Het spijt mequote:
andes ga je gewoon even wegquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:29 schreef Madelijne het volgende:
Wat men al niet doet voor een beetje aandacht.
Why ofcoursequote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
niet voor niets mijn KVA... pak ze maar lief_bijtje
Ben waarschijnlijk toch leniger dan dat ik dachtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Met een keiharde paal dansen.... en dan afvragen hoe het kan dat je je knie ertegen stoot. Tja.
ik heb je hier nog nooit gezienquote:
O __/ careboxquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb je hier nog nooit gezien![]()
plots moet je in dit topic posten![]()
wil je aandacht ofzo?_!
hier [_] een bakje aandacht voor je![]()
nu opgesoddeflikkerd![]()
Dat blijkt.... Maar wacht eens... gij zijt van het vrouwelijke soort....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ben waarschijnlijk toch leniger dan dat ik dacht![]()
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Met een keiharde paal dansen.... en dan afvragen hoe het kan dat je je knie ertegen stoot. Tja.
Jah en ik kan niet paaldansen dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat blijkt.... Maar wacht eens... gij zijt van het vrouwelijke soort....
Waarom zou ik hier niet mogen reageren als JIJ mij nog niet eerder hebt gezien?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb je hier nog nooit gezien![]()
plots moet je in dit topic posten![]()
wil je aandacht ofzo?_!
hier [_] een bakje aandacht voor je![]()
nu opgesoddeflikkerd![]()
steek eens wat minder moeite in mijn topic daar wordt ik een stuk leuker vanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:40 schreef Madelijne het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier niet mogen reageren als JIJ mij nog niet eerder hebt gezien?
De AT wordt vervuild met baggerzooi vanwege de nodige aandacht die hier gehaald moet worden.
Kusje hier hartje daar oeh mamma kijk wat veel vriendjes ik maak!. Om iedere scheet een topic openen. Steek eens wat meer moeite in een openingspost. Wordt FOK! een stuk leuker van.
.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:40 schreef Madelijne het volgende:
[..]
De AT wordt vervuild met baggerzooi vanwege de nodige aandacht die hier gehaald moet worden.
Kusje hier hartje daar oeh mamma kijk wat veel vriendjes ik maak!. Om iedere scheet een topic openen. Steek eens wat meer moeite in een openingspost. Wordt FOK! een stuk leuker van.
.
Ik checkte effe het Fobo om te zien of je beneden de 40 bent....anders is het echt not done. Maarre... binnekort staan natuurlijk de eerste filmpjes als promotiemateriaal online toch? Als voorproefje op een eventuele boeking ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah en ik kan niet paaldansen dusMaar ik ga oefenen want het is best tof
![]()
Nakend?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah en ik kan niet paaldansen dusMaar ik ga oefenen want het is best tof
![]()
nahh zal alleen voor de lol zijn, maar als ik echt een btje lang hangen in zo'n paal (toch zeker 5 secondenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:41 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik checkte effe het Fobo om te zien of je beneden de 40 bent....anders is het echt not done. Maarre... binnekort staan natuurlijk de eerste filmpjes als promotiemateriaal online toch? Als voorproefje op een eventuele boeking ofzo
Hoi, dit is ONZ.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:40 schreef Madelijne het volgende:
[..]
.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
steek eens wat minder moeite in mijn topic daar wordt ik een stuk leuker van![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:40 schreef Madelijne het volgende:
[..]
.
ik word nu al blijerquote:
Jij ook Madelijne, met je studie Economische Wetenschappen, Toegepaste Psychologische Wetenschap, Geneeskunde, je paars/roze horizontaal gestreepte polo en je hoofd.quote:
Of open gewoon geen kuttopics meer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
onwijs doei jaen reageer voortaan niet in topics die je toch niet aanstaan
![]()
nog zo'n wanna be modjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of open gewoon geen kuttopics meer.
das mijn ringtonequote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
I wanna be a modje and I want to get stoned on......ban ban banbanbanbans.
1. praat eens normaal Nederlands.quote:
hoi kloontjequote:
Chocolade graag... een grotequote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:55 schreef Queen_Bee het volgende:
I know you want it,
The thing that makes me,
What the guys go crazy for.
They lose their minds,
The way I wind,
I think its time
1 never nooit notquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
1. praat eens normaal Nederlands.
2. gebruik eens niet zo'n mongolige underscore na een smilie
3. als ik al mod zou willen worden, dan zou dat zeker niet op ONZ zijn- _ _ __ _ _:') - - l;")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |