quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef Snieklaas het volgende:
Hier zie je waarom de topicstarter de sukkel van de klas is:
[afbeelding]
Zou het fijn zijn als je een andere neerzet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:34 schreef MREn het volgende:
Ja, dus?
Nou, ik verheug me al!quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:33 schreef Klit het volgende:
[..]
Zou het fijn zijn als je een andere neerzet.
Ik vind deze wel mooi.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:28 schreef Klit het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar aanstootgevend en dat meen ik nog eens ook.
Ik zie niet in waarom deze aanstootgevend is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:33 schreef Klit het volgende:
[..]
Zou het fijn zijn als je een andere neerzet.
Strict gezien heb ik dat ook niet gedaan, verder nog iets?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:09 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee, want ik claim nergens subtiel te zijn. Au contraire zou ik haast willen zeggen.
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:15 schreef Klit het volgende:
Als hier geen verandering in komt zal Onze Vader zeker gaan ingrijpen, dat heeft hij tenslotte al eens eerder gedaan.
Over sommige dingen hoef je niet te discussieren, net aldat je een avatar met een hakenkruis of een afbeelding van Hitler neer zou zetten, dat begrijpt iedereen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom deze aanstootgevend is.
Een discussie voert men tenslotte op basis van argumenten.
Dat is niet waar. Het getuigt over het algemeen van een lage morele standaard en dito opvoeding.quote:
Wacht maar, nog even en verkrachtingen en mensen in elkaar slaan horen dan ook tot de normale samenleving. Er is nog maar weinig terug te vinden van morele standaarden mede omdat de opvoeding slecht of zelfs niet wordt uitgevoerd en dat komt dan weer omdat men jaarlijks op vakantie wil, een groot huis, 3 auto's voor de deur en daarvoor moet gewerkt worden en zijn beide ouders de hele dag van huis en wordt het kind overgelaten aan een kinderopvang.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:56 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Het getuigt over het algemeen van een lage morele standaard en dito opvoeding.
Net als in de oertijd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wacht maar, nog even en verkrachtingen en mensen in elkaar slaan horen dan ook tot de normale samenleving.
Dus.. wat zeggen we dan? "Sorry nawien voor de onterechte beschuldiging"quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:09 schreef MREn het volgende:
Niet expliciet, wel impliciet.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik erger me aan mensen die zich ergens aan irriteren.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:56 schreef Nawien het volgende:
ik erger me aan mensen die zich irriteren
jawelquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:19 schreef MREn het volgende:
Het is helemaal geen ontechte beschuldiging.
En dat ik geen manieren zou hebben, blijkt nergens uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |