bij jonge kinderen maakt een half jaar nog een best groot verschil. denk dat men daarom dat doet.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dat toch dat ouders van kleine kinderen de leeftijd van hun koter in halfjes uitdrukken. Vier en een half etc? Ik ben toch ook geen 21 driekwart?
Vieren jullie dat ook als ze een halfjaar ouder geworden zijn?

ooh maar het is ook heul niet erg hijs is 85 geworden, heeft een goed en leuk leven gehadquote:Op zondag 20 mei 2007 22:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja, soms hoor je dingen die gewoon verreweg van eerlijk zijn. Tis helaas niet anders en eerder schering en inslag dan incidenteel. Kijk het nieuws maar eens. Maar that's life om het maar even zwaar uit te drukken. Het enige wat je kan doen is steun bieden aan je vriend en er voor hem zijn als ie het nodig heeft!

hahaha. We worden daar in gehersenspoeld. Eerst door de verpleegkundigen van het consultatiebureau (als ze zes maanden zijn mogen ze vast voedsel, als ze anderhalf zijn gaan ze lopen, als ze twee en een half zijn gaan ze praten bladibladibla). En daarna door school. Als ze twee en een half zijn mogen ze naar de creche, als ze vier en een half zijn leren ze dit en bladibladibla.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dat toch dat ouders van kleine kinderen de leeftijd van hun koter in halfjes uitdrukken. Vier en een half etc? Ik ben toch ook geen 21 driekwart?

Relatief gezien is een half jaar heel wat op die leeftijd.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef LudoSanders het volgende:

Ah nee hè ?!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:41 schreef Tezz het volgende:
Heej BeeDee! Jij duikt weer eens op als ik er net mee wil gaan kappen...........

Ik vind het maar onzinquote:Op zondag 20 mei 2007 22:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha. We worden daar in gehersenspoeld. Eerst door de verpleegkundigen van het consultatiebureau (als ze zes maanden zijn mogen ze vast voedsel, als ze anderhalf zijn gaan ze lopen, als ze twee en een half zijn gaan ze praten bladibladibla). En daarna door school. Als ze twee en een half zijn mogen ze naar de creche, als ze vier en een half zijn leren ze dit en bladibladibla.
We kunnen er zelf dus echt niets aan doen! Echt nie!!!!!!!

Tief dan gewoon op als je 't niks vind.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:42 schreef TwyLight het volgende:
yes bijna 300 posts dan is dit topic weg uit mijn myat

Groeten Tezz !quote:Op zondag 20 mei 2007 22:43 schreef Tezz het volgende:
Mijn man overhandigd mij zojuist de afstandbediening en wil van plek ruilen (hij pc, ik tv). En gezien het feit dat dit een zeer goed aanbod is (krijg de afstandsbediening niet zo vaak namelijk) neem ik dat maar aan!!!!!!
Trusten voor straks!

trieste naab, dat is geen pink floydquote:Op zondag 20 mei 2007 22:47 schreef TwyLight het volgende:
kankerop met pink floyd

Ga iets developpen !!!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:47 schreef TwyLight het volgende:
kankerop met pink floyd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |