Daar stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:18 schreef ralphbollen het volgende:
Ik irriteer me
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:22 schreef ralphbollen het volgende:
ja van fokkers kan ik het wel accepterenmaar van lullo's niet.
![]()
Ik hou niet zo van lezen.quote:
Dan is er niks meer aan nuquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:22 schreef ralphbollen het volgende:
![]()
Gewoon wildvreemde op straat gaan je uitschelden?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:22 schreef ralphbollen het volgende:
![]()
hij heeft vast een agressie opwekkende kopquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon wildvreemde op straat gaan je uitschelden?![]()
Ik heb dat niet hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:28 schreef ralphbollen het volgende:
nee mensen die je kent, waar mee je niet goed bevriend mee bent en je er continue lastig mee vallen. men blijkt het raar genoeg normaal te vinden
Het is ook normaalquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:28 schreef ralphbollen het volgende:
nee mensen die je kent, waar mee je niet goed bevriend mee bent en je er continue lastig mee vallen. men blijkt het raar genoeg normaal te vinden
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:32 schreef ralphbollen het volgende:
ik vind dus van niet? wie nog niet? of ben ik dus de enige en is dit topic dus weer eens totaal voor niets geweest? nou dat kan ik dus echt niet geloven mensen, als dat zo zou zijn zo ik echt teleurgesteld zijn in het niveau van alle mensen die op fok zitten.
En als ik ergens een hekel aan heb....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |