Iddquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:32 schreef Adelante het volgende:
Als je als gezond dekkende diereneigenaar je opgeeft voor een doop van je cavia door Paul de Leeuw, wie moet er dan gestraft worden als het beestje gepijnigd wordt?
Wat is er mis met een donkere mand?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd
En heb je ook gezien waar dat beestje in vervoerd werd. In een donkere mand![]()
Klopt, maar m er daarna uithalen en op een kussen in het volle licht zetten lijkt me niet echt lekker.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:34 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Wat is er mis met een donkere mand?![]()
Zo ziet hij tenminste niet wat er allemaal aan de hand is, en werkt donker niet kalmerend op de meeste dieren?
Naja, liever die mand met een warm handdoekje over het beestje heen, dan zo'n open vervoersbox. Het is best koud in die studio.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd
En heb je ook gezien waar dat beestje in vervoerd werd. In een donkere mand![]()
Komt hier nog wat kaarsvet bij kijken?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik denk niet dat dat het ergste deel was voor de cavia.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, maar m er daarna uithalen en op een kussen in het volle licht zetten lijkt me niet echt lekker.
Hoe zou jij reageren als je uit het donker in 1 keer in een schijnwerper werd gezet
Beetje kaarsvet overkomt ie nix van hoor. Nog nooit je vinger in het kaarsvet geduwd?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:41 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het ergste deel was voor de cavia.![]()
Dat zeg ik niet. En ik heb geen vacht op mijn vinger zitten. Tito Gucci Bloempje wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje kaarsvet overkomt ie nix van hoor. Nog nooit je vinger in het kaarsvet geduwd?
goeie naam hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:46 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. En ik heb geen vacht op mijn vinger zitten. Tito Gucci Bloempje wel.
Noah. Beetje 'hihi! we gaan een grapp1gHE N44m verzinnen! *NTB !!*'-achtig.quote:
2 cavias in 2 m^2 hok met ruime leuke buitenren alst mooi weer is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:37 schreef densmee het volgende:
[..]
nee zon kut beest in zon klein kooitje waar die nergens kan schuilen of niks
da is ideaal![]()
Bij jou wel ja, maar bij de meeste mensen is dat toch iets andersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:54 schreef de_priester het volgende:
[..]
2 cavias in 2 m^2 hok met ruime leuke buitenren alst mooi weer is.
en hokjes derin. amuseren zich prima
IVM portretrecht van cavias en andere knaagdierachtigen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:03 schreef Detroit het volgende:
Zou dit leiden tot kamervragen van Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren?
Ja, goede redenatie man!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:23 schreef Viking84 het volgende:
Dieren moeten gewoon niet misbruikt worden tot vermaak vd mensen. Goh, waarom zou die gorilla eigenlijk ontsnapt zijn?
je moet die dieren gewoon laten waar ze horen en ze anders niet blootstellen aan extra stress. Die aap is ook ontsnapt, omdat hij getreiterd werd. Eigen schuld, dikke bult kan ik dan alleen maar zeggen. Mensen moeten eens ophouden zich superieur te voelen aan de dieren en maar met dieren te willen doen waar ze zin in hebbenquote:
Je zag het zeker zelf, dat 'ie getreiterd werd? Of heb je dit gelezen op nu.nl. Of de fok FP? Of keek je Nova, waar vanuit het standpunt van de gorilla werd geredeneerd? Dit kan duizend en één verschillende redenen hebben, nu gaan zeggen dat hij ontsnapte na een treitering is en blijft gissen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je moet die dieren gewoon laten waar ze horen en ze anders niet blootstellen aan extra stress. Die aap is ook ontsnapt, omdat hij getreiterd werd. Eigen schuld, dikke bult kan ik dan alleen maar zeggen. Mensen moeten eens ophouden zich superieur te voelen aan de dieren en maar met dieren te willen doen waar ze zin in hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |