Haha, welk figuur? Dat van een pot Roemeense appelmoes?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar weten we wel zeker of ze een kind heeft? Kan net zo goed toneelspel zijn, want zowel Mitch als Melissa zitten daar echt niet alleen maar als butlers. Dat geloofde ik vanaf dag één al niet. Wat precies wel zal nog wel moeten blijken.
Aan Melissa's zalige figuur zou je echt niet zeggen dat ze moeder is.
Ja!!!!quote:
Duurt 121 minuten. Hoe laat gingen ze kijken ?quote:
Film duut volgens mij 2 uur weet niet hoelaat ze zijn gaan kijken en de visitequote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:26 schreef haak2 het volgende:
is de film al lang bezig en weet iemand hoe laat de visite morgen komt=
Dat ken ik niet, heb je mss een fototje?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Haha, welk figuur? Dat van een pot Roemeense appelmoes?
Nu weet ik toch echt zeker dat je het over DansGodin Melissa hebt!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aan Melissa's zalige figuur zou je echt niet zeggen dat ze moeder is.
quote:
Beschaafd en extreem dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:28 schreef ericahysterica het volgende:
een beschaafd iemand zou geen overbodige luxe zijn.
Dan heb je waarschijnlijk een doorsnee-smaakquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja!!!!![]()
Maar ja, die is met Roel en die gaan trouwen en een gezin stichten.
Iedereen die ik leuk vind in een realitysoap schijnt altijd een relatie met een medebewoner/ster te krijgen.. Ik weet niet wat dat is met mij....![]()
![]()
ok thanxquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:29 schreef maril het volgende:
[..]
Film duut volgens mij 2 uur weet niet hoelaat ze zijn gaan kijken en de visite
is er morgen van 12.00 tot 16.00
Zelfs Google Images laat me hier in de steekquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:29 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, heb je mss een fototje?![]()
Jeroen!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:31 schreef haak2 het volgende:
wie had de laatste big brother ook al weer gewonnen?
Piet , blijf bij de les, ze bedoelt de opgespoten versie.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nu weet ik toch echt zeker dat je het over DansGodin Melissa hebt!![]()
Daar kan ik niet echt wat mee helaasquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zelfs Google Images laat me hier in de steek![]()
http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz=1
T4GGLJ_enNL217NL217&q=pot%20roemeense%20appelmoes&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
Ach, ik ben een echte wereldburger. Ik kom overal..quote:
Nicolaas was beschaafd EN extreem (lui)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:28 schreef ericahysterica het volgende:
een beschaafd iemand zou geen overbodige luxe zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |