Ben ik dus een van de weinige vrouwen die al met een tondeuse of scheermesje klaarstaat zodra het iets te lang word naar mijn zin.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vriendinnen hebben niets te zeggen, toch als het om dit onderwerp gaat? Vrouwen vinden het vaker niet mooi, maar daar heb ik gewoon schijt aan![]()
Je wederhelft heeft het dus geweldig getroffen met jou.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:33 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Ben ik dus een van de weinige vrouwen die al met een tondeuse of scheermesje klaarstaat zodra het iets te lang word naar mijn zin.
Ja...eigenlijk schrik ik ook van mij eigen uitspraak... goh... misschien moet je het niet millimeteren maar voor model biljartballetje gaan...quote:
Heb al jaren model biljartballetjequote:Op zondag 27 mei 2007 12:52 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ja...eigenlijk schrik ik ook van mij eigen uitspraak... goh... misschien moet je het niet millimeteren maar voor model biljartballetje gaan...
Waar blijft de foto ? (en ook die van gebruikersnaam trouwens)quote:Op zondag 27 mei 2007 13:04 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Heb al jaren model biljartballetje![]()
Niet helemaal, hij gaat ze er gewoon vanaf schrapen; zijn volgens hem erg mooie moedervlekken om weg te halen... dat scheelt al weerquote:Op maandag 21 mei 2007 10:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan zou ik ze zeker laten weghalen, anders krab je ze steeds open bij het scheren.
Wordt waarschijnlijk electrisch coaguleren. Dat is goed te doen hoor. Als het goed gebeurd, dan blijft er vrijwel geen littekens van over. (bij mij tenminste) Werk van een paar minuten. Lijkt op een mini lasappaatje, nou ja het principe is zo ongeveer hetzelfde. Maar werkt met hoogfrequente stroompjes![]()
Benieuwd of je overbuurmandokter met mijn idee eens is![]()
Dus toch curatatie. Stelt niets voor, geen zorgen daarover. Succesquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:38 schreef JeroenBulters het volgende:
[..]
Niet helemaal, hij gaat ze er gewoon vanaf schrapen; zijn volgens hem erg mooie moedervlekken om weg te halen... dat scheelt al weer
Hmmm. Pas je wel op, want je hebt wel schaafwondjes. Misschien toch ff handig om het met je arts te bespreken of zo kort na de behandeling wel verstandig is (vuil in wondjes etc.) . Ik zou liever een paar weekjes wachten met die tondeuse, totdat eea wat hersteld en rustig is geworden...quote:Maandag ochtend 0900 wordt ik verwacht voor de koffie + verwijdering. Dinsdag de tondeuze maar eens uit de kast trekken.
Als je pa er goed er uitziet, dan is dat vast niet erg. Wel benieuwd uiteraard.quote:Het enige enge is dat ik dan waarschijnlijk helemaal veel op mn pa ga lijken. Voor en na foto's volgen
Succes ermee. Benieuwdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:17 schreef JeroenBulters het volgende:
Tjah, ik zal natuurlijk nooit zeggen dat mn pa er goed uit ziet. Nu lijkt hij wel op mij dus tjah, de conclusie spreekt voor zich![]()
De mijne wil juist dat ik het afscheerquote:Op zondag 20 mei 2007 05:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
Vriendin he... anders kwam ik hier regelmatig.
Ik weet niet, ben je een hippie? Dan kan ik me er wel wat bij voorstellen. Van die vieze dreadlocks ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2007 06:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
De mijne wil juist dat ik het afscheer
Zie je wel, stelt niets voor, he?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:25 schreef JeroenBulters het volgende:
Het hele gebeuren heeft om precies te zijn 5 minuten gekost. Vis alleen nog wel restje moedervlek uit mn haar en van mn t-shirt. Tondeuze mag er in principe morgen overheen![]()
Ff wenne, straks wil je niet mee andersquote:Op maandag 4 juni 2007 11:18 schreef McFarmer het volgende:
Zaterdag op een feestje schoor iemand een stukje haar weg op mijn achterhoofd. Daarna maar met de tondeuze, zonder kapje, alles afgeschoren.. Ik had al niet zo lang haar, maar dit is wel erg kort
Nou uhh, niet echt... maar wel al kalendquote:Op maandag 4 juni 2007 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Je omgeving zal best reageren. Of had je het al heel kort?![]()
Pracht oplossing, dusquote:Op maandag 4 juni 2007 12:22 schreef JeroenBulters het volgende:
[..]
Nou uhh, niet echt... maar wel al kalend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |