gelukkig uit zien.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:32 schreef Kinga het volgende:
Cora staat er weer in haar eentje.
Lol Had je nog hoop dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan daar dus echt met mijn hoofd niet bij. Hoe fucked-up denk je als je zo'n bril op hebt?
Mijn hoop op een 'verlichting' van Amanda is bij deze finaal de grond in geboord. Nurture & Nature zijn te zeer negatief met elkaar verbonden.
Ik denk dat hij natuurlijk liever Hedda had willen zien.... Hij laat zijn visite nu ook wel lekker ziten daar... zelf lekker zwemmen...quote:Op zondag 20 mei 2007 13:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, maar ook wel vreemd, want bij het telefoongesprek met die vriend van ´m die ´n kindje heeft gekregen vond ik juist dat ie elk GK-onderwerp 'n beetje overheen walste met weer z'n blijdschap te tonen dat die gast 'n kindje had gehad. Hij was heel geinteresseerd en vroeg veel en had 't eigenlijk bijna niet over de belevenissen in 't huis. Maar tegenover z'n zus lijkt hij bijna niet te horen wat zij allemaal zegt.
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:35 schreef demins het volgende:
Cementa: En toen kwam er een jongen binnen. En een Snickers kost ¤ 1,10. Dus ik pak een Snickers. En die kost dus een euro. En hij wil betalen. Maar dan neemt hij eerst een hap van die Snickers. Is die halve Snickers weg. Wil ie met 30 (?) euro betalen. Maar goed, ik denk laat maar gaan. En ik pak het wisselgeld. Valt die jongen zó achterover. En je kent het allemaal glas en een stenen vloer...
Amanda: Hoeveel uur werk je nou?
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
Achter hoorde Deborah dat Sjoerd Japio al 10 jaar kent, maar Sjoerd had nog nooit van CORA gehoord.
Radna (zus) en Ben (vriend)quote:Op zondag 20 mei 2007 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Wie zijn er voor Huub eigenlijk?
Radna,de zus van Huub en Ben een vriend van Huub.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Tot het bittere eind blijf ik hoop houden in de mensheid. Maar het einde van Amanda is mij te bitterquote:Op zondag 20 mei 2007 13:36 schreef itsme het volgende:
Lol Had je nog hoop dan?![]()
Die griet is echt hopeloos
Wat een domme doos is dat zeg. En hetzelfde geldt voor haar familie![]()
Maak een poll!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:36 schreef scanman01 het volgende:
dat sloeg op het feit dat ze met zijn 2en Huub in het zwembad wilden gooienquote:Op zondag 20 mei 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
Een van de vrienden van Brian raakt Cheyenne bij een duik in het zwembad.
Huub: "Kijk zo zijn de vrienden van Brian!".
Ben je nu ook klaar voor een schijnhuwelijk?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Het is aan te leren Jaap, heb ik ook gedaan.
Ik kan nu uitstekend schijnbelangstelling tonen.
valt wel mee, zijn zus weet ook hoe hij is en laat hem even dollen.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:27 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Huub niet erg aardig doen ofzo tegen zijn zus. Ze zegt net dat ze 'm mist en hij gaat er gewoon niet op in?![]()
Dit valt me serieus wat tegen van Jaap.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je nu ook klaar voor een schijnhuwelijk?
Het was toch eerst 1 juli, maar neuh, dan moet Cora naar de toppers.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit valt me serieus wat tegen van Jaap.![]()
Maar 6 juli staat in mijn aganda.
6 juli staat in ieders agenda!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit valt me serieus wat tegen van Jaap.![]()
Maar 6 juli staat in mijn aganda.
Die probeert DGK_Tegengas al tijden keurig bij te houden: DGK week-agendaquote:Op zondag 20 mei 2007 13:41 schreef F04 het volgende:
Eigelijk moeten we op Fok een agenda hebben.
Lieke heeft altijd fitnesswedstrijden gedaan.. Ik gok dat die vriendin ook dat streven heeft.. Aangezien ze ook zei dat ze dan mooi kon trainen (toen ze in de fitness zat)quote:Op zondag 20 mei 2007 13:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De vriendin van Lieke zit best wel strak in het vel
[afbeelding]
Echt?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:44 schreef 2live het volgende:
jaap raakte cora in haar buik aan!!!
Schrok ze?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:44 schreef 2live het volgende:
Yairo ligt even te dutten. Hij heeft nog een lange nacht voor de boeg!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:42 schreef Mokum020 het volgende:
Waar zijn de twee bloedjes van kindertjes van Natasia...
zitten ze een kickboksgala te kijken?
![]()
Oeps, met zijn volle 9 cm?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:44 schreef 2live het volgende:
Let je een beetje op je woorden...voor je het weet wordt je afgeschoten..quote:Op zondag 20 mei 2007 13:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Yairo ligt even te dutten. Hij heeft nog een lange nacht voor de boeg!
Beetje vreemd want Toppers is op 1, 2, 3, 6, 7 en 8 juni....quote:Op zondag 20 mei 2007 13:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het was toch eerst 1 juli, maar neuh, dan moet Cora naar de toppers.
Ik heb nog nooit zo'n bizar "koppel" gezien.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio twijfelt op Cora het allemaal wel trekt. Ze leestzijn Kingjaap site ook niet, omdat het te grof is.
[afbeelding]
ze zei ook 1 juniquote:Op zondag 20 mei 2007 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje vreemd want Toppers is op 1, 2, 3, 6, 7 en 8 juni....
http://www.amsterdamarena.nl/evenementen/
Ow oke, juni, ook goed.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal ze wel voor de dichte deur komenquote:Op zondag 20 mei 2007 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het heeft wel indruk gemaakt hè.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Let je een beetje op je woorden...voor je het weet wordt je afgeschoten..![]()
bizarrrrquote:Op zondag 20 mei 2007 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n bizar "koppel" gezien.
Ze weten wel waar ze het over hebben. Hun bespreken haast alles via de brieven en bedenken over afkortingen voor enzo.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:52 schreef Kinga het volgende:
Mijn god, ze zijn écht vaag.
Maar waarom ze dan niet op 07-07-07 trouwen is me nog steeds niet duidelijk, is voor Jaap ook een makkelijk te onthouden datum enzoquote:
Ze kennen elkaar gewoon nauwelijks. Jaap is Cora voortdurend aan het vertellen hoe hij in elkaar zit. Toch vind ik ze niet onprettig samen. Alhoewel iets meer passie geen kwaad zou kunnen.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n bizar "koppel" gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |