En je punt, dat je met genoeg aandacht kunt bereiken wat je wil?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:30 schreef LoPrEtNi het volgende:
Nee sorry der is natuurlijk een groter doel![]()
Is ook btje overtrokken opmerking, maar was meer nodig om mijn punt duidelijk te maken (dat de natuurlijk leuk in elkaar zit, op het gebied van de verhoudingen tussen man en vrouw)![]()
Man zeker dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:18 schreef LoPrEtNi het volgende:
Toch vind ik dat deze topic titel me meer aanspreekt![]()
![]()
Jij bent wel telkens te laat hè?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:20 schreef EchnaDarr het volgende:
Hehe, vandaar ook de opmerking "te laat".
Zodra er een modje online is mat de ander dicht
Grapjas! Je kan veel beter redeneren dat vrouwen in staat zijn mannen heel lang aan het lijntje te houdenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:30 schreef LoPrEtNi het volgende:
Dat mannen van nature instaat zijn veel tijd te investeren om iets te bereiken bij een vrouw:).
Dat was ook mijn indrukquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Grapjas! Je kan veel beter redeneren dat vrouwen in staat zijn mannen heel lang aan het lijntje te houden![]()
Het feit dat dat ook echt lukt, bewijst dat mijn stelling (ook) waar is tochquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Grapjas! Je kan veel beter redeneren dat vrouwen in staat zijn mannen heel lang aan het lijntje te houden![]()
Tip voor de volgende keer: voordat je op 'invoeren' drukt, nog een keer checken of iemand je niet toch nog voor is geweestquote:
Ja meesteres.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: voordat je op 'invoeren' drukt, nog een keer checken of iemand je niet toch nog voor is geweest
En vort, nu snel wakker worden!
Nou nee. Als nou je stelling zou zijn: 'mannen zijn clueless en denken door veel tijd te investeren iets te bereiken bij een vrouw', dan wil ik van harte met je instemmen hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:35 schreef LoPrEtNi het volgende:
[..]
Het feit dat dat ook echt lukt, bewijst dat mijn stelling (ook) waar is toch
Die gedachtegang heeft hij inmiddels al wel bewezenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou nee. Als nou je stelling zou zijn: 'mannen zijn clueless en denken door veel tijd te investeren iets te bereiken bij een vrouw', dan wil ik van harte met je instemmen hoor
Ik d8 dat meneer ook echt wat bereikt had... (tieten! yeah)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou nee. Als nou je stelling zou zijn: 'mannen zijn clueless en denken door veel tijd te investeren iets te bereiken bij een vrouw', dan wil ik van harte met je instemmen hoor
Ben je al wakker?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik heb er al een kop koffie bijgepakt.
Kijk, en daar zit je denkfout: meneer had die foto al veel eerder kunnen zien, maar mejuffrouw heeft het voor elkaar gekregen 'm een paar SC's aan het lijntje te houdenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:49 schreef LoPrEtNi het volgende:
[..]
Ik d8 dat meneer ook echt wat bereikt had... (tieten! yeah)
quote:Trouwens ik vind als vent dat er veel mannen zijn die niet zo clueless zijn als jij denkt. Als jij in realife zo was zul je immers alleen echt wanhopige types aantrekken denk ik (en dat wil je niet). Ik neem aan dat je in het echt wel anders tegenover mannen staat, maargoed online is het een leuk experiment natuurlijk.
Moet je maar niet studerenquote:Ben nu weer weg...ontbijten en studeren op deze mooie zaterdag![]()
Ik vind wat ik doe nou niet echt veel tijd inversteren, en waarom zou ik dat doen voor Sadie?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Die gedachtegang heeft hij inmiddels al wel bewezen
Serieus genomen (willen) worden in een SCquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:55 schreef LoPrEtNi het volgende:
Mja ben hier nieuw...serieus genomen worden op Fok...wat een droom ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |