Coco deMeyere ging ze geloof ik coachenquote:Op zondag 20 mei 2007 10:23 schreef Copycat het volgende:
Leuk! Als ze tenminste geen gastlessen van Marijke -lipjes getuit, borstjes vooruit- Helwegen krijgen.
Marijke: "Kom vandaag gaan we lekker met dieren knuffelen."quote:Op zondag 20 mei 2007 10:23 schreef Copycat het volgende:
Leuk! Als ze tenminste geen gastlessen van Marijke -lipjes getuit, borstjes vooruit- Helwegen krijgen.
Ook in Nederland, en ik kan wederom het topic niet vinden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:18 schreef Killer_Mom het volgende:
Op WDR 1 was een programma waar de tegenwoodige meiden 6 weken naar de 50 tiger jaren huishoudschool teruggingen,
er is geen topig over, ik zag het op TV. 6 weken lang iedere werkdag om 18.00 uur. is nu afgelopen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:31 schreef static het volgende:
[..]
Ook in Nederland, en ik kan wederom het topic niet vinden.
Er is wel degelijk een topic over. De Nederlandse variant dan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:48 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
er is geen topig over, ik zag het op TV. 6 weken lang iedere werkdag om 18.00 uur. is nu afgelopen.
off topic ik kijk meer op Duitse zenders als Nederlandse, ook veel BBC, en dan kom je de meest informative programma's tegen.
Die heeft bij mij in de klas gezeten. Dat mens is dom, ongelooflijk.quote:
ik bedoelde WDR en de BBC . daar was geen topic over.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:05 schreef static het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een topic over. De Nederlandse variant dan.
Klopt, van de Soca Boys. En Anna schijnt een vriendin van Amanda te zijn. Dat belooft wat!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:56 schreef nueffeniet het volgende:
die elli heeft toch onder de douche met die brian lopen naaien??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |