abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53580204
Tondie!
pi_53580247
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:24 schreef SCH het volgende:
Tondie!
Staat stoerder, he?
  zondag 30 september 2007 @ 00:59:17 #203
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53580671
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:24 schreef SCH het volgende:
Tondie!
Ik vond je met kort haar leuker.

Mijn grote liefde, oh oh oh, wat moet daar van komen?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53587717
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:59 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik vond je met kort haar leuker.

Mijn grote liefde, oh oh oh, wat moet daar van komen?
We hebben toch al heel wat stormen doorstaan samen.

Ik weet het niet zo goed, of ik het heel kort wil of soms wat langer. Hellup
pi_53625844
Tja in dit topic kun je wel raden welke hulp je krijgt: hoppa afscheren die haren, zeker als je jezelf lokhomo noemt moet je er neem ik aan goed uit zien... dus netjes geschoren lijkt me
Gelukkig zonder haar
pi_53626598
Hier is het weer vers gemaaid
pi_53644599
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:02 schreef Siegfried het volgende:
Hier is het weer vers gemaaid

Beter ! Ik ga zo direct ook weer even de badkamer in, want het is alweer bijna 2 dagen geleden...
Gelukkig zonder haar
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:09:04 #208
105770 JeroenBulters
Piloot-wannabe
pi_53649625
Afgelopen zondag voor mn verjaardag een eigen tondeuze gehad van de mams. Toch wel handig zo'n ding ;-)

Enige nadeel is dat het kortste opzetstukje net even te lang is, volgende keer dus maar 'echt tondeuze kaal' (lees: zaterdag).

Laatste shot (ook al weer een aantal weken geleden), samen met een aantal kalende klasgenoten.

The world of semantics is a wonderful playground.
pi_53650868
Grote vraag is natuurlijk: wie van de 5 ben jij ? (aan je verhaaltje te lezen degene met het langste haar ???)

Wel leuk cadeautje natuurlijk, misschien krijg je de volgende keer nog wel een echt scheermesje
Gelukkig zonder haar
pi_53656859
Weet iemand een site waar je voorbeelden kan zien hoe het eruit ziet bij 1, 2, 3, en 5 mm bijvoorbeeld?
pi_53662115
De meest rechter ben ik...
pi_53667419
hey techno,

Ik heb zojuist mn hoofd kaalgeschoren met een scheermesje, maar t was niet echt een succes.

Ik heb nu een hoop rode bultjes, vooral bij mijn kruin. Een allergische reactie oid?

Het voelt niet echt lekker aan. Een beetje als een badmuts.

En tja, het was ook best lastig moet ik toegeven. Ik had nog niet eerder geschoren met een mesje.

Sowieso wijkt het resultaat niet echt veel af van standje 0 van de tondeuse.
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_53670649
he Tali-banaan... gewoon even door de zure appel heen bijten...rode bultjes zijn natuurlijk niet de bedoeling...
euh misschien zijn een paar tips op zijn plaats:
eerst lekker lang douchen zodat je hoofd echt niet een beetje nat is maar echt goed doorweekt...
gebruik een paar druppels scheerolie (liever iets te veel dan te weinig, voor mijn hoofd gebruik ik meestal 6 a 7 druppels)...
voorzichtig met je fusion (?) zonder (al te hard te duwen) net zo lang over je hoofd gaan tot je niets meer voelt.... (ik zou het de eerste keren nog niet tegen de groeirichting in doen)...

maar in ieder geval: erg stoer dat je het hebt geprobeerd... en vergeet niet ..alle begin is moeilijk, ik heb zelf ook gemerkt dat als je het eenmaal regelmatig doet, je hoofd(huid) er toch meer aan went, en dat je steeds minder voorzichtig hoeft te zijn en dat het steeds sneller, makkelijker en gladder gaat !

Welkom bij de echte biljartballenclub we krijgen toch wel een (bewijs-)fotootje te zien he ?
Gelukkig zonder haar
pi_53670715
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 10:06 schreef JeroenBulters het volgende:
De meest rechter ben ik...
Klein stapje om dan een keertje echt glad te gaan... scheelt practisch niks
Gelukkig zonder haar
  woensdag 3 oktober 2007 @ 18:32:49 #215
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_53673139
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:42 schreef Siegfried het volgende:
Uh ja:
[afbeelding]

Maar dat was niet echt een succes. Heb toen een mesje of 5 botgeschoren op m'n kop
Wellicht dat het met een beter mesje beter was gegaan. Maar ik vind wat ik nu heb kort genoeg, en lekker makkelijk
Netjes rechts, volgende keer iets breder en langer laten groeien.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 18:39:19 #216
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_53673304
Overigens vind ik wel dat als je kaal gaat je ook echt goed glad moet zijn, niet van dat halve werk.

Ik zou me ook dagenlijks scheren mocht het niet een stuk lastiger zijn om netjes langs een hanekam te scheren.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_53681152
Heeft iemand foto hoe 1 mm kapsel eruit ziet?
pi_53682309
Heb t nu al een tijdje kaal, 12mm. ben er wel heel tevreden over het is zo makkelijk vooral als je zo lui bent als mij.
M'n vriendin (destijds) wou t niet hebben, maar ik wou t al een hele tijd, toen was ze 2 weken op vakantie en heb ik me ma me laten scheren ^^

Zit nog even te denken of ik t nu weer lang laat groeien of weer de tondeuse erover.

zo is t nu
0023
pi_53687815
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:01 schreef mark2012 het volgende:
Heeft iemand foto hoe 1 mm kapsel eruit ziet?
Met 1 mm ben je gewoon kaal.
pi_53687839
Hebben jullie ervaring met verschillende lengtes? Dus 2 mm zijkant en 6 mm bovenop ofzo?
pi_53697392
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:42 schreef ikJur het volgende:
Heb t nu al een tijdje kaal, 12mm. ben er wel heel tevreden over het is zo makkelijk vooral als je zo lui bent als mij.
M'n vriendin (destijds) wou t niet hebben, maar ik wou t al een hele tijd, toen was ze 2 weken op vakantie en heb ik me ma me laten scheren ^^

Zit nog even te denken of ik t nu weer lang laat groeien of weer de tondeuse erover.

zo is t nu
[afbeelding]
Staat je goed...,
maar is natuurlijk niet kaal... gewoon kort, niks mis mee, maar niet kaal...
Als ik het 12 mm laat groeien wordt ik voor hippie uitgescholden...
Gelukkig zonder haar
pi_53737984
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 16:31 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Klein stapje om dan een keertje echt glad te gaan... scheelt practisch niks

Het is zaterdag, ergo: Tijd om de tondeuze er bij te pakken!
pi_53739046
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:34 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Staat je goed...,
maar is natuurlijk niet kaal... gewoon kort, niks mis mee, maar niet kaal...
Als ik het 12 mm laat groeien wordt ik voor hippie uitgescholden...

met 1 mm is me knar biggetjeroze
0023
pi_53740901
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 10:45 schreef ikJur het volgende:

[..]

met 1 mm is me knar biggetjeroze

geen petje...wordt ie zo bruin...
Gelukkig zonder haar
pi_53866970
quote:
Door de luisteraars van Q-music is Humberto Tan verkozen tot de knapste kale BN'er. Vandaag heeft de sportpresentator de Kaal Is Het Helemaal Bokaal in ontvangst mogen nemen.

Humberto heeft 60 procent van de stemmen gekregen, en versloeg zo Rob Kamphues en Paskal Jakobsen. De luisteraars mochten drie weken stemmen.

Naast deze prijs reikt de kale dj Jeroen van Inkel woensdag een prijs uit voor de meest knappe onbekende kale man. Het is niet bekend of Danny heeft meegedaan.
bron: Humberto knapste kale BN'er

En terecht, staat 'm ook prima natuurlijk !
Gelukkig zonder haar
pi_53942736
Gaaf topic. Hier even mijn kaal verhaal..

In de loop der jaren diverse haartrends gevolgd tot de meest bizarre aan toe. Van permanent tot high lights (nu zou je zeggen toen rete cool) Kort, lang, kuif, slag, scheiding... Noem maar op. Gegeven moment werd de boel daarboven toch dunner en dunner en ben ik aanhanger geworden van het credo hoe kaler hoe korter.. Was trouwens ook het advies van mijn kapper:"korter die hap, je hebt de kop ervoor" (zijn mening) dus gaan.. En inderdaad zoals ik hier veel lees, steeds een standje minder en het haar korter.. Vooralsnog door de kapper uitgevoerd, om de week standje 0. Tot een jaar of vijf terug mijn kapper adviseerde om tegen de zomer het scheermes er maar eens overheen te halen... Toen de zomer in aantocht was met eigen scheermes (hygiëne) en (Mach3) naar de kapper en gaan... Resultaat "wow" en een kale bats..
Heel lang het scheren bij gehouden, gewoon om de drie dagen het mes eroverheen. Op een gegeven moment een tondeuze gekocht bij de Blokker, die zwarte voor ¤ 10,= (prima ding) Nu dus om de drie dagen stand 0 en zo af en toe het mes. Krijg bij mijn haarlijn een gegeven moment van die donsjes (zacht witte haartjes) en mijn nek zo af en toe uitscheren is ook wel netjes.. Lukt toch met een tondeuze niet helemaal. Ik heb altijd positieve reacties gehad en nu weet men niet meer beter. Gezeur over representatief verwijs ik naar het rijk der fabelen. En voor de echte zeikerds: "beter kaal dan impotent" en dan zijn ze meestal wel stil. Verder ook alle geweldige bijverschijnselen, vrouwen die aan je hoofd willen zitten, er vrolijker en gezonder uitzien (lees jonger), tijdwinst noem maar op...!! Nooit meer wat anders, ook niet veel andere keus want ondertussen groeit er ook niet zo heel veel meer.. Wat ik grappig vind om te lezen is idd de regen die je van je hoofd afstroomt, eerder je kop stoten (en harder..) en goed opletten met het zonnetje.. Ook in de winter... Wat ik een ervaring apart vond was met mijn kale bats van de ski piste af (zonder muts) . Wat ook heel bijzonder was een enorme schaaf plek (brandschaafplek) omdat iemand zo aardig was mij over de gevechtsmat te schuren, weken mee gelopen. Mooi, mijn verhaal dus.. Je hebt er geen reet aan maar ik vond het leuk om het hier neer te planten...
Voorsprong door ervaring
pi_53943540
Hulde
pi_53944420
topic te laat teruggevonden inmiddels is het haar weer aardig terug. misschien over een jaar ofzo weer.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  maandag 15 oktober 2007 @ 16:13:57 #229
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_53950489
ik weet het niet hoor. ik twijfel echt ontzettend of het mij wel staat. het lijkt me ontzettend makkelijk om kort haar te hebben. ik wil (als ik het ga doen) eigenlijk beginnen met een standje van een mm of 10 of zo. zodat, mocht ik het niks vinden, redelijk snel weer een 'bewerkbare' lengte haar heb.

ik heb een paar foto's bijgevoegd: wat denken jullie?

Gr.
.
pi_53950622
Ik vermoed dat het je niet zal staan, je zal er denk ik een beetje een kinderlijk koppie van krijgen .

Maar er is maar één manier om erachter te komen .
  maandag 15 oktober 2007 @ 16:56:45 #231
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_53950795
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 16:28 schreef DennisMoore het volgende:
Ik vermoed dat het je niet zal staan, je zal er denk ik een beetje een kinderlijk koppie van krijgen .
daar was ik zelf ook al bang voor, maar om het nu alsnog af te gaan scheren en erachter komen dat het inderdaad zo is zie ik niet zo zitten.

maar fijn om het ook van iemand anders te horen
.
pi_53950923
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 16:56 schreef Sehnsucht het volgende:

[..]

daar was ik zelf ook al bang voor, maar om het nu alsnog af te gaan scheren en erachter komen dat het inderdaad zo is zie ik niet zo zitten.

Kijk hier eens: http://teenhairstylesheadshaving.baldlygo.com/ !
Gelukkig zonder haar
pi_53952490
quote:

Ben je zo ijdel en onzeker dan ?

Je kan het gewoon 's proberen op de langste stand, zoals je zei. Is het niks, wacht je een paar weken, is het weer okay. No harm done. (Zogenaamd) impulsieve acties kan iedereen wel waarderen .
pi_53952584
quote:

[..]

Ik denk juist dat het je veel stoerder zal maken. Je hebt nu best een jongig en wat kinderlijk gezicht en dat korte zal je een heftige boost geven, daar ben ik van overtuigd.
  maandag 15 oktober 2007 @ 19:40:00 #235
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_53953093
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:02 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ben je zo ijdel en onzeker dan ?

Je kan het gewoon 's proberen op de langste stand, zoals je zei. Is het niks, wacht je een paar weken, is het weer okay. No harm done. (Zogenaamd) impulsieve acties kan iedereen wel waarderen .
ijdel niet, onzeker best wel

maar ik zal er nog effetjes over nadenken, als ik er uit ben dan gaat het er in het weekend af (of niet )
.
pi_53954463
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 16:13 schreef Sehnsucht het volgende:
ik weet het niet hoor. ik twijfel echt ontzettend of het mij wel staat. het lijkt me ontzettend makkelijk om kort haar te hebben. ik wil (als ik het ga doen) eigenlijk beginnen met een standje van een mm of 10 of zo. zodat, mocht ik het niks vinden, redelijk snel weer een 'bewerkbare' lengte haar heb.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Gr.
Nee, niet doen. Het zal je niet staan.
pi_53961720
Een beetje voor 'lul' lopen is nog nooit iemand slechter van geworden... helpt bij het opbouwen van karakter ;-)

Gewoon doen dus
pi_53971143
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 07:31 schreef JeroenBulters het volgende:
Een beetje voor 'lul' lopen is nog nooit iemand slechter van geworden... helpt bij het opbouwen van karakter ;-)

Gewoon doen dus
Als het mij echt zou schelen wat het er het beste uit zou zien zou ik waarschijnlijk geen gladgeschoren hoofd hebben... wat me echt interesseert is dat ik me gewoon veel lekkerder voel als het geschoren is...
Ik weet ook wel dat er best (veel ?) mensen zullen zijn die vinden dat dat raar is of dat ik voor lul loop, maar laat me dat nou niets interesseren... Sommige mensen vinden het ook alleen maar raar als ik ze vertel dat ik van nature helemaal niet kaal ben/inhammen heb of zo...

[ Bericht 1% gewijzigd door TeChNo2 op 16-10-2007 18:56:03 ]
Gelukkig zonder haar
pi_54047909
Het hoort je ook 'geen ene kloot' te boeien; dat is het karakter waar ik het over had ;-). Ik geef er persoonlijk ook weinig om wat anderen er van vinden (vriendinnetje uitgezonderd, die bevalt het gelukkig wel). Zou nu al niet meer met lang haar rond kunnen lopen, de voordelen zijn te groot
pi_54745365
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 16:13 schreef Sehnsucht het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Gr.
Ben wel benieuwd hoe het is afgelopen, heb je het gedaan ? en zo ja, beviel het ? vertel (liefst met foto's natuurlijk).
Gelukkig zonder haar
pi_54824211
quote:
Jan Smit scheert hoofd kaal
Gepost door Ronald (Djeez) - Bron: Nu.nl
Gepubliceerd: woensdag 21 november 2007 @ 18:15
In navolging van Britney Spears heeft nu ook Jan Smit zijn hoofd kaalgeschoren. De succesvolle vertolker van de palingsound is de laatste tijd een beetje depri, aangezien hij zich een behoorlijke tijd koest moet houden. Vandaar dat hij volgens manager Jaap Buys heeft besloten eens lekker gek te doen.
de rest van het artikel kun je hier vinden: Jan Smit scheert hoofd kaal

"Hij heeft eens lekker gek gedaan..." zeker de laatste 5 jaar niet meer op straat rond gelopen en gezien dat dit helemaal niet zo bijzonder is... staat hem wel goed trouwens...
Gelukkig zonder haar
pi_54824286
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:35 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

de rest van het artikel kun je hier vinden: Jan Smit scheert hoofd kaal

[ afbeelding ]

"Hij heeft eens lekker gek gedaan..." zeker de laatste 5 jaar niet meer op straat rond gelopen en gezien dat dit helemaal niet zo bijzonder is... staat hem wel goed trouwens...
pi_55082044
Ik vind het hem ook veel beter staan dan die bos hippiehaar:

d'r is zelfs een hyves over gestart
http://janvaynemoetkaal.hyves.nl/
Gelukkig zonder haar
pi_55082413
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:25 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik vind het hem ook veel beter staan dan die bos hippiehaar:
[ afbeelding ]

d'r is zelfs een hyves over gestart
http://janvaynemoetkaal.hyves.nl/
FF wennen, maar een hoofd heeft ie er wel voor
pi_55082566
onder zijn wenkbrauwen wordt het wel snel een stuk minder
Gelukkig zonder haar
pi_55082943
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:56 schreef TeChNo2 het volgende:
onder zijn wenkbrauwen wordt het wel snel een stuk minder
Ja, en z'n dikke kop valt nu wel erg op...
pi_55083017
Nou ja, misschien bedoel ik eigenlijk alleen maar: "liever kaal dan een hippie"
Gelukkig zonder haar
pi_55083044
quote:
Op donderdag 6 december 2007 18:20 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou ja, misschien bedoel ik eigenlijk alleen maar: "liever kaal dan een hippie"
Dat lange haar stond hem ander ook heel leuk
pi_55105476
hehe niet vloeken hoor
Gelukkig zonder haar
pi_55746026