wtf jij zou liever in dat beschuitblik met vleugels zitten dan in die ragbak van YLB?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef Dragoljub het volgende:
Die's heul nie geil!
http://www.airliners.net/open.file/1173238/L/
Die is pas geil!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wtf jij zou liever in dat beschuitblik met vleugels zitten dan in die ragbak van YLB?
ik denk dat ie geen van 2 haaltquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wtf jij zou liever in dat beschuitblik met vleugels zitten dan in die ragbak van YLB?
Wat loop je nou te trollen gladiool.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ik denk dat ie geen van 2 haalt
Als je genoeg lapt mag je misschien een keertje mee in de cabine!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:53 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
Wat loop je nou te trollen gladiool.
Ik trol niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:53 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
Wat loop je nou te trollen gladiool.
ja idd. Een flamewar moeten we niet hebben in dit topic he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef cheukert het volgende:
rustig
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:15 schreef cheukert het volgende:
Nee, want die vloog in gele vliegtuigen slechts in gedachten.
Tsjah. Grow up ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Neeheeheeheehee ik heb toch gelijk. Lekker puh![]()
Daar had ik het helemaal niet specifiek over, het gaat me er meer om hoe je hier om gaat met anderen en hoe jij je ten opzichte van hen gedraagt..maarja daar hebben anderen je ook wel op gewezen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Yellowbedletter, ik kwijlde helemaal geen onzin. Nogmaals, ik vind het stom om elke seconde hard en voluit je rudder in te trappen. Ikzelf zou dat echt nooit doen omdat met een beetje gezond verstand je je dan kan bedenken dat er met de enorme kracht van je rudder er iets kapot zal gaan, ook al zit je onder je manouevre snelheid.
En cheukert wat bedoel je met gele vliegtuigen?
Heb je zulke grote tenen, of zijn ze zo gevoelig?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Doe niet zo kinderachtig Autoreply.
En als met 'die gele vliegtuigen' de PC7 wordt bedoeld, die btw al een aardig tijdje zwart is, waarom doe je dan weer zo zielig door een quote te veranderen en er 'slechts in gedachten' van te maken?
Je weet precies waarom die piloten het fout hebben gedaan, tegen de conclusie van het officiele onderzoek in.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Doe niet zo kinderachtig Autoreply.
Tsjah, die opmerking over slecht (begrijpend) lezen heb ik al te vaak geplaatst, maar hij staat een centimeter of vijf hoger...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:03 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik stel alleen een vraag omdat ik ten eerste niet weet wat er met gele vliegtuigen wordt bedoeld, maar ik heb het idee dat er op mij wordt gedoeld, en ten tweede vraag ik me af waarom Autoreply dan weer zoiets in een quote moet veranderen, wat gaat er in die gast om.
Moet jij dan weer zo'n stomme opmerking maken?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:01 schreef Autoreply het volgende:
Je komt nogal arrogant over en schijnbaar is dat nergens op gebaseerd. Zoals ik je quotte kom je over. Kinderachtig dus. Leer ervan, dan heb je er nog wat aan![]()
Idd, wat een stelletje wijven zeg pfffffffffffff.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:18 schreef cheukert het volgende:
pak die rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |