Fijn als er binnen een band ook geluisterd wordt naar wat er ten gehore gebracht wordt!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:09 schreef Under_Score het volgende:
damn, kon mezelf amper horen met oeffenen net, een van de andere gitaristen had zijn versterker gewoon veel en veel te hard staan, en elke keer als we hem zover kregen het volume te laten zakken draaide hij hem naar 5 min weer hoger![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:09 schreef Under_Score het volgende:
damn, kon mezelf amper horen met oeffenen net, een van de andere gitaristen had zijn versterker gewoon veel en veel te hard staan, en elke keer als we hem zover kregen het volume te laten zakken draaide hij hem naar 5 min weer hoger![]()
Harder is lang niet altijd beter...quote:
Zeker niet bij dit soort dingen waar je trommelvliezen uiteindelijk de zwakke schakel zijn.quote:
ik had de zwaarste, maar ik vond het niet nodig om over zijn volume heen te gaan, had geen oordopjes bij me enzo.quote:
Bloed geeft zo'n rommel en wordt niet door ieder publiek gewaardeerd...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeker niet bij dit soort dingen waar je trommelvliezen uiteindelijk de zwakke schakel zijn.
Poseurs, ik zeg het je. Hardcore truie fans doen daar niet moeilijk overquote:Op zondag 20 mei 2007 20:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bloed geeft zo'n rommel en wordt niet door ieder publiek gewaardeerd...![]()
Inderdaad. Zie Dethklok.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Poseurs, ik zeg het je. Hardcore truie fans doen daar niet moeilijk over.
Hahaha, dat over "in the air tonight" las ik ook al op 2 andere fora waarop ik via Google terecht kwam voor mixtipsquote:Op zondag 20 mei 2007 14:57 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Met de room-mix kun je wel gave dingen doen. Haal em bijvoorbeeld es door de SSL listen mic plugin (gratis te downloaden) voor de foute Phil-Collins "in the air tonight"-sound.
Ook kun je de comp-mix bijvoorbeeld op 125 hz en 10 khz sterk boosten met een grote Q (=kleine bandbreedte) en dan een flinke compressie erover gooien, om de boel te laten pompen. Wel spelen met de attack en relaease times!
good luck!
En iedereen vindt het ook geweldigquote:Op zondag 20 mei 2007 21:28 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, dat stukje in de eerste aflevering waarin ze de stage op het publiek gooien is echt prachtig. Allemaal doden. En dan klappen de alle zijkanten ook nog eens keihard op het publiek
Youtube?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:43 schreef Deansensitized het volgende:
Link?
Wat is dat precies dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Four-way switch is wat jij nodig hebt!![]()
Ze hebben de snelste gitarist ter wereld, een bassist die zieke bassolo's speelt met z'n lul en zichzelf en de hele wereld haat en er niet uitzietquote:
gaststemmenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:35 schreef -Menn0- het volgende:
oa Hetfield en Hammett spreken de stemmen in?! Wie doen ze dan ?!
hmmm, powersoak voor de 2e gitarist dan maarquote:Op zondag 20 mei 2007 20:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik had de zwaarste, maar ik vond het niet nodig om over zijn volume heen te gaan, had geen oordopjes bij me enzo.
nee, de band bestaat alleen in de tekenfilm.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:17 schreef Deansensitized het volgende:
Whahaha, dat Metalocalypse is vet
En die band bestaat ook echt begrijp ik?
Eh ga een middagje feedback doen en testen, als ik iets goed vind kan jij het ronduit kut vinden en andersom. Ik zou in ieder geval niet blind iets kopenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:17 schreef ibaneX het volgende:
[..]
hmmm, powersoak voor de 2e gitarist dan maar![]()
Oja http://www.feedback.nl/?id=55&b=LAMDX120
Is dit een beetje een goede amp? want dan ga ik die ff bestellen.
Ik kom met mijn cube30 niet boven de bassist uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |