Daar stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:18 schreef ralphbollen het volgende:
Ik irriteer me
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:22 schreef ralphbollen het volgende:
ja van fokkers kan ik het wel accepterenmaar van lullo's niet.
![]()
Ik hou niet zo van lezen.quote:
Dan is er niks meer aan nuquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:22 schreef ralphbollen het volgende:
![]()
Gewoon wildvreemde op straat gaan je uitschelden?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:22 schreef ralphbollen het volgende:
![]()
hij heeft vast een agressie opwekkende kopquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon wildvreemde op straat gaan je uitschelden?![]()
Ik heb dat niet hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:28 schreef ralphbollen het volgende:
nee mensen die je kent, waar mee je niet goed bevriend mee bent en je er continue lastig mee vallen. men blijkt het raar genoeg normaal te vinden
Het is ook normaalquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:28 schreef ralphbollen het volgende:
nee mensen die je kent, waar mee je niet goed bevriend mee bent en je er continue lastig mee vallen. men blijkt het raar genoeg normaal te vinden
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:32 schreef ralphbollen het volgende:
ik vind dus van niet? wie nog niet? of ben ik dus de enige en is dit topic dus weer eens totaal voor niets geweest? nou dat kan ik dus echt niet geloven mensen, als dat zo zou zijn zo ik echt teleurgesteld zijn in het niveau van alle mensen die op fok zitten.
En als ik ergens een hekel aan heb....quote:
dom gelul ditquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:32 schreef ralphbollen het volgende:
ik vind dus van niet? wie nog niet? of ben ik dus de enige en is dit topic dus weer eens totaal voor niets geweest? nou dat kan ik dus echt niet geloven mensen, als dat zo zou zijn zo ik echt teleurgesteld zijn in het niveau van alle mensen die op fok zitten.
moet jij zeggen ralphquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:36 schreef ralphbollen het volgende:
een beetje normaal kan ook geen kwaad weet je![]()
Het is een goede manier om iemands tolerantie te testen. Worden mensen boos als je ze uitmaakt voor homo, dan hebben ze dus iets tegen homo's.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:20 schreef wonderer het volgende:
Sowieso, iemand uitschelden voor flikker...
logisch....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Het is een goede manier om iemands tolerantie te testen. Worden mensen boos als je ze uitmaakt voor homo, dan hebben ze dus iets tegen homo's.
Was laatst nog in het nieuws; iemand had een agent uitgemaakt voor homo, en kreeg daarvoor een bon. Hoe kan dat nou een belediging zijn als de wet homo's gelijkwaardig stelt?
Maar je bent dus ook homo?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:28 schreef ralphbollen het volgende:
Bullshit. Het is de bedoeling om te beledigen, of je nou wel of niet iets tegen homo's hebt (als je zo wordt uitscholden) maakt het niet uit WAT ze zeggen, het gaat erom dat ze je proberen te kwetsen. En dan maakt het woord niet meer uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Het is een goede manier om iemands tolerantie te testen. Worden mensen boos als je ze uitmaakt voor homo, dan hebben ze dus iets tegen homo's.
Was laatst nog in het nieuws; iemand had een agent uitgemaakt voor homo, en kreeg daarvoor een bon. Hoe kan dat nou een belediging zijn als de wet homo's gelijkwaardig stelt?
Dus als ik vindt dat iemand handelt als ware het een homo, mag ik dat niet zeggen? Is homosexueel handelen dan per defenitie negatief? Wettelijk gezien niet volgens mij..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bullshit. Het is de bedoeling om te beledigen, of je nou wel of niet iets tegen homo's hebt (als je zo wordt uitscholden) maakt het niet uit WAT ze zeggen, het gaat erom dat ze je proberen te kwetsen. En dan maakt het woord niet meer uit.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:22 schreef ralphbollen het volgende:
![]()
Het steekt mij voornamelijk dat iemand blijkbaar denkt dat hij iemand anders KAN beledigen door hem homo te noemen. Jij gebruikt "ruige hetero" niet omdat je zeker weet dat niemand zich beledigd kan voelen, ook al is je doel te beledigen. Je zoekt iets uit dat een grote kans tot doel treffen heeft. Als niemand homoseksualiteit als beledigend zou ervaren, zou niemand het in zijn hoofd halen om met homo te schelden. Het feit dat het dus nog steeds gebruikt wordt, geeft aan dat homoseksualiteit niet geaccepteerd is en dat vind ik kwalijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:41 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dus als ik vindt dat iemand handelt als ware het een homo, mag ik dat niet zeggen? Is homosexueel handelen dan per defenitie negatief? Wettelijk gezien niet volgens mij..
Als jij homo's gelijkwaardig vindt, kan je dus niet gekwetst worden als iemand je een homo noemt. Als je een agent een ruige hetero noemt is er toch ook niks aan het handje?
Mensen met kk dikke stylz, zoals mijquote:Op zondag 20 mei 2007 00:13 schreef ralphbollen het volgende:
nope, wat heeft dat er trouwens mee te maken?leg eens uit
De beuk er in! Voorwaarts! Recht door zee! V.O.C. mentaliteit!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:18 schreef ralphbollen het volgende:
Ik irriteer me echt vreselijk aan mensen die je gewoon uitschelden zonder enige aanleiding.
Later komen ze dan: maar is maar voor de grap bedoelt.
Terwijl ze het echt niet op een grappige manier uiten...
aldus mensen op school
Moet ik maar accepteren dat dit normaal is? ik bedoel is het tegenwoordig in dat je me elkaar gewoon uitscheld voor flikker en dat soort dingen?
dan mep je ze "gewoon" neer !!~##%%%#quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:18 schreef ralphbollen het volgende:
Ik irriteer me echt vreselijk aan mensen die je gewoon uitschelden zonder enige aanleiding.
aldus mensen op school
Moet ik maar accepteren dat dit normaal is? ik bedoel is het tegenwoordig in dat je me elkaar gewoon uitscheld voor flikker en dat soort dingen?
Je kan je niet irriteren.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:18 schreef ralphbollen het volgende:
Ik irriteer me echt vreselijk aan
Daar pesten ze hemquote:Op donderdag 31 mei 2007 05:02 schreef MREn het volgende:
[..]
Je kan je niet irriteren.
Terug naar school dus.
Vind je het gek dat mensen je zomaar beginnen uit te kafferen ? Ik ken je ook niet , maar .......... toen ik je usernummer zag KON ik niet anders denken dan .......... KUTNEWBIEquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:18 schreef ralphbollen het volgende:
aldus mensen op school
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |