quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:05 schreef PluisigNijntje het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
die eerste is best okee,
die tweede is bad step mother!![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding]
die eerste is best okee,
![]()
Ja inderdaad, hoe gekantelder het hoofd hoe idioter het effect, maar dat maakt Peter R wel weer boeiend.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:06 schreef SuperRogier het volgende:
Als iemand z'n hoofd een beetje kantelt op de originele foto, sja dan krijg je wel vage emotionele en rationele foto'sDie van WA heeft wel een gaaf kapsel gekregen btw
En die handen van --^
Die rechter heeft wel een heel sexy decolletéquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:28 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
en ik wil ff kwijt dat ik t echt heel gezelig vind om zo samen te lachen zonder elkaar te beledigen !!!
Steve Carell.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:17 schreef Houtspeer het volgende:
[afbeelding]
"People tell me I have a symmetrical face."
Klopt bijna nog ook.
Eenschquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:35 schreef PluisigNijntje het volgende:
Jullie snappen toch wel dat het gezicht recht van voren moet, anders is er geen lol meer aan..
Laat dan even zien hoe het moet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:35 schreef PluisigNijntje het volgende:
Jullie snappen toch wel dat het gezicht recht van voren moet, anders is er geen lol meer aan..
quote:
Emotioneel............................................................................................... rationeel
die eerste is best okee,
![]()
Wie heeft er behalve politici en de restquote:
en een booty om u tegen te zeggen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Die rechter heeft wel een heel sexy decolleté
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie heeft er behalve politici en de rest1, pasfoto's van zichzelf?
quote:
kloon, wie doet nou zoiets met zn eigen gezichtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:02 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
![]()
ik ben blij dat me ouders twee andere helften hebben gemaakt
![]()
Zie ik op die rechterfoto nou inderdaad een paar grijze plukjes haar?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:02 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zie ik op die rechterfoto nou inderdaad een paar grijze plukjes haar?![]()
Dat is Maikuuuul en dat wordt later jouw man.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:39 schreef Viswijfje het volgende:
die linker is wel lekkerwaar is ie van?
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:35 schreef PluisigNijntje het volgende:
Foto's rechts van voren, anders is de lol er vanaf.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:03 schreef Bladergroen het volgende:
En Louis van Gaal barst ook van de emoties..
[afbeelding]
ik heb het ff snel gedaan maar zij heeft dus wel een compleet symetrisch gezicht, ik denk als je van haar een ppur frontale pic zou hebben en deze precies in het midden zou spiegelen er geen verschil isquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Bovenste mevrouwtje blijft wel mooi
1x Maikuuul is genoeg he?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:16 schreef Buakaw het volgende:
Onze nieuwste BN'er
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
De ene helft van haar gezicht is toch een stuk smaller dan de andere?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het ff snel gedaan maar zij heeft dus wel een compleet symetrisch gezicht, ik denk als je van haar een ppur frontale pic zou hebben en deze precies in het midden zou spiegelen er geen verschil is
![]()
voor mij links of voor hem links? of rechts natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 00:25 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
De ene helft van haar gezicht is toch een stuk smaller dan de andere?
Meestal trouwens, mensen kijken overigens altijd naar het rechtse deel van iemands gezicht, de linkerkant zien ze vaak nauwelijk, met de rechterkant van je gezicht kun je kennelijk ook beter liegen, om te weten of iemand liegt, zou je dus naar de linkerhelft moeten kijken.
Kennelijk worden mensen graag voorgelogen, want je kijkt dus automatisch net naar de andere kant..
Ik moet wel zeggen dat ik niet helemaal zeker ben over de helften, misschien dat het net andersom is ofzo.
Volgens mij ging het om de rechterhelft van de ander zijn gezicht, maar ik zei al, t kan ook net andersom zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:32 schreef Berenanus het volgende:
[..]
voor mij links of voor hem links? of rechts natuurlijk
bleh, in de war!![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:05 schreef katerwater het volgende:
Die middelste aap komt net uit planet of the apes!
![]()
best scary...
Serieus ik vind dit zoooooooooo'n sjappie. Zal allemaal best hoe goed hij kan voetballen, maar hij is lelijk! Tering zeg.. wat een kutkopquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:02 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:33 schreef Bladergroen het volgende:
Rowan Atkinsons gezicht is weer wat minder symmetrisch:
[afbeelding]
Je probeert dus eigenlijk te zeggen dat murp over het algemeen als 'mooi' wordt beschouwd?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef Bladergroen het volgende:
Kennelijk hebben mensen die over het algemeen als 'mooi' beschouwd worden, meestal een symmetrisch gezicht, zoals Megan hierboven.
En Tom Cruise.
En Katja.
En Murp dus, die is ook heel symmetrisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |