Bij mij op de informatica opleiding lopen meer kerels rond die alleen nog wat tieten moeten laten groeien en je kan ze dan niet meer onderschijden van een meid. (misschien wel als ze hun broek uit doen)quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:52 schreef mordradead het volgende:
Op het informatica gedeelte waar ik kom om m'n laptop op internet te laten zetten enzo is een vrouw en dat is net een kerel.
Zelf hier in het pitoreske gouda TI gedaan en had alleen het eerste half jaar 1 vrouw in de klas, daarna alleen maar kerels. Pff, wat was ik toen blij dat ik een vriendin had want daar had ik er nooit 1 kunnen vindenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is bijna overal een aanrader als je het voor de vrouwen doet
Informatica kan ik afraden, in mijn eerste jaar waren er van de 300 leerlingen iets van 20 vrouwelijk of iets wat daar voor moest doorgaan
Zielig waterquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:56 schreef Chanty87 het volgende:
Zo wtfZwemt er ineens zo'n donkergrijze vis van zo'n 30 cm bij ons achter in de "sloot"
En er staat laag water, da's zielig...
Plas hem voller!!! (or well.. that's what I would doquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:56 schreef Chanty87 het volgende:
Zo wtfZwemt er ineens zo'n donkergrijze vis van zo'n 30 cm bij ons achter in de "sloot"
En er staat laag water, da's zielig...
Jij zou er nog speciaal een kratje bier voor nuttigen om wat extra te kunnen pissen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Plas hem voller!!! (or well.. that's what I would do)
Nee zielige vis (geen idee wat voor één het is, leek een beetje op een effen koikarper)! Ik en m'n moeder wilden 'm heldhaftig eruit halen en in de singel laten zwemmen bij ons voor, maar hij zwom (nouja, zwom...) toen al bij de buren...quote:
Lachen met me rechten studie in het verschietquote:Beschikbaar zijn voor schoolzaken
Leerlingen dienen elke werkdag tot 16:00 uur beschikbaar te zijn voor het ovlgen van lessen en of het maken van andere opdrachten. Uitzonderingen hierop zijn de vakanties en andere vrijedagen. Dit betekent dat je met het maken van afspraken over werk/bijbaantjes en of het volgen van trainingen met bovenstaande rekening moet houden. Je kunt pas na 16:00 uur beginnen!
Dat scheeld je toch weer 5 uur nablijven.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:40 schreef Ipho het volgende:
Maar, ik heb de school regels 2006-2007 er op na gehouden en daar staat:
[..]
Lachen met me rechten studie in het verschiet![]()
![]()
Ik zo loller regels lezen
Ja preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat scheeld je toch weer 5 uur nablijven.
Zeg dat maar niet tegen hem.quote:
Haha nee, dat denk ik naar die tijd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen hem.
Dat is volgens mij bij jouw opschool een reden voor een week extra...
Het geeft niet m'n jong.. Het is niet erg om ons te missen.quote:
Beterschapquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:35 schreef Roi het volgende:
Leuk, ik ben op vakantie en heb 38,7 graden koorts
Gast.... wat doe je hierquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:35 schreef Roi het volgende:
Leuk, ik ben op vakantie en heb 38,7 graden koorts
Beterschap man, hier is thee met een kaakje.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
Gast.... wat doe je hier
[..]
Beterschap man, hier is thee met een kaakje.
Tot een uur of 5 kan ik je enigsins bezig houden in dit topic.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:57 schreef BroesWillems het volgende:
ik heb vandaag een tering lange dag.... op vrijdag nogwel...
Doe eens gek, doe eens lijstje posten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:29 schreef Poit het volgende:
Oeh, ik help Hein mee..
Op Q-Music de foute top 111. Geweldig
* Poit zingt mee, "cheer you up"
-edit
Zingen is brullen geworden... Een eigen huis, een plek onder de zon!!!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:53 schreef Poit het volgende:
Top 111
Geweldig foute muziek
Hein, heb je trouwens m'n score gezien bij GH??
* Poit is trots op zichzelf
Ik had hem daar zelf ook wel kunnen vinden. Als ik daar kon komen tenminste.quote:U probeert een webpagina te benaderen die niet is toegestaan.
URL: www.q-music.nl/page/foute111
Categorie: Internet Radio and TV
Gelukkig maar trouwens, kan niet al te veel hebben nuquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:07 schreef mordradead het volgende:
Tering, verdomme brak maar ik ga naar werk en het is rustig
Boef die ik benquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:14 schreef mordradead het volgende:
Tering, ik dacht dat ik een hele rare post had gemaakt maar jij edittte hem gewoon
Ja, zitten leuke nummers bij. Maar toch vind ik dat heul veul nummers toch echt fout zijn.. Net Yodi Bernal achter de rug..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef Heintje het volgende:
Er staan nog best veel nummers in die lijst die gewoon goede nummers zijn.
Jammer dat de top nog niet bekent is.
Op zich is dat niet eens zo'n heel fout nummer. Alleen doordat het een veel te grote hit is geworden is het fout geworden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, zitten leuke nummers bij. Maar toch vind ik dat heul veul nummers toch echt fout zijn.. Net Yodi Bernal achter de rug..
Jeugd van tegenwoordig is de grootste bagger van wat er op dit moment gemaakt wordt... ik plaats ze nog een treetje lager dan de mosselman... en das heel laag...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:51 schreef Poit het volgende:
Foute muziek is natuurlijk ook een enorm relatief begrip. In mijn ogen zijn nummers als "De Mosselman" pas echt foute muziek. Jeugd van tegenwoordig hoort daar ook wel bij vind ik (neemt niet weg dat ik het stiekem wel geniale muziek vind)
Shenkie in de koelkast![]()
Dat ja,quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig is de grootste bagger van wat er op dit moment gemaakt wordt... ik plaats ze nog een treetje lager dan de mosselman... en das heel laag...
![]()
ik snap niet dat je ze aandacht schenkt, die zelf benoemde "kunstenaars". Laten ze die zendtijd gunnen aan echte Nederlandse bands, want er is talent zat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:06 schreef Poit het volgende:
Jeugd van TegenwoordigVind het wel leuk hoor. Lekkere beats, lijpe teksten, onderbroekenlol, eigenlijk te belachelijk voor woorden. Maar toch heb ik Shenkie in de auto zitten.
(koetjesrepen in m'n buik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |