quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Oe, allemaal mooie gedichtjes hier... Wel aan werken hoor, die van Brian zijn nog altijd veul beterder
En dat om een wquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deze is te leuk om te gaan taalnazi-doen![]()
Tnx! Dat linkje ben ik erg blij mee!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laat maar schuimen en slikken kreng het is geen accuzuur!...
Dat zou ik noooit durven zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
In dat geval mag Beequeen er dus ook niet in?![]()
Nope,quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Leandra nog niet terug van het proeven van Amersfoortse straattegels?
ik heb zoiets van: opgepakt...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Leandra nog niet terug van het proeven van Amersfoortse straattegels?
ergens huist er een stout meisje in ons allemaal...quote:
Ik had het over haar echte kindquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ergens huist er een stout meisje in ons allemaal...
Voor strippen t.o.v. een webcam? Of is dat niet gesignaleerd?quote:
niet te vergeten al dat hondepoep...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
Waarom zou iemand straattegels willen proeven? Klinkt nogal hard en smakeloos.
Dat schijnt in Amersfoort een heul ander verhaal te zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
Waarom zou iemand straattegels willen proeven? Klinkt nogal hard en smakeloos.
Het cam gebeuren viel een beetje tegenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor strippen t.o.v. een webcam? Of is dat niet gesignaleerd?
ik vond het zeer smakeloos in zwart-wit het leek wel een oud polygoon journaal...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het cam gebeuren viel een beetje tegen![]()
ben bang dat ik dat moet vragen aan mijn secondant...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor strippen t.o.v. een webcam? Of is dat niet gesignaleerd?
Alhoewel dat ook weer zijn charme heeft natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik vond het zeer smakeloos in zwart-wit het leek wel een oud polygoon journaal...
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat schijnt in Amersfoort een heul ander verhaal te zijn![]()
de cam werkt wel, maar het lijkt wel of iedereen is uitgemoondquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alhoewel dat ook weer zijn charme heeft natuurlijk.
Werkt die cam nog eigenlijk?
Misschien kunnen we Leandra's arrestatie live mee maken!![]()
![]()
![]()
doe je voorzichtig... neem anders wat calcium voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga mij te bedde begeven.ik zit hier werkelijk bij mijn enkeltjes af te breken..
![]()
welterusten...![]()
![]()
Je ziet daar echt niks op: als ze beneden iemand afranselen is het net alsof er een grote zwarte vlek doro het beeld wiebelt.quote:
Ja, lekker veiligquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je ziet daar echt niks op: als ze beneden iemand afranselen is het net alsof er een grote zwarte vlek doro het beeld wiebelt.
Truste buuvquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga mij te bedde begeven.ik zit hier werkelijk bij mijn enkeltjes af te breken..
![]()
welterusten...![]()
![]()
Trusten buuv!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
welterusten...![]()
![]()
Misschien kunnen ze wat tips opdoen bij talpa... Alleen hoop ik dat ze dan iets (af)geleerd hebben over streamlocks...quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
welterusten...![]()
![]()
Ik had toch verwacht dat Leandra zich zou scheren voor het weggaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:54 schreef Polonium-120 het volgende:
in kleur ziet het er zo uit in Amersfoort...
[afbeelding]
(dit hebben jullie niet van mij)
Pics?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
Ik kom er net achter dat ik gewoon verbrand ben in me nek![]()
Hoe krijg ik het voor mekaar. 1 Dag beetje half in de zon en dan dit maar bruin worden ho maar...
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
We stonden hier vanaf iets voor 9 tot ongeveer half 11:
En nu ff deze SC verder lezen
ik ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had toch verwacht dat Leandra zich zou scheren voor het weggaan.![]()
Ik zei het toch, als je over haar begint, komt ze onlinequote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ookde gemeente werkers hadden zeker een dagje vrij...
Je doet het weerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
We stonden hier vanaf iets voor 9 tot ongeveer half 11:
[afbeelding]
En nu ff deze SC verder lezen
Wat van me witte lijf of me rooie nek?quote:
Ja duh... dat stonden de meiden al en ik dacht dat het een duidelijk camerapunt was... ik nog enthousiast zwaaien iedere keerquote:
ohquote:Op zondag 20 mei 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat van me witte lijf of me rooie nek?
Dat is niks man... Dat is niks man. Bovendien heb ik maar 1 foto-online en die is van januari 2004...
Doe 's posten ter beoordeling?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat van me witte lijf of me rooie nek?
Dat is niks man... Dat is niks man. Bovendien heb ik maar 1 foto-online en die is van januari 2004...
Ik geloof er geen flikker vanquote:Op zondag 20 mei 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja duh... dat stonden de meiden al en ik dacht dat het een duidelijk camerapunt was... ik nog enthousiast zwaaien iedere keer
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja duh... dat stonden de meiden al en ik dacht dat het een duidelijk camerapunt was... ik nog enthousiast zwaaien iedere keer
Dan geloof je het lekker niet... ik heb een heleboel getuigenquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:02 schreef Polonium-120 het volgende:
ohmaar de jaren hebben toch geen vat op jou?
Kan je dan van tevoren even aanduiden waar je gaat staan?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan geloof je het lekker niet... ik heb een heleboel getuigen![]()
Maar morgenmiddag gaan we weer hoor![]()
Edit: Mooie gedichten Ian![]()
![]()
oei... alles verder goed ... met het paard...quote:Op zondag 20 mei 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Wel vrees ik...
Ik was toen 20 (naja 15 misschien) kilo lichter en ik was nog vol jeugdige bravour...
Een week later flikkerde ik met paard en al in de sneeuw: verschoof ik een ruggewervel, kneusten ik nog een stuk en ben ik ruim een half jaar zoet geweest. En soms op een zware dag hoor ik nog wat kraken...
Helaas tijd heeft vat op mij
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Wel vrees ik...
Ik was toen 20 (naja 15 misschien) kilo lichter en ik was nog vol jeugdige bravour...
Een week later flikkerde ik met paard en al in de sneeuw: verschoof ik een ruggewervel, kneusten ik nog een stuk en ben ik ruim een half jaar zoet geweest. En soms op een zware dag hoor ik nog wat kraken...
Helaas tijd heeft vat op mij
Ik zal het overwegenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je dan van tevoren even aanduiden waar je gaat staan?
Of neem een tijdelijke positie in...
Voor de kapsalon bijvoorbeeld![]()
Dan kunnen we je cappen![]()
Edit: Dank u![]()
![]()
Tuurlijk, die viel lekker zacht in 20 cm sneeuw en op mijquote:Op zondag 20 mei 2007 00:09 schreef Polonium-120 het volgende:
oei... alles verder goed ... met het paard...
Dus van Moonen/Dansen/Terror gaan we helemaal naar gewoon staan...quote:
aaaaaaiaaaaiaaai... ik weet dat er weleens mensen verdwalen... laatst nog... zag ik iemand op tv en die persoon had geluk.. hij hoefde maar 60 mile te lopen...quote:Op zondag 20 mei 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk, die viel lekker zacht in 20 cm sneeuw en op mij
Dat beest hoefde daarna ook niet 20 minuten terug te lopen naar de bushalte. I kwel: en ik zal je zeggen het leek wel een maraton
Moonen en Terror was per definitie al geen optie, en dansen heb ik wel gedaanquote:Op zondag 20 mei 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus van Moonen/Dansen/Terror gaan we helemaal naar gewoon staan...
En jij moet er NOG over nadenken!?![]()
Maar niet voor ONZ!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moonen en Terror was per definitie al geen optie, en dansen heb ik wel gedaan![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:16 schreef Polonium-120 het volgende:
aaaaaaiaaaaiaaai... ik weet dat er weleens mensen verdwalen... laatst nog... zag ik iemand op tv en die persoon had geluk.. hij hoefde maar 60 mile te lopen...
Dat lijkt me idd niet prettig.... 1300 km autorijden met zoveel pijnquote:Op zondag 20 mei 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik kan er tegenwoordig allemaal wel om 'lachen'. Toen niet. Het kosten me een halfjaar van me leven, een deel van me opleiding en 2 vrienden. En dat voor het feit dat ik heel stoer een renpaard moest en zou rijden...
(Overigens moest ik daarna nog 1300 km op de achterbank van een auto zitten om thuis te komen: wat niet grappig was)
Jezus, dat klinkt erg fucked up.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik kan er tegenwoordig allemaal wel om 'lachen'. Toen niet. Het kosten me een halfjaar van me leven, een deel van me opleiding en 2 vrienden. En dat voor het feit dat ik heel stoer een renpaard moest en zou rijden...
(Overigens moest ik daarna nog 1300 km op de achterbank van een auto zitten om thuis te komen: wat niet grappig was)
Petraaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 20 mei 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaalllllllllllllllllllll
Petraaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
Gooien we 2 Truth or not 2 Dare gewoon in de rerun?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
En wie gaat de verse SC maken??
En wat wordt het? [SC # 77] 2 ??? or not 2 ???
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
Ehm?? Hoe kom je erbij dat ik dat zou kunnen weten??![]()
![]()
Strak plan.... wie gaat het doen??quote:Op zondag 20 mei 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gooien we 2 Truth or not 2 Dare gewoon in de rerun?
Aangezien die niet meer bestaat![]()
to bed or not to bed?..quote:Op zondag 20 mei 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gooien we 2 Truth or not 2 Dare gewoon in de rerun?
Aangezien die niet meer bestaat![]()
Ik zou eigenlijk met de bus terug gaanquote:Op zondag 20 mei 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
Dat lijkt me idd niet prettig.... 1300 km autorijden met zoveel pijn![]()
waar verbleef je?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk met de bus terug gaan2 weken later tenminste. Maar ik mocht het kaartje niet omruilen voor de eerst volgende. Dus zijn me vader en me broer me komen halen... Ze reden in 50 uur 2600 km...
Maar ook daar kunnen we nu om lachen
Leandraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ze hebben je niet kunnen spotten zag ik.quote:
Hai Peet ^^quote:Op zondag 20 mei 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Leandraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ze hebben je niet kunnen spotten zag ik.![]()
Iannnnnnnnnnnn wat een gedichten zeg, je moet een dichtenbundel uitbrengen jij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |