Ik laat me bekeren voor je, natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
we mogen elkaar zien met andere erbij. We zijn immers niet verloofd. De verlovingsperiode zal de kennismakingsperiode zijn. Dezelfde hoofddoek is verkrijgbaar bij uw lokale Islamitische winkel. Bent u tevens gelovig mon cherie?
Dat is niet aan mijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik laat me bekeren voor je, natuurlijk!
meeting? wie wat waar hoe huh echt waar wanneer dan waar wie?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Recht uit mijn hart: kom je naar de meeting?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:42 schreef Burakius het volgende:
hahah nee dank je![]()
om de doodheid weg te halen zwei neue fotos van mij
[afbeelding]
und in volle gewaad
[afbeelding]
die mogen ze hier invoeren. Ze zitten vet lekker.quote:
Gozer wat doe je met de Saudi klederdracht,of was je in Saudi-Arabie?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
die mogen ze hier invoeren. Ze zitten vet lekker.
sterker nog .. die foto is genomen in Mekka. Ik was in de meivakantie op Umrah alhamdurillah!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Gozer wat doe je met de Saudi klederdracht,of was je in Saudi-Arabie?![]()
hah geen hadji hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:17 schreef Double-Helix het volgende:
Feli al hadj!
of voor de nederlanders..--> zoveel tijd na ramadanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:23 schreef Double-Helix het volgende:
Stom van me,al hadj word gehouden ten tijde van al 3aid al adha.
Je kunt het hebben, schatjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
die mogen ze hier invoeren. Ze zitten vet lekker.
ahhaha tja wat kan ik zeggen. I make djalaba look great ( MIB style)quote:
Dronkenquote:
Je bent dus altijd zo gezelligquote:
omg wat een mooie fotoquote:
en ik zou hem afmakenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
enter,ik zou zo murp afmaken om jouw tot de mijne te maken
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
* zarGon vraagt zich af wanneer de zip komt.
stop hem in je berenanusquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:20 schreef Berenanus het volgende:
Goed topic [afbeelding]
Al heb ik volgens mij geen manieren meer hoe ik mijn theedoek moet dragen, alles staat al in dit topic. Iemand nog een verzoekje?
Morgen avond, zal ik doenquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:46 schreef MASD het volgende:
maak een FOK! theedoek en doe hem om als een ninja
Zet er dan ook ff mijn naam op enzoquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:51 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Morgen avond, zal ik doen [afbeelding]
Gaat helemaal goed komenquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Zet er dan ook ff mijn naam op enzocredits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |