Ja, jouw gitaar was al relic toen je em kocht!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:34 schreef Jorikjet het volgende:
ik ben niet zuinig met me eigen spullen, behalve me versterker
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Zolang het je eigen spul is wil je zeggen?
dude, het is een stijl. smaak.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:41 schreef Deansensitized het volgende:
Een nieuwe gitaar kopen die er afgeragd uitziet voor bijna het dubbele van een echte nieuwe, ik snap dat nooit...
Kan je dat uitleggen?
Zie het als een soort van bodypaint. Dat is ook stukken duurder. Nee, het is aan mij ook niet besteed maar het is én duurder om te produceren én zeldzamer dus dat er meer geld voor gevraagd wordt verbaast me niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:41 schreef Deansensitized het volgende:
Een nieuwe gitaar kopen die er afgeragd uitziet voor bijna het dubbele van een echte nieuwe, ik snap dat nooit...
Kan je dat uitleggen?
Nu wil ik een Rietveldgitaar en het is jouw schuldquote:Op maandag 21 mei 2007 20:43 schreef imported_sphinx het volgende:
sommige mensen vinden meubels die niet eens op meubels líjken mooi.
Hey, dit klinkt alsof iemand je account heeft gekaapt!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dude, het is een stijl. smaak.
sommige mensen vinden oude meubels mooi, sommige mensen vinden meubels die niet eens op meubels líjken mooi.
deal with it.
Nee...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:41 schreef Deansensitized het volgende:
Kan je dat uitleggen?
Het was het woord 'smaak' wat hem verraden heeft, niet?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hey, dit klinkt alsof iemand je account heeft gekaapt!
Nou, een Gretsch van 40 jaar oud, dan praat ik over pure slijtage van de buhne. Ik heb zelf de gitaar nog maar een paar jaar en ik vind het 'wat van de wereld gezien hebben' wel een leuke gedachte bij de gitaar. Bovendien de geur alleen alquote:Op maandag 21 mei 2007 20:49 schreef Deansensitized het volgende:
Maar praat je nu over hem zelf afslijten [dat snap ik dan weer wel, met dat senitment enzo], of over gerelicd kopen?
Ach, dat is ook een hoekje waar je relatief makkelijk kan fixen, niet direct het meest in het oog springende onderdeel van je gitaar tenslotte (zo gauw er weer lak op zit).quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat voor gitaar je hebt, dát is gewoon zonde!!!![]()
![]()
![]()
Yep, koopje! Vind em nog maar een keer voor dat geld, geven ze zo 300-400 voor...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:59 schreef Jorikjet het volgende:
en je hebt dan niet zo'n probleem van als er iets mee gebeurt zoals die ene knaap hier in dit topic!
en ik had hem als een koopje (200 euro meen ik)
Lijkt me eerder dat dan de verf minder goed gehecht is aan de body dan dat het ook echt met dikte van de verflaag temaken heeftquote:Op maandag 21 mei 2007 21:09 schreef punkjunk het volgende:
En toch geloof ik niet dat de verf er erg dik opzit, op me tele zijn er ook al verschijdene butsen en hoekjes gekomen maar je ziet nergens het hout.
Dudequote:Op maandag 21 mei 2007 21:09 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.putfile.com/something-aint-rightblij
Klinkt alsof je me baslijntje gejat hebtquote:Op maandag 21 mei 2007 21:09 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.putfile.com/something-aint-rightblij
klinkt alsof ja danquote:Op maandag 21 mei 2007 21:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Klinkt alsof je me baslijntje gejat hebt
ik probeer alleen ff te zorgen dat dean es zn muil houdt.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hey, dit klinkt alsof iemand je account heeft gekaapt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |