Laat het uit zeg. Wéér een derby erbij voor Club, wéér puntenverlies.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als drie streekgenoten vechten om een been loopt underdog Kortrijk ermee heen ?
Stel je trouwens voor, Club, Cercle, Roeselare, Zulte-Waregem, Moeskroen én Kortrijk in 1ste op een straal van een goeie 50 km. Maak er 75 km van en je hebt nog Gent en over de grens Rijsel erbij.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:24 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Laat het uit zeg. Wéér een derby erbij voor Club, wéér puntenverlies.
Ja, zou wel sterk zijn... Met Moeskroen erbij 6 West-Vlaamse teams in eerste klasse, das één-derde.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Stel je trouwens voor, Club, Cercle, Roeselare, Zulte-Waregem, Moeskroen én Kortrijk in 1ste op een straal van een goeie 50 km. Maak er 75 km van en je hebt nog Gent en over de grens Rijsel erbij.![]()
en het jaar erop Oostende er ook weer bijquote:Op maandag 21 mei 2007 20:24 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Laat het uit zeg. Wéér een derby erbij voor Club, wéér puntenverlies.
Ik hoorde ergens dat ze daar volgend jaar de abonnementen gratis gaan uitdelen ofzoiets ? (serieus hoor)quote:Op maandag 21 mei 2007 22:45 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en het jaar erop Oostende er ook weer bij![]()
![]()
Het blijkt trouwens nog te kloppen ook. Als je voor 300 ¤/jaar aankopen doet bij de zelfstandigen in Oostende is je abonnement op kvo gratis. En studenten mogen hoe dan ook altijd gratis binnen.quote:
Op het Kiel gaan ze nogal snel zweven...quote:Op maandag 21 mei 2007 23:21 schreef mesecina het volgende:
Sterchele nu in interview in Studio 1. In de Beerschot gangen wordt de naam van Ajax gefluisterd als toekomstige klub. Vertrekken zal hij zowieso vrees ik voor Beerschot.
Maar die staan toch ook op een veel hoger niveau imo. Daerden had al verscheidene jaren zijn waarde bewezen, en wat Boussoufa bij Gent deed was extraordinair.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:29 schreef mesecina het volgende:
Die 4 miljoen vind ik ook een beetje aan de hoge kant. Maar anderzijds, als je bekijkt voor welke bedragen een Daerden en Boussoufa vorig jaar van ploeg wisselden ...
ik krijg er zowaar een sonck-gevoel bij...quote:Op maandag 21 mei 2007 23:21 schreef mesecina het volgende:
Sterchele nu in interview in Studio 1. In de Beerschot gangen wordt de naam van Ajax gefluisterd als toekomstige klub. Vertrekken zal hij zowieso vrees ik voor Beerschot.
Volgens mij lag het aan de Maredsous!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:00 schreef misteriks het volgende:
[..]
btw , oftopic, gene witkap meer voor mij mesecina
is dat zo slecht dan? Ik weet natuurlijk niet of ze financieel daar winst uithalen, maar er zat toch elke thuismatch zo'n 2500 man ondanks een belabberde 15de plaats in tweede klasse. Doen ze dat dus als ze top spelen, heb je een mooi gevuld stadion. Je kan veel zeggen over de nieuwe voorzitter, maar ,niet dat hij niet afkomt met nieuwe initiatieven.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het blijkt trouwens nog te kloppen ook. Als je voor 300 ¤/jaar aankopen doet bij de zelfstandigen in Oostende is je abonnement op kvo gratis. En studenten mogen hoe dan ook altijd gratis binnen.![]()
Jullie zijn kleine smurf?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:07 schreef BramKVO het volgende:
Echte kvo-fans hebben veel sympathie voor Genk, spijtig dat jij blijkbaar lacht met ons ploegje![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
BOND STUURDE GEEN WAARNEMER NAAR DAKNAM
amateurs amateurs
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |