Die blijven er het langst in. Leer mij Expeditie Robinson kennemquote:Op maandag 4 juni 2007 22:31 schreef Ephemera het volgende:
Die Tamara komt pas bij de eliminatie voor het eerst in beeldHet zijn steeds dezelfde personen die gefilmd worden
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die blijven er het langst in. Leer mij Expeditie Robinson kennem
America's Next Top Model zelfde verhaal.. toch blijf ik nog even mijn geld op Demet zettenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die blijven er het langst in. Leer mij Expeditie Robinson kennem
Nee het was een wijf die grote witte HEMA onderbroeken draagt en met een versleten spijkerbroek op het eind zo tegen 4 uur 's nachts de laatste zatlappen op het birlart verblijdt met een pseudo stroptease tgerwijl de mannen alleen maar denk waar ze hun kunstgebit hebben gelatenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:30 schreef doeka het volgende:
Ach, dat vind ik zielig; ze deed wel haar best.
Get over it dude. of moet ik je ook aan uitspraken van 6 jaar geleden herinneren?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks. Ik zag je en wilde even het topic laten zien. Je bent toch niet kwaad ? Goed bedoeld hoor.
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:34 schreef rashudo het volgende:
In elk geval goede keuze van de regie om kirby eruit te gooien, ze deed niks en zat alleen maar te zeiken. Ze springt voor geld halfnaakt op de pooltafel, maar als een kreeft gedood wordt heeft ze opeens principes.
haha...een striptease, maar achteraf had je beter een touw om je nek kunnen binden inderdaadquote:Op maandag 4 juni 2007 22:34 schreef tong80 het volgende:
stroptease
Omdat deco kijkcijfers trekt? Sowieso is ze lekker aanwezig, en dat filmt prettig.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Get over it dude. of moet ik je ook aan uitspraken van 6 jaar geleden herinneren?.
Jammer dat Kirby weg is, maar ze kwam niet echt uit de verf, geloof ik.
Ik begrijp alleen absoluut niet waarom ze iemand als Elli erin laten? Die leek me toch het absolute dieptepunt deze week.
Ben wel benieuwd. PM me eensquote:Op maandag 4 juni 2007 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Get over it dude. of moet ik je ook aan uitspraken van 6 jaar geleden herinneren?.
kijk maar uit, ze heeft een vriendje. kijk maar op haar partyflockquote:Op maandag 4 juni 2007 22:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik zag die anna vd week idd in delft lopen...
ze blijkt in dezelfde coffeeshop gewerkt te hebben waar ik ook gewerkt heb Vroegah!
en idd wat een fokking del is dat wijf... ( maar ze had wel een lekker kontje hoor teringgg)
die ziet er toch niet uit alsof hij kan lezenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:42 schreef Ole het volgende:
[..]
kijk maar uit, ze heeft een vriendje. kijk maar op haar partyflock
zijn naam nog net welquote:Op maandag 4 juni 2007 22:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
die ziet er toch niet uit alsof hij kan lezen![]()
ik twijfel of dat uberhaupt zijn naam is...hij ziet er niet uit alsof hij het verschil met een andere naam zou zienquote:
ik las soaquote:Op maandag 4 juni 2007 22:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies, en daar zit je dan, met een salon die je nooit gebruikt en kinderen die je alleen moet opvoeden.
Die ene in t witte hemd is n maat van me, die heeft nog VEEL meer gezegd maar ze hebben alles weggekniptquote:
Wie is Tamara dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:31 schreef Ephemera het volgende:
Die Tamara komt pas bij de eliminatie voor het eerst in beeldHet zijn steeds dezelfde personen die gefilmd worden
Was dat die enorme nerd die zei dat z'n moeder zo bekakt was en dat hij dan niet durfde thuis te komen met zo'n meid?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:43 schreef dheruer het volgende:
[..]
Die ene in t witte hemd is n maat van me, die heeft nog VEEL meer gezegd maar ze hebben alles weggeknipt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |