Ik lurk eigenlijk ook alleen maar in OUD, heeeeeel af en toe een post! Ik zit voornamelijk in CUL (maar dat wist je ook al denk ik, hihi).quote:Op zondag 20 mei 2007 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah zag je net in een topic in OUD (daar lurk ik vnl).
Milou is 6 en een half, ze is eigenlijk verder best makkelijk en sociaal. Ze windt ook iedereen om haar priegelige vingertjes met haar schattige bekkie en haar gebrabbel![]()
Had dagwaarde wel van te voren gezegd: geen gezoen en geknuffel in het bijzijn van Milou. Alles langzaamaan opbouwenMaar dat had hij zelf ookal bedacht
![]()
Maar vond het heel erg fijn dat hij haar nu eindelijk ook eens heeft gezien, hij had al foto's van haar en haar website gezien natuurlijk, maar dat is toch anders dan irl.
hoiquote:
Ik ook vooral de MOD-topics als er weereens een 'rel' is...daar kunnen ze in het FeedBackforum nog wat van lerenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik lurk eigenlijk ook alleen maar in OUD, heeeeeel af en toe een post! Ik zit voornamelijk in CUL (maar dat wist je ook al denk ik, hihi).
Ik hoop dat het goed gaat zo met Milou en Dagwaarde, maar het ziet er allemaal gunstig uit hoor! Superfijn als dat allemaal goed uitpakt!
Wat heb je toch een slecht leven Pezu!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi![]()
de anderen reageren niet eens, de klootzakkers
hoe maakt u het?
ik moest net oesters eten en champagne drinken, vreselijk weer
Oh, en ik maak het goed! (tenzij je de kralenketting van mijn dochter bedoelt, die maak ik niet goed. Kutding. Argh. Ik heb hem reeds door de kamer gegooid enzoquote:Op zondag 20 mei 2007 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi![]()
de anderen reageren niet eens, de klootzakkers
hoe maakt u het?
ik moest net oesters eten en champagne drinken, vreselijk weer
ja ik moest ook ng zeewolf eten enzoquote:Op zondag 20 mei 2007 21:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat heb je toch een slecht leven Pezu!
(En SOL riep ook hoi hoor! )
de relletjes mis ik dan meestal weer, hihiquote:Op zondag 20 mei 2007 21:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ook vooral de MOD-topics als er weereens een 'rel' is...daar kunnen ze in het FeedBackforum nog wat van leren![]()
En dat laatste zien we wel verder, alles rustig aan en op zijn tijd![]()
@ PeZu: wassup beeb![]()
gewoon het oudmodtopic in de gaten houden, komt vanzelf wel weer....bitchfightquote:Op zondag 20 mei 2007 22:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
de relletjes mis ik dan meestal weer, hihi
In OUD of in CUL?? Laat me raden, je bedoelt OUD. Dat is me wel een kliekje bij elkaar namelijk. Het weinige wat ik er heb gepost wordt ook gewoon masaal genegeerd namelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gewoon het oudmodtopic in de gaten houden, komt vanzelf wel weer....bitchfight![]()
OUD dus jahquote:Op zondag 20 mei 2007 22:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
In OUD of in CUL?? Laat me raden, je bedoelt OUD. Dat is me wel een kliekje bij elkaar namelijk. Het weinige wat ik er heb gepost wordt ook gewoon masaal genegeerd namelijk.
Och lieve Pezu toch............quote:
Kinderpraatjes is leuk en ik kan het niet laten om daar af en toe wat bij te zetten. Maar verder zijn het bijna allemaal reeksen daar en ik ben het met je eens: daar post ik ook niet in!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
OUD dus jahIk post eigenlijk alleen in topics die geen reeks zijn (op kinderpraatjes na maar daar lurk ik ook meer) en over prenatale diagnostiek en/of downsyndroom gaan
![]()
Milou heeft downsyndroomquote:Op zondag 20 mei 2007 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kinderpraatjes is leuk en ik kan het niet laten om daar af en toe wat bij te zetten. Maar verder zijn het bijna allemaal reeksen daar en ik ben het met je eens: daar post ik ook niet in!
En vanwaar je interesse in prenatale diagnostiek en/of downsyndroom?? (of is dat een te persoonlijke vraag. Als dat zo is, bij voorbaat excuses en gewoon net doen alsof je de vraag niet gehoord hebt!)
Ah vandaar! Ik kan er verder niet over meepraten, maar het lijkt me dat zo'n topic dan wel interessant kan zijn ja. Hoewel er ook een heleboel 'jankers' opzitten volgens mij die overal wat over menen te moeten zeggen (en ook denken dat ze overal verstand van hebben).quote:Op zondag 20 mei 2007 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Milou heeft downsyndroomVandaar dat ik in dat soort topics weleens post aangezien ik informatie uit eerste hand heb of in ieder geval goed geinformeerd ben
![]()
Dat is vooral in topics buiten OUD zoals in GC.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ah vandaar! Ik kan er verder niet over meepraten, maar het lijkt me dat zo'n topic dan wel interessant kan zijn ja. Hoewel er ook een heleboel 'jankers' opzitten volgens mij die overal wat over menen te moeten zeggen (en ook denken dat ze overal verstand van hebben).
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Och lieve Pezu toch............
Kom hier, krijg je een aai over je bol van mij en een knuffel!
Nou anyway, OUD is in ieder geval niet mijn favo-sub. Hoewel ik het wel graag over mijn dochter heb (maar dat doe ik hier dan wel, ondanks af en toe strenge blikken van de kinderlozen, hihi).quote:Op zondag 20 mei 2007 22:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat is vooral in topics buiten OUD zoals in GC.
Is het echt zo erg??? Free knuffels hier hoor! (alleen voor jou dan he, anders komen ze allemaal). Vlei je hoofd tussen mijn borsten en ik kriebel je in je nek!quote:
zo erg, valt opzich wel, mee maar het is toch altijd moeilijk als je op een zaterdagnacht met je neus op de vergankelijke fietne vh leven word gedrukt en hoort dat de vader vaneen goede maat die avond in zijn armen is gestorvenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Is het echt zo erg??? Free knuffels hier hoor! (alleen voor jou dan he, anders komen ze allemaal). Vlei je hoofd tussen mijn borsten en ik kriebel je in je nek!
Tja, soms hoor je dingen die gewoon verreweg van eerlijk zijn. Tis helaas niet anders en eerder schering en inslag dan incidenteel. Kijk het nieuws maar eens. Maar that's life om het maar even zwaar uit te drukken. Het enige wat je kan doen is steun bieden aan je vriend en er voor hem zijn als ie het nodig heeft!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo erg, valt opzich wel, mee maar het is toch altijd moeilijk als je op een zaterdagnacht met je neus op de vergankelijke fietne vh leven word gedrukt en hoort dat de vader vaneen goede maat die avond in zijn armen is gestorven
dat is inderdaad even een stap terug op de aarde.. dat het leven eigenlijk veel te vergankelijk is.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo erg, valt opzich wel, mee maar het is toch altijd moeilijk als je op een zaterdagnacht met je neus op de vergankelijke fietne vh leven word gedrukt en hoort dat de vader vaneen goede maat die avond in zijn armen is gestorven
bij jonge kinderen maakt een half jaar nog een best groot verschil. denk dat men daarom dat doet.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dat toch dat ouders van kleine kinderen de leeftijd van hun koter in halfjes uitdrukken. Vier en een half etc? Ik ben toch ook geen 21 driekwart?
Vieren jullie dat ook als ze een halfjaar ouder geworden zijn?
ooh maar het is ook heul niet erg hijs is 85 geworden, heeft een goed en leuk leven gehadquote:Op zondag 20 mei 2007 22:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja, soms hoor je dingen die gewoon verreweg van eerlijk zijn. Tis helaas niet anders en eerder schering en inslag dan incidenteel. Kijk het nieuws maar eens. Maar that's life om het maar even zwaar uit te drukken. Het enige wat je kan doen is steun bieden aan je vriend en er voor hem zijn als ie het nodig heeft!
hahaha. We worden daar in gehersenspoeld. Eerst door de verpleegkundigen van het consultatiebureau (als ze zes maanden zijn mogen ze vast voedsel, als ze anderhalf zijn gaan ze lopen, als ze twee en een half zijn gaan ze praten bladibladibla). En daarna door school. Als ze twee en een half zijn mogen ze naar de creche, als ze vier en een half zijn leren ze dit en bladibladibla.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dat toch dat ouders van kleine kinderen de leeftijd van hun koter in halfjes uitdrukken. Vier en een half etc? Ik ben toch ook geen 21 driekwart?
Relatief gezien is een half jaar heel wat op die leeftijd.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ah nee hè ?!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:41 schreef Tezz het volgende:
Heej BeeDee! Jij duikt weer eens op als ik er net mee wil gaan kappen...........
Ik vind het maar onzinquote:Op zondag 20 mei 2007 22:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha. We worden daar in gehersenspoeld. Eerst door de verpleegkundigen van het consultatiebureau (als ze zes maanden zijn mogen ze vast voedsel, als ze anderhalf zijn gaan ze lopen, als ze twee en een half zijn gaan ze praten bladibladibla). En daarna door school. Als ze twee en een half zijn mogen ze naar de creche, als ze vier en een half zijn leren ze dit en bladibladibla.
We kunnen er zelf dus echt niets aan doen! Echt nie!!!!!!!
Tief dan gewoon op als je 't niks vind.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:42 schreef TwyLight het volgende:
yes bijna 300 posts dan is dit topic weg uit mijn myat
Groeten Tezz !quote:Op zondag 20 mei 2007 22:43 schreef Tezz het volgende:
Mijn man overhandigd mij zojuist de afstandbediening en wil van plek ruilen (hij pc, ik tv). En gezien het feit dat dit een zeer goed aanbod is (krijg de afstandsbediening niet zo vaak namelijk) neem ik dat maar aan!!!!!!
Trusten voor straks!
trieste naab, dat is geen pink floydquote:Op zondag 20 mei 2007 22:47 schreef TwyLight het volgende:
kankerop met pink floyd
Ga iets developpen !!!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:47 schreef TwyLight het volgende:
kankerop met pink floyd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |