ik heb het ook niet geprobeerdquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef De_Brandweer het volgende:
Oh ja, dat kan. Maar ik had m'n geluid uit omdat ik 24 keek dus ik kon je niet horen.
Als je de DS opstart, kan je helderheid kiezen. Werkt dat niet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:20 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik kan mijn beeld nooit goed zien in de zon.
Ook niet op de laagste?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:30 schreef De_Brandweer het volgende:
Op de hoogste helderheid kan ik het nog niet goed zien.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:14 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb een volle dex. En EU versie van Sapphire werkt perfect met pal park
Werkt het nou wel of nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:37 schreef PastoorPeter het volgende:
Zojuist Pal Park getest, het werkt echt niet met EU games.
Die zouden juist wel moeten werken, dat werkt ook met US - Japanese enzo. Misschien zoek je op de verkeerde plaats of is het alleen in swarm's?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:42 schreef De_Brandweer het volgende:
De pokemon die je alleen tegenkomt als je een GBA pokemon game in je DS hebt kom ik niet tegen. Ik heb al een uur gezocht naar elekid en caterpie, maar nog niks gevonden.
In de underground als ik het topic goed gelezen had.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:07 schreef KjellB het volgende:
Namens MarK: Waar kan je een waterstone vinden?
Met die plates kan je toch ook zo'n legendary van type laten veranderen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb idd een waterstone uitgehakt in de underground minigames , net zo als die plates waarmee je een bepaalde soort attack beter kan laten werken als je die equipped.
idd, maar van wat ik op serebii gelezen heb is die pokemon alleen op een normale manier te behalen bij zo'n nintendo eventquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Met die plates kan je toch ook zo'n legendary van type laten veranderen?
Oh, dat zou goed kunnen. Die geintjes halen ze bij Nintendo elke keer uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
idd, maar van wat ik op serebii gelezen heb is die pokemon alleen op een normale manier te behalen bij zo'n nintendo event
Hij was er niet. Komt waarschijnlijk omdat ik Galactic daar ook pas vandaag heb verslagen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ah dan kan je als het goed is drifblim vangen bij die windmolens, het is tenslotte vrijdag.
nee het ligt niet aan jouw want ik en KjellB konden er ook niet op...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:52 schreef Jesse_ het volgende:
Ik kom niet op GTS nu
ligt het aan mij of... ?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:47 schreef Jesse_ het volgende:
en goed nieuws voor mini-lelan, scyter zit er in
Zit rond de 50 als je hem vangtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:02 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Welk level is ie?Ik wil em namelijk het liefst vanaf het begin trainen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |