Idd ... en na een seizoen vol arrogante en irritante reacties van dat Gentse publiek doet dit enorm deugdquote:Op maandag 28 mei 2007 10:18 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ach, een beetje leedvermaak hoort toch bij het voetbal. Zolang het maar niet de bovenhand neemt op de clubliefde zelf.
Op het moment staan ze daar toch nog altijd verder met de plannen dan jullie. Dus juich nog maar niet te vroeg.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:03 schreef blueangel_ het volgende:
Maar goed, De Witte ging onze supporters met gigantische bussen allemaal naar het Arteveldestadion lokken zeker ... zou de eerste steen er al liggen?![]()
Daar ben ik het nu eens niet mee eens ... op de korte termijn waarop Club met het nieuwe stadion bezig is, is er een prachtig dossier opgestelt hoor. Er zitten weinig of geen fouten in en de argumenten van Moenaert zijn van de kaart geveegdquote:Op maandag 28 mei 2007 14:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op het moment staan ze daar toch nog altijd verder met de plannen dan jullie. Dus juich nog maar niet te vroeg.
Om maar eens iets aan te halen :quote:Op maandag 28 mei 2007 14:13 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Daar ben ik het nu eens niet mee eens ... op de korte termijn waarop Club met het nieuwe stadion bezig is, is er een prachtig dossier opgestelt hoor. Er zitten weinig of geen fouten in en de argumenten van Moenaert zijn van de kaart geveegd
Het zou met niet verbazen als onze nieuwe tempel er nog voor die van de Kwekkers zou staan
Anderlecht hoefde vorig jaar toch geen derde voorronde CL te spelen?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:03 schreef Heero87 het volgende:
De Europese plekjes:
Anderlecht -> derde voorronde Champions League
Racing Genk -> tweede voorronde Champions League
Club Brugge -> eerste ronde UEFA-beker
Standard -> tweede voorronde UEFA-beker
AA Gent -> tweede ronde Intertoto-beker
Op papier dus de sterkste Europese afvaardiging in jaren (de volledige G5). Op papier welteverstaan, denk maar aan de exploten van Zulte Waregem dit jaar.
Door welk land is Belgie ingehaald op die ranking?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Inderdaad, maar ondertussen is België terug een plekje gezakt op de Uefa Ranking, dus moeten ze dat terug wel ...
Oekraïne, Roemenië, Rusland én Schotland. België staat nu 12e.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Door welk land is Belgie ingehaald op die ranking?
Sollied en Stoica herenigd, dat belooft.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geen verrassing. Een "bron" van mij beweert al drie maanden dat Sollied een appartement in Gent gekocht heeft en daar tekende als trainer voor volgend seizoen.
Dat appartement van Sollied stond in alle nationale media hoor ... en ik zou echt niet weten hoe de Kwekkers Sollied kunnen betalenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geen verrassing. Een "bron" van mij beweert al drie maanden dat Sollied een appartement in Gent gekocht heeft en daar tekende als trainer voor volgend seizoen.
Die duistere investeerders van Moeskroen zullen wel hun duit in het zakje doen zeker.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik zou vooral niet weten hoe Moeskroen Leekens kan betalen want die vraagt driekwart miljoen / seizoen. En zoveel duurder zal Sollied nu ook weer niet zijn zeker ?
Twee miljoen/seizoen als ze kampioen werden. Dat was de reden zelfs dat Degryse hem weg wilde. (weet ik van Marc z'n familie hier)quote:Op maandag 28 mei 2007 20:14 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Die duistere investeerders van Moeskroen zullen wel hun duit in het zakje doen zeker.
Trouwens in de tijd van Sollied bij Club Brugge waren er geruchten dat hij zelfs meer dan een miljoen verdiende, geruchten wel te verstaan.
Ok, had je verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:20 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Ik geef toch nergens aan dat Genk geen goed jeugdbeleid heeft? Ik zeg enkel dat ze geen beleid hebben dat zelf spelers opleid, wel dat ze overal jonge spelertjes gaan wegkopen en die dan in hun laatste ontwikkelingsjaren stillaan klaarstomen voor de eerste ploeg. Genk had tot aan de bouw van het nieuwe complex van Standard de beste jeugdaccomodatie van dit land
Vandenbergh ben je trouwens gaan wegkopen bij Westerlo toen ie al 20 was oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |