oh ik weet het weer. Had die gewonnen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was die onbetekenende pluizebol en ik geloof dat niemand hem meer kent
Ben jij een gaby kloonquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ik moet bekennen dat Gaby ook op VOL post, maar da's natuurlijk toevallig...![]()
Jaap ten voeten uit......dè topacteur!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:42 schreef FuTilE het volgende:
Jaap don't give a fuck.
"Ik vind het allemaal prima, joh"
Hahaha.. Ik vind het gewoon een heerlijke chica om een keer mee te stoeien..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze komt nog wel bij zinnen, dat pareltrutje.
Ergh... Ernstig was dat, ja, BB5quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lieske?
[i]"Jij bent volkomen tactiekloos."
... yadayadayada blablabla...
"Hoe heet die prinses ook alweer die met die homoprins getrouwd is? Die
foute
met dat criminele verleden die wat heeft gehad met die Hakkelaar Cor
Boonstra??"
Die Lieske?
Dat miljoen is echt zo van mijquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:47 schreef yellowfirst het volgende:
Het mooiste van Jaap was toen hij zei:" Èèn eitje en de heleboel over de zeik."![]()
Ik vind het een schatjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat is er dan zo bijzonder aan Gaby? Vind haar niet echt erg mooi, al lijkt ze me wel aardig.
*knip*quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb niks gemist, met dank aan de streamers hier heb ik GEEN sms gestuurd![]()
quote:"Hoe heet die prinses ook alweer die met die homoprins getrouwd is? Die
foute
met dat criminele verleden die wat heeft gehad met die Hakkelaar Cor
Boonstra??"
Dit is dus zo vervelend aan PB, en jij gooit die hele lap tekst er nog een keer in.quote:
Nee, Wilgo heeft geen zin in de camera's (en natuurlijk heeft ie ook geen zin in Natasia).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:45 schreef SiRojK het volgende:
Komt Wilgo nog?
Nou lekker is datquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:49 schreef Clank het volgende:
De 'terror-blog' die Jaap over Brian heeft geschreven heeft verder ook weinig voeten in de aarde gehad. En aangezien Jaap nu plannen samen met Brian zat te maken meende hij er ook weinig van.
Nounounounounounounounounou... nou..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is dus zo vervelend aan PB, en jij gooit die hele lap tekst er nog een keer in.![]()
Jaap heeft zich al rijk gerekend,nou, van mij mag hij............quote:
Hahahah.. Moooooooooooiquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, Wilgo heeft geen zin in de camera's (en natuurlijk heeft ie ook geen zin in Natasia).
En terecht... Lieke is bijzaakquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:50 schreef Starlie het volgende:
Niemand wil geloof ik naar Lieke luisteren... dat arme kind zegt 3x: ik heb ook mijn zusje gebeld maar echt niemand die reageerd!
Dank je.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nounounounounounounounounou... nou..
Ik edit het wel ff hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |