Fokkerts for fokkersquote:Op zondag 20 mei 2007 04:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Fokkerts For Teh Winnn!
In diepe slaap zoals een normaal mensquote:Op zondag 20 mei 2007 04:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof ik hier in ga SC'en![]()
[sc # 78] Waar de echte fokkers geen topic kunnen openen.
![]()
Prospera![]()
Het duurde ook zolangquote:Op zondag 20 mei 2007 04:46 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Prospera![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 04:48 schreef PC eend het volgende:
Ik wens alle vollers een prettige terugreis, het voelde als een visite die te lang bijft hangen![]()
![]()
Gaan jullie nou op lengte vergelijkenquote:Op zondag 20 mei 2007 04:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vergelijk deze OP eensch met die van jou![]()
Eendt, wat weet je het mooi te verwoordenquote:Op zondag 20 mei 2007 04:48 schreef PC eend het volgende:
Ik wens alle vollers een prettige terugreis, het voelde als een visite die te lang bijft hangen![]()
![]()
Ja ik zit toch hier en niet daarroquote:Op zondag 20 mei 2007 04:46 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Prospera![]()
Daar gaat onze datequote:Op zondag 20 mei 2007 04:48 schreef PC eend het volgende:
![]()
Is toch een eigenschap die mensen in mij waarderen.quote:Op zondag 20 mei 2007 04:48 schreef PC eend het volgende:
![]()
Jemig wat ben je snel ik had die tikfout al snel onder controlequote:
Sterker nog, vol heeft een doorlopende SC. Als de dgk morgen wordt dichtgegooid is hier geen SC meer, maar op vol is die er jaarrond.quote:Op zondag 20 mei 2007 04:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft VOL eigenlijk een SC?
Of openen jullie gewoon voor elke ruft een topic?![]()
Dat lijkt mij antwoord genoeg.quote:Op zondag 20 mei 2007 04:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Sterker nog, vol heeft een doorlopende SC.
Mag hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 04:56 schreef Arliator het volgende:
Maar ik ga slapen, het was leuk, kom nog weleens terug hier!!!!![]()
![]()
![]()
Dat je oprot?quote:Op zondag 20 mei 2007 04:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is toch een eigenschap die mensen in mij waarderen.![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 04:56 schreef Arliator het volgende:
Maar ik ga slapen, het was leuk, kom nog weleens terug hier!!!!![]()
![]()
![]()
Vanwaar die vijandgheidquote:
Jij hebt mij duidelijk nooit vijandig gezienquote:
Eendt, is ze van jou?quote:Op zondag 20 mei 2007 04:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt mij duidelijk nooit vijandig gezien
Gekkie, ik ben toch geen kloonquote:Op zondag 20 mei 2007 05:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar zeg 's, van wie ben jij een kloon?![]()
Was het maar waar, dan had ik ook geen probleem met het leeftijdsverschil gehadquote:
Boeiend, ik zou er ook zo een makenquote:Op zondag 20 mei 2007 05:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was het maar waar, dan had ik ook geen probleem met het leeftijdsverschil![]()
Ik trek mijn toetsenbord ervan af ... Genoeg geziek en gezeik op deze wereldquote:
Ik haat klonen, ik wordt er helemaal PARA vanquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 05:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik haat klonen, ik wordt er helemaal PARA van![]()
Volgens mij zeg je het gewoon om mij en haar uit elkaar te drijven![]()
Een witte sleep, lief, hè?quote:Op zondag 20 mei 2007 05:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, die hamster van jou, "met die witte streep op zijn kontje"![]()
Ik ben ook wel eens geil, maar je toetsenbord aftrekken...quote:Op zondag 20 mei 2007 05:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik trek mijn toetsenbord ervan af ... Genoeg geziek en gezeik op deze wereld![]()
Truste schatjes... Die *%$##@ vogels fluiten alweerquote:Op zondag 20 mei 2007 05:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens geil, maar je toetsenbord aftrekken...
Niet eng dromen van die "rel" hé!quote:Op zondag 20 mei 2007 05:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Truste schatjes... Die *%$##@ vogels fluiten alweerLots of fun
P.s. sukkelquote:Op zondag 20 mei 2007 05:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens geil, maar je toetsenbord aftrekken...
Truste, post ook es wat op vol, kan ik je de volgende keer ook afzeikenquote:Op zondag 20 mei 2007 05:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Truste schatjes... Die *%$##@ vogels fluiten alweerLots of fun
Dat lukt je nu nog niet!?quote:Op zondag 20 mei 2007 05:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Truste, post ook es wat op vol, kan ik je de volgende keer ook afzeiken![]()
![]()
![]()
Goed ideequote:Op zondag 20 mei 2007 05:06 schreef Ian_Nick het volgende:
*laatste peuk aansteekt
Zit je te fokken op een beamerquote:Op zondag 20 mei 2007 05:11 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, ik ben langzaam; schermtoetsenbord.
Oké, ik heb toch gelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 05:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb mag ik dat beest hebben![]()
Angelinaquote:Op zondag 20 mei 2007 05:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's bijna net zo geyl als die kont van dat paard![]()
Je ziet er niet uit als een Jasperquote:Op zondag 20 mei 2007 05:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mag die hamster hebben als ik gelijk heb!?![]()
Kut, wtf moet ik met een hamster!?
Da's mijn derde naam pas hoor, ik heet eerst Theraquote:
Alsjeblieft.quote:Op zondag 20 mei 2007 05:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Je ziet er niet uit als een Jasper.
Yup, en ik krijg een hamster van je.quote:Op zondag 20 mei 2007 05:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Da's mijn derde naam pas hoor, ik heet eerst Thera.
Ben je nou een mannelijke ipulator, of een vrouwlijke manipulator die alleen mannen manipuleertquote:
Kies maar..?quote:Op zondag 20 mei 2007 05:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah...
Wat krijg ik ervoor in de plaats?
Pfff, wat denken die KudtVollerts wel nietquote:Op zondag 20 mei 2007 05:23 schreef PC eend het volgende:
Ik geloof wel dat we de aanval succesVOL hebben afgestoten![]()
![]()
Niet veel, dat weet ik welquote:Op zondag 20 mei 2007 05:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pfff, wat denken die KudtVollerts wel niet![]()
Mail je me de webcam sessiequote:Op zondag 20 mei 2007 05:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pfff, wat denken die KudtVollerts wel niet![]()
Mwoah, die webcamsessie misschien wel, maar dan wil ik natuurlijk eerst wel een previewquote:
Iets teveel op, denk ikquote:Op zondag 20 mei 2007 05:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je msn staat gewoon op je profiel hé?
Dus die had ik stiekem allang![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 05:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mwoah, die webcamsessie misschien wel, maar dan wil ik natuurlijk eerst wel een preview
Ik denk dat ik hetzelfde ga doenquote:Op zondag 20 mei 2007 05:31 schreef PC eend het volgende:
Het was me een waar genoegen, ik ga nu vanangelina
dromen
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 05:31 schreef PC eend het volgende:
Het was me een waar genoegen, ik ga nu vanangelina
dromen
![]()
Ik zie hier eerder in, dat het zwarte cirkeltje bijna thuis is. Hij moet nog een klein stukje, voordat-ie weer in zijn eigen veilige, vertrouwde zwarte vlak is.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:15 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
titel: zwarte eenzaamheid omringt door warm rood
prijs: n.o.t.k
Dit lijkt vaak zo bij liefde, maar lukt niet altijdquote:Op zondag 20 mei 2007 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie hier eerder in, dat het zwarte cirkeltje bijna thuis is. Hij moet nog een klein stukje, voordat-ie weer in zijn eigen veilige, vertrouwde zwarte vlak is.
Omdat de onderste twee vlakken smaller zijn, wordft ook een beweging naar boven gesuggereerd.
Tegenwoordig wel hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit lijkt vaak zo bij liefde, maar lukt niet altijd
Mwah, volgens mij viel het allemaal wel mee, en werd het meer een relletje om t rellen dan dat t een rel was....quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:55 schreef Leandra het volgende:
Mwah, volgens mij viel het allemaal wel mee, en werd het meer een relletje om t rellen dan dat t een rel was....
In een rel-mood kom je natuurlijk vanzelf wel als je lekker mee doetquote:Op zondag 20 mei 2007 13:06 schreef Leandra het volgende:
Das dan wel weer waar... ik was al naar bed, maar ik was dan ook niet in een rel-mood
Same here! Alleen zie ik geen ruk op die laptop buiten....quote:Op zondag 20 mei 2007 13:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Hello lieve SCssers...
Life is good... Lekker in de tuin op een luchtbedje, lappie erbij, beschuit met veel aardbeien, bakje koffie en een peuk....
Hopen dat die shit niet deze kant opkomt dan....quote:Op zondag 20 mei 2007 13:49 schreef Gert het volgende:
Hier begint het net een beetje heiïg te worden.
Nu ik op het punt sta naar het strand te fietsen.![]()
Hoe ver is jouw "deze kant" van Gert verwijderd??quote:Op zondag 20 mei 2007 13:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hopen dat die shit niet deze kant opkomt dan....
Dat gaat wel gebeuren, het gaat van zuid naar noord.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hopen dat die shit niet deze kant opkomt dan....
Ja lekker is dat....... wij gaan zo weer naar de Proefquote:Op zondag 20 mei 2007 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat wel gebeuren, het gaat van zuid naar noord.
Maar daarachter zie ik weer een open stuk.![]()
[afbeelding]
Volgens mij is Gert Amsterdammer, dus zo'n 20 km hemelsbreed....quote:Op zondag 20 mei 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe ver is jouw "deze kant" van Gert verwijderd??![]()
Hmmz nou maar hopen dat Amersfoort droog blijft... hoewel er genoeg parasols staan natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 13:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Volgens mij is Gert Amsterdammer, dus zo'n 20 km hemelsbreed....![]()
Het wordt hier al bewolkt idd.....
Edit: Hagenees zie ik net (sorry Gert) ietsje verder dus.
Vreetzak!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja lekker is dat....... wij gaan zo weer naar de Proef![]()
We zijn gisteren niet eens aan proeven toegekomenquote:
Alweer?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja lekker is dat....... wij gaan zo weer naar de Proef![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
We zijn gisteren niet eens aan proeven toegekomen
Het was een regelrechte lijn naar de afdeling drank en daarvandaan naar de kroeg![]()
Hier is het inmiddels bewolkt maar ik heb de kid naar boven geschopt om z'n haar te gaan doen dus we kunnen iig zo wegquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:07 schreef Talitha het volgende:
Ian, je verwaarloost je taak als SC-master! Wat ben je allemaal aan het doen?![]()
Ian denk ik....? Of Mokum....? Of beiden....? Samen misschien...?!quote:
Getver............quote:Op zondag 20 mei 2007 15:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ian denk ik....? Of Mokum....? Of beiden....? Samen misschien...?!
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Getver............![]()
Geef nog een keer een kus weg aan je....![]()
je hoeft in ieder geval niet meer zo ver weg. (of is die kuntdinges niet open op zondag?)quote:Op zondag 20 mei 2007 16:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Peuken halen/Geen peuken halen...
Ik heb dankzij die TherAngelina al de hele dag niet gerookt!![]()
Ik heb een beetje lang door zitten lullen met die TherAngelinaquote:Op zondag 20 mei 2007 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je hoeft in ieder geval niet meer zo ver weg. (of is die kuntdinges niet open op zondag?)
en waarom heppie niet gerookt dan?![]()
dag ian!quote:Op zondag 20 mei 2007 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een beetje lang door zitten lullen met die TherAngelina![]()
En toen waren alle peuken dus op...
Ik ben benieuwd of Kunterbunt () open is.
Ik ga even kijken![]()
Ik hoor je over een uur of wat......quote:Op zondag 20 mei 2007 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Het noorden: bewolkt maar zeer droog
oeiquote:Op zondag 20 mei 2007 16:42 schreef Mokum020 het volgende:
Is het al bekend dat het in de meeste plaatsen nu regent en ...
dat kleinzusje geen ramen heeft?
![]()
He wat knusquote:Op zondag 20 mei 2007 16:46 schreef Gert het volgende:
OK, ik doe gezellig mee.
In 070 is het nu lciht aan het regenen.![]()
Er was hier verderop een podium waarop "artiesten" probeerden om het publiek te vermaken met "Nederlandstalige krakers". Die zijn nu opgehouden.quote:
wat kostte dat nou?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Er was hier verderop een podium waarop "artiesten" probeerden om het publiek te vermaken met "Nederlandstalige krakers". Die zijn nu opgehouden.![]()
Te laat. Ik kwam hem vanmiddag tegen met de hond, bij de Vietnamese loempiakraam.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:49 schreef kleinzusje het volgende:
Als iemand trouwens Peter ziet wil men dan melden dat ik die kunst niet voor Janlul heb gemaakt![]()
he wat knusquote:Op zondag 20 mei 2007 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Er was hier verderop een podium waarop "artiesten" probeerden om het publiek te vermaken met "Nederlandstalige krakers". Die zijn nu opgehouden.![]()
Eén gebedje.quote:
Peter heeft een logé die is even otherwise occupied...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:49 schreef kleinzusje het volgende:
Als iemand trouwens Peter ziet wil men dan melden dat ik die kunst niet voor Janlul heb gemaakt![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Eén gebedje.
Toen ging het regemen.
God houdt van mij.![]()
[..]
Eén gebedje.
Toen ging het regemen.
God houdt van mij.![]()
Kort en slecht en naar gedroomdquote:Op zondag 20 mei 2007 16:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Peter heeft een logé die is even otherwise occupied...
heb jij een beetje goed geslapen vannacht?
ik las iets in de krant over het te lijf gaan van je nachtmerries.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kort en slecht en naar gedroomd![]()
Maar lief dat je het vraagt![]()
[..]
Te laat. Ik kwam hem vanmiddag tegen met de hond, bij de Vietnamese loempiakraam.
quote:
Dat lijkt mij duidelijkquote:Op zondag 20 mei 2007 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Eén gebedje.
Toen ging het regemen.
God houdt van mij.![]()
[..]
Te laat. Ik kwam hem vanmiddag tegen met de hond, bij de Vietnamese loempiakraam.
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:56 schreef Mokum020 het volgende:
Kan ik weer opnieuw beginnen met BBQ'en......alles zeiknat...
kan dat eigenlijk binnen of is dat een slecht plan..![]()
In die discussie ga ik me dus niet mengen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]met héééte saus!
Een stuk lekkerder dan pak 'm beet een zak saté van Mora.![]()
kunterbunt nog open?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]met héééte saus!
Een stuk lekkerder dan pak 'm beet een zak saté van Mora.![]()
Ja!quote:
Hup, opzoeken die krantquote:
Niet meteen zo'n bekkie hè.quote:
Gatverquote:Op zondag 20 mei 2007 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet meteen zo'n bekkie hè.![]()
Ik heb hem wèl de hartelijke groeten namens jou gedaan hoor!
De hartelijke groeten terug, en een lik van Snuitje.
jamaar jamaar... t staat niet online...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hup, opzoeken die kranten rap een beetje
We zijn burenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:56 schreef Mokum020 het volgende:
Kan ik weer opnieuw beginnen met BBQ'en......alles zeiknat...
kan dat eigenlijk binnen of is dat een slecht plan..![]()
Nee, klein kioskje wat hier vlakbij open is gegaan.quote:
Kun je wel zeggen ja, vlak daarvoor stond-ie de schurrftige poedel van demente Dina anaal uit te likken.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja, vlak daarvoor stond-ie de schurrftige poedel van demente Dina anaal uit te likken.![]()
WTFFFFF !!!! Thx voor de tip, dat dan weer welquote:Op zondag 20 mei 2007 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jamaar jamaar... t staat niet online...![]()
Huh:? In Deutschland heb je toch juist overal van die automaten?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, klein kioskje wat hier vlakbij open is gegaan.
Wat ontzettend handig is aangezien ik normaal half uur moest lopen voor pakje peuken![]()
* mental wipe..quote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja, vlak daarvoor stond-ie de schurrftige poedel van demente Dina anaal uit te likken.![]()
wat kan ik voor jou op het houtskool donderen....een sateetje?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
We zijn buren![]()
![]()
![]()
Zag net een verlepte vent met houtskool seulen![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh:? In Deutschland heb je toch juist overal van die automaten?
Grewoon in woonwijken enzo, briljant!
Of woon jij in de bossen?
ow, wacht ff, ff kijken of ik de spiffy gadget hier op mijn bureautje kan gebruikenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTFFFFF !!!! Thx voor de tip, dat dan weer wel
Oh jammer, dan had ik het wel weer lekker gevondenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, hij had een magnetron op batterijen bij zich, waar de streams op te volgen waren.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh jammer, dan had ik het wel weer lekker gevonden![]()
Was hij trouwens nog streams aan het kijken op zn mobiel ?
Hup, voormakenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, wacht ff, ff kijken of ik de spiffy gadget hier op mijn bureautje kan gebruiken
Waaróm in godsnaam? Mocht je niet meer tussen de mensen wonen?quote:
Met een hondje er in ?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, hij had een magnetron op batterijen bij zich, waar de streams op te volgen waren.
Zie je wel dat ik je heul niet zo loop lastig te vallen als jij altijd loopt te verkondigen?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Waaróm in godsnaam? Mocht je niet meer tussen de mensen wonen?![]()
of een baby...quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:06 schreef debuurvrouw het volgende:
hulp is on the way voor kleinzusje
kijk eens wat makkelijk, toen ik het stuk wilde gaan scannen viel mijn oog opeens op een url...
ja, las ik gister op een of andere nieuwssite..quote:
Ik eet alleen uit zakkenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
wat kan ik voor jou op het houtskool donderen....een sateetje?![]()
Niet alleen gister.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, las ik gister op een of andere nieuwssite..
Niks voor Peterquote:
ik denk het wel...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet alleen gister.
Gebeurd vet vaak![]()
En die nieuwssite is natuurlijk onze FP?![]()
nee, da's waar.quote:
Als ik zeg wat er met die mensen moet gebeuren die dat doen krijg ik een banquote:Op zondag 20 mei 2007 17:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk het wel...![]()
maar hoe ziek ben je dan?![]()
ook in de magnetron...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik zeg wat er met die mensen moet gebeuren die dat doen krijg ik een ban![]()
dat mag toch op zondag?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb een zeer slechte timemanagement dag vandaag![]()
Probeer maarquote:Op zondag 20 mei 2007 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik zeg wat er met die mensen moet gebeuren die dat doen krijg ik een ban![]()
http://www.proefamersfoort.nl/quote:Op zondag 20 mei 2007 17:09 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens: Is Leandra al verlept gespot ?
Vergeten te strijken ? of te neuken ?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat mag toch op zondag?
anders ben ik in overtreding...![]()
minstensquote:
Allebei: vrij ernstigquote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vergeten te strijken ? of te neuken ?
Jsemig wat een triest provinciaals gedoe daaroquote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.proefamersfoort.nl/
Daar loopt ze ergens rond, of staat te schuilen...![]()
omg, staat dat ook altijd op het program op zondag??quote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vergeten te strijken ? of te neuken ?
Maar het had weinig gescheeld of je had me een scan van de menukaart gemaild!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik je heul niet zo loop lastig te vallen als jij altijd loopt te verkondigen?
Anders had je ook wel geweten dat ik in een restaurant midden in een bos (naast het waldschwimmbad) werk
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En iets met een rails en goed naar de drie lampjes kijken![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omg, staat dat ook altijd op het program op zondag??![]()
nou dan mag ik de nog resterende tijd wel zeer strak managen....![]()
In het geval van een DGK SC MEET bij Ian trakteer ikquote:Op zondag 20 mei 2007 17:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het had weinig gescheeld of je had me een scan van de menukaart gemaild!![]()
Krijgen wij SC-korting als we een keer komen eten? Hoe ver is het rijden vanaf de randstad?![]()
Met de tractor ?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het had weinig gescheeld of je had me een scan van de menukaart gemaild!![]()
Krijgen wij SC-korting als we een keer komen eten? Hoe ver is het rijden vanaf de randstad?![]()
quote:
Multitaskenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
de mount everest wegstrijken moet ze
![]()
been there, done that..quote:
Ik noem het een zeer grove uitlating van een danig gefrustreerd usertje met een te grote bek en een groot hardtquote:
Een goede definitie van een kwaliteitspostquote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik noem het een zeer grove uitlating van een danig gefrustreerd usertje met een te grote bek en een groot hardt![]()
Oe, heb jij een tractor? Leuk! Moeten we wel een weekje uittrtekken voor Hannover, maar dat geeft niet want dat is gezellig.quote:
sinds ik een flybaby ben heb ik daar geen last meer van...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
de mount everest wegstrijken moet ze
![]()
Kan mij niet hard genoeg zijn....quote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik noem het een zeer grove uitlating van een danig gefrustreerd usertje met een te grote bek en een groot hardt![]()
in die 3 minuten ?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
been there, done that..![]()
nog iets gebeurd toen ik weg was..![]()
is die saté nou al gaar?quote:
Yep en dan ook nog even je moeder bellen...quote:
zo lang nog?quote:
Mag ik dan tussen jullie inquote:Op zondag 20 mei 2007 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, heb jij een tractor? Leuk! Moeten we wel een weekje uittrtekken voor Hannover, maar dat geeft niet want dat is gezellig.
p.s. Kun je de tractor rood verven voordat we op pad gaan? En dan voorop een zwarte stip.![]()
Heb je het eten ook ontworpen?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien heb ik de menukaart ontworpen dus dat had kunnen vallen onder "ken je user"
Was da?? Ik wil er ook 1 worden danquote:Op zondag 20 mei 2007 17:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sinds ik een flybaby ben heb ik daar geen last meer van...![]()
Hup, bakken kreng, en rap een beetjequote:
Ian zit meer in het klit gebeurenquote:
Helemaal toppie!quote:
Borden in de vaatwasser tiefen is een verantwoordelijk karweitje.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De verzorging van de borden is toevallig ook een van mijn taken![]()
Nee, we rijden in 1 ruk doorquote:Op zondag 20 mei 2007 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Helemaal toppie!
En onderweg? Wildkamperen?
Ik ben kaal schatquote:
Zullen we dan toch maar andersom gaan zitten?quote:
Ik ben de hond van Peter6000 aan het grillen...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hup, bakken kreng, en rap een beetje![]()
Geen idee, dat doe ik nietquote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Borden in de vaatwasser tiefen is een verantwoordelijk karweitje.
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben de hond van Peter6000 aan het grillen...![]()
gatverquote:Op zondag 20 mei 2007 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we dan toch maar andersom gaan zitten?![]()
Helemaal niet strijken is ook een optie...Mijn optie.quote:
Oh die dreads ? thxquote:Op zondag 20 mei 2007 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het over die lieve kleine haartjes op je arm![]()
Ja, die van mij ook, werkt primaquote:Op zondag 20 mei 2007 17:32 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Helemaal niet strijken is ook een optie...Mijn optie.![]()
nee, is geen optie hier niet in ieder geval..quote:Op zondag 20 mei 2007 17:32 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Helemaal niet strijken is ook een optie...Mijn optie.![]()
gewoon aanmelden, krijg je per dag 30 mailtjes en dan lees je die, doe je dat, hou je tijd over en is je huis netjes. Heel gek, maar zo ging het hier wel...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, die van mij ook, werkt prima
Maar dat flylady da's heel veel tekst, zo kom ik nooit aan huishaten toe![]()
En ben jij dan een tor?quote:
Hoezo "weer"?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Lapo!![]()
Of gaat Gert weer door slotje posten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |