Hm, bij mij was dat nou juist andersom.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik ga naar bed. Ff sodom & gomorra lezen (toepasselijk, in mijn bed) en dan de oogjes toe.
Het was een leuk lang weekend, ook al leek het er ff uit te gaan zien als crap.
sweet dreamsquote:Op zondag 20 mei 2007 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik ga naar bed. Ff sodom & gomorra lezen (toepasselijk, in mijn bed) en dan de oogjes toe.
Het was een leuk lang weekend, ook al leek het er ff uit te gaan zien als crap.
je loopt te ver voor de muziek uit ?quote:Op maandag 21 mei 2007 07:08 schreef DennisMoore het volgende:
Geen zin..
En waarom weet ik eigenlijk niet... Genoeg nieuwe 'projectjes' te doen op m'n werk, krijg genoeg (te veel?) de vrije hand, en er is genoeg te leren ook.
Misschien omdat het zoveel moeite en tijd kost om de noodzakelijke medewerking van anderen te krijgen... En omdat het energie kost om altijd met iets nieuws bezig te zijn en voldoende discipline op te brengen om echt dingen te doen en niet een beetje de halve dag te surfen...
'k Ben een teamplayer maar er is geen team. Ofzo..
Tot zover..
Dat gevoel heb ik wel 's ja, plus het gevoel eenoog te zijn in 't land der blinden, en maar wat aan te rommelen eigenlijk. M'goed, gezeur allemaal, tjakkaaa e.d.quote:
en daar zou het fanfarecorps toch harder lopen? of blijkt het gras bij de buren toch groener te zijn ?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:02 schreef DennisMoore het volgende:
*toch over bep. vacature elders twijfel*
Groter bedrijf met interessantere dienstverlening, hopelijk professioneler, beter salaris waarschijnlijk, dichterbij... maar waarschijnlijk minder 'brede' functie, dunno...quote:Op maandag 21 mei 2007 08:04 schreef Stroekie het volgende:
en daar zou het fanfarecorps toch harder lopen? of blijkt het gras bij de buren toch groener te zijn ?
Ja dat gras bij de buren blijft nog steeds groener en smakelijkerquote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat valt altijd weer tegen als je er eenmaal een tijdje werkt...
Hmmm, ik moet zeggen dat ik het gras van de buren nog nooit op het menu heb gezet...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef Stroekie het volgende:
Ja dat gras bij de buren blijft nog steeds groener en smakelijker![]()
Ahhh vast wel de jonge blaadjes.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet zeggen dat ik het gras van de buren nog nooit op het menu heb gezet...
Als jij het elke keer wilt doen, moet je dat gewoon bij hun aangeven hoor. Zullen ze vast voor open staan.quote:
Toffe film.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:10 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Zoals de Rabbi in Lucky Number Slevin:
"I don't. I'm a bad man who doesn't waste time wondering what could've been when I am what could've been and what could not have been. I live on both sides of the fence. My grass is always green. Consider, Mr. Fisher... there are two men sitting here before you, and one of them you should be very afraid of. Where's my money?"
Je droomde dat je met barbiepoppen aan het spelen was?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:06 schreef wonderer het volgende:
Ook mogguh
Beetje een disturbing droom gehad, daarnet
Umbrella ella ella ella!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rihanna - Good Girl Gone Bad
Gaaf album
Ik ben nu hooked aan dat nummerquote:Op maandag 21 mei 2007 16:25 schreef xman het volgende:
[..]
Umbrella ella ella ella!![]()
Ik zal 't een keertje beluisteren.
Zo moet je het doenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:09 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/threads/2//Seks triggert hier 't webfilter.
Te veel vieze woorden denk ik..
Nee, vliegtuig, noodlanding etc. Moet je even mijn AT checken voor het topic.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:08 schreef xman het volgende:
[..]
Je droomde dat je met barbiepoppen aan het spelen was?
trouw is een rekbaar begrip, hij is in ZA en ik ben thuis en dat veranderd niet binnenkort dusquote:Op zondag 20 mei 2007 20:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je had toch een vriendje aan wie je trouw zou blijven, blijkbaar niet echt pff
![]()
Uh ik heb een idee wie heeft zin om tijdens de meeting Bokito in Blijdorp te bekijken.
quote:Op maandag 21 mei 2007 17:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
trouw is een rekbaar begrip, hij is in ZA en ik ben thuis en dat veranderd niet binnenkort dus![]()
Weet hij dat je zo "trouw" bent en is hij dat zo ook?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
trouw is een rekbaar begrip, hij is in ZA en ik ben thuis en dat veranderd niet binnenkort dus![]()
dus de strijd met de machthebbende oosterburen is tijdens je vakantie nog niet beslistquote:Op maandag 21 mei 2007 18:18 schreef Vlarp het volgende:![]()
Wat doet een week vakantie een mens toch goed. Heel jammer dat het na 1 dag werken alweer weg is
Ik mis de Bossche bollen optie.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:16 schreef samjustme het volgende:
Ik heb al polls aangemaakt, graag bij deze stemmen, dan weet ik tenminste waar de interesse naar uitgaat.
HOMO meet Rotterdam/Utrecht!
quote:AMSTERDAM (ANP) - Het kon niet uitblijven na het succes van de push-up onderbroek. Grondlegger van de zogeheten wonderjock aussieBum heeft nu ook een zwembroek op de markt gebracht die het zaakje flink omhoog stuwt, de wonderjock swimwear.
,,Na het succes van de wonderjock underwear wilden klanten alleen maar meer. Dat bewijst alleen maar dat de regel 'size doesn't matter' er wel degelijk toe doet'', zegt grondlegger en Sean Ashby van het Australische bedrijf aussieBum. ,,Ik ken niet één man die erg blij is dat hij een kleintje heeft. Dan is dit een oplossing.''
Bron
Dat gaat nog wel even door. Ze wisten vandaag wel weer dat ik terug wasquote:Op maandag 21 mei 2007 18:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus de strijd met de machthebbende oosterburen is tijdens je vakantie nog niet beslist
het blijft een ongoing proces?
Je kunt niet zwemmen?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe, dat heb ik toch helemaal niet nodig?
Een zwembroek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |