* NanKing geeft een slokje vrolijkheid aan Erik.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe mij maar een portie vroljik, alstublieft.
Als dat besmettelijk is dan wil ik ook watquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
* NanKing geeft een slokje vrolijkheid aan Erik.
En eenje natuurlijk.
Nou vooruit omdat jij 't bentquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als dat besmettelijk is dan wil ik ook wat![]()
![]()
Awwquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het even helemaal gehad met alles.
shoot.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
"trekt regenpak aan en gaat klaar zitten" zodat Erik zijn commentaar kan spuienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Sneu voor je dat wat dus eigenlijk je ontspanning en verzetje had moeten zijn ter voorbereiding achteraf compleet mislukt isquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso de examens. Maandag begint een hele zware week. Ik zie er zo ontzettend tegenop. ben zo ontzettend bang dat ik het verpest. Ik slaap er slecht door, ik kan me niet concentreren tijdens het leren, alles is gewoon een groot zwart gat.
Daar begint het dus mee.
Nou was ik vanavond gaan bowlen, met wat vrienden (twee jongens en een meiske), ik had eigenlijk geen zin, maar om gewoon even wat afleiding te hebben toch maar gegaan. Het was vrij gezellig, totdat twee mensen (een jongen en een meisje) begonnen te kleffen. Elke keer dat ze niet aan de beurt waren begonnen ze te zoenen enzo. Dat is niet gezellig. Niet als je met z'n vieren bent, dan gooit er één iemand, twee zitten er te kleffen, en ik zit er bij. Leuk. Dat erbij zitten.
Bovendien verloor ik ook nog eens grandioos (en als ik ergens niet tegen kan dan is het wel mijn verlies).
Het telt allemaal op en dan komt ook al het oud zeer weer naar boven dwarrelen en al met al heb ik het gewoon helemaal gehad. Met alles. Ik wil geen school meer, ik wil geen sociaal niet-leven meer, ik wil gewoon helemaal fucking niks meer.
Maar ik wil me niet aanstellen. Ik wil niet de zeikerd zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:45 schreef NanKing het volgende:
Och, lief Erikje als je examens over zijn voel je je zoveel beter.
Even doorbijten je redt het heus wel.
Over dat stelletje; dat is gewoon ontzettend vervelend. Gewoon zeggen dat het irritant is.
Nou dan stel ik me ook al jaren aan waarschijnlijk, ik vind het nl ook vervelend kleffe stelletjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik wil me niet aanstellen. Ik wil niet de zeikerd zijn.
de zeikerd zijn of je compleet kut voelen... hm. Ik zou het wel weten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik wil me niet aanstellen. Ik wil niet de zeikerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |