Er is echt niemand in de buurt om je wakker te schudden he?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:25 schreef SCH het volgende:
Vrouwen vinden kort haar erg tof inderdaad.
Ik ben zoveel betast dat ik de vertrouwenspersoon heb ingeschakeld
In ieder geval heb je het geprobeerd...enne hoe rot het misschien staat (zal ongetwijfeld meevallen trouwens) je moet toch toegeven dat het ge-wel-dig aan voelt?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:34 schreef Dirkmaat het volgende:
had het er ook afgehaald maar het staat me niet echt, toen ik het ietsjes langer had stond het weer wel want ik had em voor de lol gewoon op stand 0 gezet.
Enfin, ik lijk op de een of andere manier beter haar teruggekregen te hebben, misschien lijkt het alleen maar zo maarja tis leuk weer aangegroeidOver tijdje maar weer 3 mm doen ofzo
Neem zo een zware tondeuse en het liefst babyliss, zijn al te krijgen vanaf 30 euro. Ik heb die zelf ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:31 schreef roburt het volgende:
nog iemand een tip voor een niet al te dure tondeuse? (+- 20/30euro denk ik)
heb er nu 1 van 5 euro van de blokker die werkte prima maar na bijna een jaar bij niet veel gebruik lijkt het als of de accu kapot is. bijna geen kracht meer.
In de laatste Blokker folder staat er een voor ¤ 6.99 ...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:37 schreef roburt het volgende:
vast wel.
maar ik dacht misschien is er een goede aanrader voor niet al te veel geld.
ja ik zie hemquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:27 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
In de laatste Blokker folder staat er een voor ¤ 6.99 ...
Doe's effe normaal Private Pyle,.quote:Op zondag 30 september 2007 00:10 schreef SCH het volgende:
Ik laat het ook niet groeien hoor!
Jij gaat toch ook niet krimpen gekkiequote:Op zondag 30 september 2007 00:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Doe's effe normaal Private Pyle,.
Anders gaan we niet daten hoor.
Scheermes of tondeuze?quote:Op zondag 30 september 2007 00:10 schreef SCH het volgende:
Ik laat het ook niet groeien hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |