Als je er zo trots op wil zijn dat je die opmerking als eerste maakte: er waren nog minstens twee mensen voor jou die eenzelfde opmerking maakten...quote:
Kleutertje, wat heb ik dan waar gecorrigeerd?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
jawel
Jawel. Jij zegt dat ik claim subtiel te zijn. Dat heb ik niet gedaan. Later heb je je uitspraak gecorrigeerd, waaruit blijkt, dat je weet dat je fout zat !
Als jij alles zo serieus neemt is een botte bijl inderdaad de beste optiequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:25 schreef MREn het volgende:
[..]
Als je er zo trots op wil zijn dat je die opmerking als eerste maakte: er waren nog minstens twee mensen voor jou die eenzelfde opmerking maakten...
Sorry als je je beter wil voelen dan de rest...
Kleutertje? Zal ik je de afgang besparen? Door een kleuter op de feiten gewezen worden is nooit grappig. Of is je vocabulaire stiekem toch niet zo groot en laat je je ware aard zien?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:26 schreef MREn het volgende:
[..]
Kleutertje, wat heb ik dan waar gecorrigeerd?
Oh, en wat is dit dan:quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
jawel
Jawel. Jij zegt dat ik claim subtiel te zijn. Dat heb ik niet gedaan.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:16 schreef Nawien het volgende:
Hehe eigenlijk probeerde ik subtiel duidelijk te maken dat "ik irriteer me", niet correct is![]()
Ik heb niets gecorrigeerd bij mijn beste weten. Maar als je kan laten zien dat het wel zo is, ga je gang.quote:Later heb je je uitspraak gecorrigeerd, waaruit blijkt, dat je weet dat je fout zat ! De excuses, daarentegen heb ik nog niet gezien. Hieruit blijkt dus meteen dat jij geen manieren hebt.
Kijk, en nu geef je weer impliciet toe dat je subtiel probeerde te zijn.quote:Los van het feit, dat als je de subtilliteit niet begreep, je mss wat aan je eigen advies hebt, maar dat terzijde natuurlijk
Alsof vocubulaire iets te maken heeft met het punt dat iemand wil maken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef Nawien het volgende:
[..]
Kleutertje? Zal ik je de afgang besparen? Door een kleuter op de feiten gewezen worden is nooit grappig. Of is je vocabulaire stiekem toch niet zo groot en laat je je ware aard zien?
Dit had allemaal niet nodig geweest als je wist wat claimen inhieldquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:32 schreef MREn het volgende:
[..]
Oh, en wat is dit dan:
[..]
[..]
Ik heb niets gecorrigeerd bij mijn beste weten. Maar als je kan laten zien dat het wel zo is, ga je gang.
Dus -nogmaals- zijn excuses niet op zijn plek.
[..]
Kijk, en nu geef je weer impliciet toe dat je subtiel probeerde te zijn.
En natuurlijk heb ik niets aan mijn eigen advies. Niet in de laatste plaats omdat ik niet degene ben die subtiel claimt te zijn.
Bovendien heb ik totaal geen zin in dit soort zin- en kansloze discussies over een onderwerp dat de moeite van het bespreken nog niet waard is. Maar goed, het is dat je zo ten onrechte overtuigd bent van je eigen gelijk dat ik er wel op in moet gaan.
Zie hier de nuance die je aanbrengt. Maw je corrigeert (nuanceert) een eerdere uitspraakquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:09 schreef MREn het volgende:
Niet expliciet, wel impliciet.
Ben je hier nog steeds zo zeker van?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:34 schreef MREn het volgende:
[..]
Alsof vocubulaire iets te maken heeft met het punt dat iemand wil maken.
Bovendien weet ik desondanks vrij zeker dat mijn vocabulaire stukken breder is dan het jouwe.
Ja. Je kan me echt niet overtuigen wel je welles-nietes gezeur om niets.quote:
Gezien mijn mensenkennis en het feit dat je de andere post volledig negeert zou toch genoeg moeten zeggen. Hou je mond nu maar weer he, komt toch alleen onzin uitquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja. Je kan me echt niet overtuigen wel je welles-nietes gezeur om niets.
Sjonge jonge, alsof ik niet zou weten wat dat woord inhoudt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dit had allemaal niet nodig geweest als je wist wat claimen inhield. Omdat ik een lieve kleuter ben die een stikker wilt zal ik je helpen:
Helemaal niet, of je nu impliciet of expliciet iets meldt, je doet het wel.quote:Zie hier de nuance die je aanbrengt. Maw je corrigeert (nuanceert) een eerdere uitspraak
Tsss, en waarom zou je dan wel zo'n enorm rijke schat aan mensenkennis hebben?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:47 schreef Nawien het volgende:
[..]
Gezien mijn mensenkennis en het feit dat je de andere post volledig negeert zou toch genoeg moeten zeggen. Hou je mond nu maar weer he, komt toch alleen onzin uit![]()
Overigens zijn andere mensen met geestelijke stoornissen ook lastig te overtuigen, ze zijn immers zo overtuigt van hun gelijk![]()
Je weet toch dat je jezelf enorm diskwalificeert als gesprekspartner als je mensen die je niet overtuigd krijgt weg gaat zetten als geestelijk gestoord?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:47 schreef Nawien het volgende:
Overigens zijn andere mensen met geestelijke stoornissen ook lastig te overtuigen, ze zijn immers zo overtuigt van hun gelijk![]()
Sjonge jonge... blijkbaar weet je het inderdaad niet. Ik beweerde niks, ik probeerde.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:48 schreef MREn het volgende:
[..]
Sjonge jonge, alsof ik niet zou weten wat dat woord inhoudt.
Maar alweer ga je alleen in om de vorm, of iets anders niet terzakedoends, en niet op de inhoud.
[..]
Helemaal niet, of je nu impliciet of expliciet iets meldt, je doet het wel.
Ik denk dat in een discussie het ook niet help als jij jezelf profileert als zijnde verheven boven de rest van de discussiepartners. Ergo, je faalt zelf net zo goed in de discussie...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef MREn het volgende:
[..]
Je weet toch dat je jezelf enorm diskwalificeert als gesprekspartner als je mensen die je niet overtuigd krijgt weg gaat zetten als geestelijk gestoord?
Zeker, daarom doe ik dat ook niet. Wat ik echter wel zie, zijn overeenkomsten en zodoende leg ik bepaalde verbanden. Niks mis mee, hell.. sommige mensen verdienen er zelfs hun geld mee.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef MREn het volgende:
[..]
Je weet toch dat je jezelf enorm diskwalificeert als gesprekspartner als je mensen die je niet overtuigd krijgt weg gaat zetten als geestelijk gestoord?
Of je nu impiciet of expliciet beweert dat stelling X waar is, maakt niet uit, het resultaat is het zelfde: je beweert dat stelling X waar is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:53 schreef Nawien het volgende:
En inderdaad impliciteit/expliciet wat maakt dat nu weer uit heAlleen een wereld van verschil maar dat was het wel. Net zoiets als dag/nacht
![]()
Mag ik de discussie dan afsluiten metquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:57 schreef MREn het volgende:
[..]
Of je nu impiciet of expliciet beweert dat stelling X waar is, maakt niet uit, het resultaat is het zelfde: je beweert dat stelling X waar is.
En nu hou ik op, want ik vind nog steeds dat ik gelijk heb en dat jij een kinderachtige kleuter bent (alleen al door het feit dat je er nogal prat op gaat een bepaalde opmerking eerder te hebben gemaakt dan een ander), en je dus niet vatbaar bent voor rede.
Succes met je leven.
[afbeelding]
Tja iederen dag denk ik. Lijkt me logisch als je dat gezicht ziet. Zie foto van Snieklaas.quote:Zie dat het een oud topic is, hoe is het trouwens met TS afgelopen? Nog in elkaar geslagen?
Dat lijkt me ook ja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef MREn het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |