quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:05 schreef PluisigNijntje het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
die eerste is best okee,
die tweede is bad step mother!![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding]
die eerste is best okee,
![]()
Ja inderdaad, hoe gekantelder het hoofd hoe idioter het effect, maar dat maakt Peter R wel weer boeiend.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:06 schreef SuperRogier het volgende:
Als iemand z'n hoofd een beetje kantelt op de originele foto, sja dan krijg je wel vage emotionele en rationele foto'sDie van WA heeft wel een gaaf kapsel gekregen btw
En die handen van --^
Die rechter heeft wel een heel sexy decolletéquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:28 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
en ik wil ff kwijt dat ik t echt heel gezelig vind om zo samen te lachen zonder elkaar te beledigen !!!
Steve Carell.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:17 schreef Houtspeer het volgende:
[afbeelding]
"People tell me I have a symmetrical face."
Klopt bijna nog ook.
Eenschquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:35 schreef PluisigNijntje het volgende:
Jullie snappen toch wel dat het gezicht recht van voren moet, anders is er geen lol meer aan..
Laat dan even zien hoe het moet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:35 schreef PluisigNijntje het volgende:
Jullie snappen toch wel dat het gezicht recht van voren moet, anders is er geen lol meer aan..
quote:
Emotioneel............................................................................................... rationeel
die eerste is best okee,
![]()
Wie heeft er behalve politici en de restquote:
en een booty om u tegen te zeggen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Die rechter heeft wel een heel sexy decolleté
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie heeft er behalve politici en de rest1, pasfoto's van zichzelf?
quote:
kloon, wie doet nou zoiets met zn eigen gezichtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:02 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
![]()
ik ben blij dat me ouders twee andere helften hebben gemaakt
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |