Precies! Hun aanklagen! Letselschade! Trauma's!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:00 schreef punkjunk het volgende:
Haha, inderdaad, stelletje klootzakken, ik had me nek wel kunnen breken!
Me oog zit wel dicht omdat ik van me fiets viel met me gezicht op het asvaltquote:Op zondag 20 mei 2007 17:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Precies! Hun aanklagen! Letselschade! Trauma's!
![]()
Weten zij nietquote:Op zondag 20 mei 2007 17:03 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Me oog zit wel dicht omdat ik van me fiets viel met me gezicht op het asvalt(niet bij die auto trouwens)
Four-way switch is wat jij nodig hebt!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:08 schreef punkjunk het volgende:
Soms baal ik best wel dat ik niet een hele warme gitaar met humbuckers heb, uiteraard is het voorste element op me tele wel heel lekker warm en rond maar echt humbucker geluid is het niet
Hier verwachte ik toch eerder een "geen geld" maar dat valt dus meequote:Op zondag 20 mei 2007 17:42 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Op moment niet zo veel tijd maar ik ga er wel achteraan![]()
Vroeger wel, maar toen verzonnen ze fretloosquote:Op zondag 20 mei 2007 19:53 schreef Deansensitized het volgende:
Hebben bassisten nou ook minder gas Jacob?
Zeg nooit nooit, maar voorlopig nog nietquote:Op zondag 20 mei 2007 19:55 schreef VaderJacob het volgende:
Nope, maar aangezien we "minder" nodig hebben kopen we wel duurdere en betere dingen.
Wou je overstappen dan![]()
Ogh ik heb ooit een cheap ass bas gekocht voor erbij om te kijken of ik het wat vond, voor ik het wist had ik basles en raakte ik me gitaar niet meer aanquote:Op zondag 20 mei 2007 20:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, maar voorlopig nog niet![]()
Het klinkt wel 10x beter natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Nergens voor nodig natuurlijk dat fretloos
Echt wel. Zoals Billy Gibbons ooit zei in een interview: "It has no frets... so no wrong notes. Gotta have it!".quote:Op zondag 20 mei 2007 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Nergens voor nodig natuurlijk dat fretloos
Fretloos is gaaf!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Echt wel. Zoals Billy Gibbons ooit zei in een interview: "It has no frets... so no wrong notes. Gotta have it!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |