Die gaan bijna net zo snel stuk als Behringer als je erop gaat staanquote:
Als ik er niet op kan staan, wil ik het niet in pedaalvorm.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:44 schreef Jorikjet het volgende:
je hoeft er toch ook niet op te gaan staan
tis tof, op een onduidelijke soort van manierquote:Op maandag 21 mei 2007 21:45 schreef Aresdreams het volgende:
http://media.putfile.com/UItbreiding-op-nieuw-nummer-1
het begint mogelijk ergens op te lijken
dan is het toch niet relic meerquote:Op maandag 21 mei 2007 21:44 schreef Jorikjet het volgende:
je hoeft er toch ook niet op te gaan staan
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dan is het toch niet relix meermijn versplinterde gitaar in je oogbal
dan zal ik je ook maar op een onduidelijke manier bedankenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tis tof, op een onduidelijke soort van manier![]()
Toch liever een stevig stukje metaal waar je op kan gaan staan, dan een uit elkaar vallend hoopje plasticquote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dan is het toch niet relic meereen versplinterde stompbox is way vetter
als het goed is sta je trouwens nooit op het plastic, dat is maar het omhulsel.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Toch liever een stevig stukje metaal waar je op kan gaan staan, dan een uit elkaar vallend hoopje plastic
Cool. Toevallig dat je dit nu weer post, ik ben Akoustik Piano aan het downloaden daar zullen vast wel een paar vette pianobeats uitkomenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:45 schreef Aresdreams het volgende:
Personal Orchestra ftw.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:07 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Cool. Toevallig dat je dit nu weer post, ik ben Akoustik Piano aan het downloaden daar zullen vast wel een paar vette pianobeats uitkomen.
Dat schiet ook al aardig op, gaat vet wordenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:45 schreef Aresdreams het volgende:
je moet alleen wel proberen het iets logischer te laten verlopen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:11 schreef Aresdreams het volgende:
das wel de bedoeling ja, dat het vet gaat worden, ben nu ongeveer op een laatste stuk aangekomen, tijd voor het einde van het nummer, en dan lijkt het mogelijk iets te veel op moonspell...
tremolo geven. qua volume of toon. zoals in surf nummers, jeweets.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef punkjunk het volgende:
Ik kwam met een speurtocht naar Dick Dale de 'Carl Martin Surf Trem' tegen, wat een bruut pedaal manhet ziet er echt gaaf uit, maar wat doet het in vredesnaam?
![]()
tremoloquote:Op maandag 21 mei 2007 22:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tremolo geven. qua volume of toon. zoals in surf nummers, jeweets.
Misschien vind ik verwarring scheppen juist wel leukquote:Op maandag 21 mei 2007 22:13 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je moet alleen wel proberen het iets logischer te laten verlopen.
telkens terugvallen op stukjes, heel kort, dan weer wat anders. is nogal verwarrend om naar te luisteren.
Ritmisch met je volume spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |