quote:Op zondag 20 mei 2007 03:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
corosie?
ElizabethR +1quote:Op zondag 20 mei 2007 03:45 schreef ElizabethR het volgende:
Voice Data Fone
Maar ja, het engelse woord voor fone is Phone, en dat past niet in de afkortingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan had het Vodapone moeten hetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar!!quote:Op zondag 20 mei 2007 03:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Daar zeg je wat.... volgende week eens vragen.
We hebben het hier niet over de Colombine High School slachtoffers uit de USA, maar over een Nederlandse stichting!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 03:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
De ouders van de slachtoffers?
Effe rokenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een Nederlander! Zie de post boven de jouwequote:Op zondag 20 mei 2007 03:52 schreef Yurithemaster het volgende:
micheal moore?
Toen ik poste zag ik die nog nietquote:Op zondag 20 mei 2007 03:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een Nederlander! Zie de post boven de jouweom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Logisch! Maar niet goed.quote:Op zondag 20 mei 2007 04:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
Was het eerste wat in me opkwam.... het schooldrama.
Nee, ook Prinses Margriet is n iet goedquote:Is het een BN-er? Marco Borsato?
quote:Op zondag 20 mei 2007 04:02 schreef Yurithemaster het volgende:
van veen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop