abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juli 2007 @ 03:20:08 #176
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_51685578
Sorry mensen.
Het festivalseizoen is over voor mij, de lokken groeien weer aan.
Volgend jaar juni spreek ik jullie weer, .
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
  zaterdag 21 juli 2007 @ 03:23:08 #177
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51685604
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:25 schreef SCH het volgende:
Vrouwen vinden kort haar erg tof inderdaad.

Ik ben zoveel betast dat ik de vertrouwenspersoon heb ingeschakeld
Er is echt niemand in de buurt om je wakker te schudden he?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_51728633
had het er ook afgehaald maar het staat me niet echt, toen ik het ietsjes langer had stond het weer wel want ik had em voor de lol gewoon op stand 0 gezet.

Enfin, ik lijk op de een of andere manier beter haar teruggekregen te hebben, misschien lijkt het alleen maar zo maarja tis leuk weer aangegroeid Over tijdje maar weer 3 mm doen ofzo
pi_51731778
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:34 schreef Dirkmaat het volgende:
had het er ook afgehaald maar het staat me niet echt, toen ik het ietsjes langer had stond het weer wel want ik had em voor de lol gewoon op stand 0 gezet.

Enfin, ik lijk op de een of andere manier beter haar teruggekregen te hebben, misschien lijkt het alleen maar zo maarja tis leuk weer aangegroeid Over tijdje maar weer 3 mm doen ofzo
In ieder geval heb je het geprobeerd...enne hoe rot het misschien staat (zal ongetwijfeld meevallen trouwens) je moet toch toegeven dat het ge-wel-dig aan voelt?
Gelukkig zonder haar
pi_52289668
ik heb mijn haar al sinds mijn 19e gemillimeterd, dit omdat ik nogal last had van haaruitval, hoewel het nogal langzaam lijkt te gaan. Ik ben nu 24 en het is bijna hetzelfde als toen ik 19 was.

Heb er nooit problemen mee gehad, want het staat mij gewoon goed , als dat niet zo was dan zou ik er zeker wel problemen mee hebben.

Alleen zijn er altijd wel van die fuckers die je uit gaan maken voor racist .
pi_52364013
nog iemand een tip voor een niet al te dure tondeuse? (+- 20/30euro denk ik)
heb er nu 1 van 5 euro van de blokker die werkte prima maar na bijna een jaar bij niet veel gebruik lijkt het als of de accu kapot is. bijna geen kracht meer.

[ Bericht 2% gewijzigd door roburt op 14-08-2007 23:48:44 ]
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_52374896
Heeft de blokker ze niet meer ? voor ¤ 5,00 per jaar heb je echt het goedkoopste kapsel dat er bestaat... (en het is nog cool ook) mijn fusion mesjes kosten een stuk meer
Gelukkig zonder haar
pi_52376580
vast wel.
maar ik dacht misschien is er een goede aanrader voor niet al te veel geld.
pi_52428248
Bij de kijkshop staat er een voor 7.99, en als je 'm toch alleen gebruikt voor millimeteren, kun je volgens mij gewoon de goedkoopste/simpelste nemen, denk ik...
Gelukkig zonder haar
pi_52527886
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 17:31 schreef roburt het volgende:
nog iemand een tip voor een niet al te dure tondeuse? (+- 20/30euro denk ik)
heb er nu 1 van 5 euro van de blokker die werkte prima maar na bijna een jaar bij niet veel gebruik lijkt het als of de accu kapot is. bijna geen kracht meer.
Neem zo een zware tondeuse en het liefst babyliss, zijn al te krijgen vanaf 30 euro. Ik heb die zelf ook .
pi_52528738
Heb zelf altijd wat langer haar gehad maar nu hou ik het bij 6-9 mm, heerlijk en gewoon fijn om bij te houden. Wil in ieder geval niet meer terug, blijft gewoon kort hier. Te kort is niets voor mij, 3mm bijvoorbeeld past gewoon niet bij mijn hoofd. Moet net iets langer zijn.
Please allow me to introduce myself, I'm a man of wealth and taste
DVD-Profiler
FOTOBOEK!
pi_52566157
Mooi een topic. Ben serieus aan het overwegen me kop te milimeteren. Zal wel een flinke verandering zijn omdat ik nu lang haar heb. En ik ben bang dat het me voor geen meter zal staan.
pi_52571172
en er is maar 1 manier om het uit te vinden...
Gelukkig zonder haar
pi_52670314
Nog steeds heerlijk zo'n semi-kale kop. Ook erg makkelijk als je elke dag om 0600 je nest uit moet. Douche dicht draaien en je haar is droog

Afgelopen 2 weken zijn overigens nog 4 klasgenoten van me semi-kaal gegaan. RAGE!
The world of semantics is a wonderful playground.
pi_52687510
Niet kaalgeschoren, wel verrekte korte haren vergeleken met eerst . Veel positieve reacties gehad.
pi_52755735
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:37 schreef roburt het volgende:
vast wel.
maar ik dacht misschien is er een goede aanrader voor niet al te veel geld.
In de laatste Blokker folder staat er een voor ¤ 6.99 ...
Gelukkig zonder haar
pi_52755945
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:27 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

In de laatste Blokker folder staat er een voor ¤ 6.99 ...
ja ik zie hem
ik denk dat ik het oude model van die had (wel zonder draad) maar die is na een jaar kapot gegaan.
heb die van de kijkshop gekocht en die werkt perfect.

- iets stiller, gaat erg makkelijk, wel best zwaar en met draad (wat ik niet had verwacht)

een goede koop. ook 3 jaar garantie en ik dacht 8euro.
pi_53495426
Hoe is het met al mijn collega-biljartballetjes...of euh laten we allemaal de haren weer groeien nu de herfst is begonnen ? Dat zal toch zeker niet ! ?
Gelukkig zonder haar
pi_53505333
Nee, zekers niet

Hier gaat ie prima Daarzo?
pi_53521983
Mooi !
In de herfst/winter zijn er altijd opeens veel minder kale koppen te zien, enne dit topic leek ook wel in een soort winterslaap te raken... zonde want geen lekkerder gevoel dan een (winter) over een vers geschoren hoofd en dat missen al die zomer-scheerders dan weer...
Gelukkig zonder haar
pi_53578613
hoi techno2

euh, ik laat het niet groeien. binnenkort ga ik het eens met een gilette fusion eraf halen. die heb ik een keer gekocht en die moet toch een keer gebruikt worden he
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_53579961
Ik laat het ook niet groeien hoor!
  zondag 30 september 2007 @ 00:14:14 #198
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53580032
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:10 schreef SCH het volgende:
Doe's effe normaal Private Pyle,.

Anders gaan we niet daten hoor.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53580099
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:14 schreef popolon het volgende:

[..]

Doe's effe normaal Private Pyle,.

Anders gaan we niet daten hoor.
Jij gaat toch ook niet krimpen gekkie
pi_53580129
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:10 schreef SCH het volgende:
Scheermes of tondeuze?