Dat het een hunk is dat zal vast wel het geval zijn, anders zou angel niet op hem vallen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het is een blonde hunk!.
Ik val op innerlijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat het een hunk is dat zal vast wel het geval zijn, anders zou angel niet op hem vallen.
Blond wordt overrated, donker haar en groene ogen. Maar ja voor ieder wat wils natuurlijk en je hebt je GROTE LIEFDE AL![]()
Uiteindelijk draait het om iemands innerlijkheid. Maar je valt eerst wel op iemands uiterlijk kenmerken.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik val op innerlijk..
.
Nee, die valt voor mijn Goddelijke Uiterlijk en neemt mijn klotekarakter voor lief. Je kunt nou eenmaal niet alles hebben hè.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het om iemands innerlijkheid. Maar je valt eerst wel op iemands uiterlijk kenmerken.
Ik neem aan dat je ook op je vriend uiterlijk valt![]()
Niks ben zoals gewoonlijk weer aan het weekend niksen. moet eignelijk voor school bezig mara heb er helemala geen zin inquote:Op zondag 20 mei 2007 16:38 schreef samjustme het volgende:
Hi Yurithemaster. What's up?
Gelukkig zie je zelf in dat je een klotekarakter hebt, doe er dan wat aan zou ik maar zeggenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nee, die valt voor mijn Goddelijke Uiterlijk en neemt mijn klotekarakter voor lief. Je kunt nou eenmaal niet alles hebben hè..
Kan me voorstellen. Heb ook zelf geen zin in maar ben nu aan het multitasken zowel aan het schrijven als fokken en msn heb ik maar afgesloten anders word ik maar te veel afgeleid.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niks ben zoals gewoonlijk weer aan het weekend niksen. moet eignelijk voor school bezig mara heb er helemala geen zin in![]()
Ach, nog altijd beter dan wanneer je kop en karakter beide kut zijn, hmmz?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gelukkig zie je zelf in dat je een klotekarakter hebt, doe er dan wat aan zou ik maar zeggen![]()
Hunkie![]()
Ik zal het maar niet persoonlijk opnemenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ach, nog altijd beter dan wanneer je kop en karakter beide kut zijn, hmmz?.
quote:Op zondag 20 mei 2007 @ 03:57 schreef eCKe het volgende:
De Poolse maatschappij is een van de laatsten die de wereld probeert te behoeden van de ondergang! Sex tussen mannen is een zonde (als je in de Bijbel gelooft), maar ik ben het met mijn mede Polen eens! Nederland is het land van de onbegrensde mogelijkheden, maar zijn wij nou werkelijk zo gelukkig?? De wereld is vol zonden, en hoe je het went of keert, men word steeds meer ongelukkig! Een gay-pride maakt de wereld er echt niet beter op. Een democratie is een recht voor elk volk, maar de conservatieve oosteuropeesche (homohaat) cultuur zou meer hoog gehouden moeten worden. prima als er homo's zijn, maar laat ze in hun eigen poel des verderfs wezen, en niet de wereld vertyphen! Kom maar met alle reacties, maar is de wereld echt zoveel beter met alle verworven vrijheden? Moet alles kunnen en mogen in deze maatschappij? Waarom wel voor homo's en tegen bijvoorbeeld Mili Gorus? Kies 1 lijn, en probeer die lijn vast te houden! Vroeger was alles anders, maar waren er meer mensen gelukkig. Back to the roots, en terug naar de zin van ons bestaan!
Hij ook alquote:
Wanneer ga je eens pics van jezelf hier posten. Be a menquote:
als je goed zoekt dan zij er al vele foto's. Maar goed ik ga morgen naar het strand en zal wel wat foto's nemenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens pics van jezelf hier posten. Be a men![]()
JA DAAAG! Nou ja boeiend, begrijp alleen de vrees niet, dat mensen weten hoe je uitziet boeiend.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als je goed zoekt dan zij er al vele foto's. Maar goed ik ga morgen naar het strand en zal wel wat foto's nemen![]()
inderdaad lieverd en je weet al hoe ik eruit zie IRL dusquote:Op zondag 20 mei 2007 17:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
JA DAAAG! Nou ja boeiend, begrijp alleen de vrees niet, dat mensen weten hoe je uitziet boeiend.
Maar ja het zijn jou zaken en niet de mijne.
waarom heb ik bij het woord "rolmaten" hele andere gedachtenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
Nou heb ik meerdere rolmaten, maar denk maar niet dat ik er eentje kan vinden..
a dirty mind is a joy foreverquote:Op zondag 20 mei 2007 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
'Cause you have a dirty mind.
Heb je besloten om de rest ook grijs te verven?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
'Cause you have a dirty mind.
Dat was/is toch ook zoquote:Op zondag 20 mei 2007 18:38 schreef samjustme het volgende:
@Nuno_G en nu maar mee kappen. Anders gaat men nog denken dat je oversekst bent![]()
zijn haar grijs ?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb je besloten om de rest ook grijs te verven?
@Nuno_G en nu maar mee kappen. Anders gaat men nog denken dat je oversekst bent![]()
Het was dan ook een cryptische omschijving. Hij komt niet af van zijn imagequote:
Gelukkig nietquote:Op zondag 20 mei 2007 19:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het was dan ook een cryptische omschijving. Hij komt niet af van zijn image![]()
Met huid en haar verslindenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gelukkig nieten de sex was weer geweldig gisteren, en nu zit er weer een lekker ding naast me in het internetcafe mmmm wat zal ik doen
![]()
Ga rukkenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gelukkig nieten de sex was weer geweldig gisteren, en nu zit er weer een lekker ding naast me in het internetcafe mmmm wat zal ik doen
![]()
Lekker blijven FOK!ken.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat het advies van stroekie beter is ! en hij vraagt nu wat ik aan het typen ben... enfin we gaan zo wat drinken en dan zie ik het welquote:
Je had toch een vriendje aan wie je trouw zou blijvenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik denk dat het advies van stroekie beter is ! en hij vraagt nu wat ik aan het typen ben... enfin we gaan zo wat drinken en dan zie ik het wel
Welkom en vergeet niet dit lijstje in te vullenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:53 schreef r_tax het volgende:
Heb nog ff een topic + poll geopend in het deel seksualiteit
Seskuele geaardheid?
Ik heb in maart al op 3 meter van z'n neefje op een berg in Uganda gestaanquote:Op zondag 20 mei 2007 20:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je had toch een vriendje aan wie je trouw zou blijven, blijkbaar niet echt pff
![]()
Uh ik heb een idee wie heeft zin om tijdens de meeting Bokito in Blijdorp te bekijken.
Klinkt avontuurlijk. Overigens ik heb een poll aangemaakt bij de homo meet topic.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb in maart al op 3 meter van z'n neefje op een berg in Uganda gestaan
maar die was een stuk rustiger in z'n eigen natuurlijke omgeving.
daar hadden wij toeristen dan weer 2.5 uur berg voor moeten klauteren![]()
ik had hem al gezienquote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Klinkt avontuurlijk. Overigens ik heb een poll aangemaakt bij de homo meet topic.
ik kan beide keren nietquote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Klinkt avontuurlijk. Overigens ik heb een poll aangemaakt bij de homo meet topic.
Whehehe. Ik zal 't 'm zeggenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nou ja. Niks eigenlijk.. Ik bedoel, het is wel een opvallende verschijning, iemand die je gaat herkennen als je hem af en toe tegenkomt in E. Net als de Jezusfiguur, zeg maar, alleen dan jong, blond en zonder gepredik.
O dan was ie waarschijnlijk naar mij aan 't scharrelen. Want van de week is Hellbilly (de fiets) inderdaad op bezoek geweest in mijn gang.quote:En dit weekend zag ik hem met dat fietsje (wat toch ook wel typisch is) rondscharrelen over de kleine berg. Dus nu dacht ik , goh, zou dat misschien D. zijn.. Ja dus.
.
Jaaaaa!quote:
I know. Ik heb hem in de bios gezien en in de kast staan. Die moeten we nog kijken.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Un long dimanche de fiançailles is ookal zo mooi, van dezelfde maker als Amélie. Echt ook zo sfeervol en een verhaal (origineel naar een boek van Sébastien Japrisot) waar je U tegen zegt.
www.imdb.comquote:Op zondag 20 mei 2007 23:06 schreef hierissiedan het volgende:
he die amelie lijkt me wel leuk, wat is het verhaal eigenlijk?
Oke ik ga hem eens halen. Wel een beetje boeiende verhaallijn? ben nogal ADD dus ben snel afgeleidquote:Op zondag 20 mei 2007 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
www.imdb.com
Maar het gaat om een heel lief meisje dat zich inzet om anderen gelukkig te maken, terwijl ze zichzelf maar niet gelukkig schijnt te kunnen maken. Hele lieve mooie feelgood film.
Hangt er vanaf hoe goed je Frans is, he.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:10 schreef hierissiedan het volgende:
Oke ik ga hem eens halen. Wel een beetje boeiende verhaallijn? ben nogal ADD dus ben snel afgeleid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |