abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 mei 2007 @ 00:46:36 #1
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_49530983
http://www.mat.fi/project1984toyotacelicaturbo.htm

Dit is gewoon niet te geloven
Wat een vakmanschap!!

Helemaal afkijken!
pi_49531164
Knap werk. Van een verotte bak de oude glorie netjes weten te herstellen.
History can't change the past, the future can.
pi_49531399
een TA64 weer helemaal als nieuw
Fantastisch

Prachtig motorblok ook...
De 4T-GTE
2,1 liter DOHC 8 klepper, twin spark turbo motor met ongeveer (hangt van de uitvoering af) 600 pk en dat in 1983

o.a. gebruikt in de Le Mans series, IMSA en group B rally

[ Bericht 19% gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 19-05-2007 01:22:33 ]
  zaterdag 19 mei 2007 @ 01:22:36 #4
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_49531698
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
een TA64 weer helemaal als nieuw
Fantastisch

Prachtig motorblok ook...
De 4T-GTE
2,1 liter DOHC 8 klepper, twin spark turbo motor met ongeveer (hangt van de uitvoering af) 600 pk en dat in 1983

o.a. gebruikt in de Le Mans series, IMSA en group B rally
600

Dat zal wel lekker gaan
En volgens mij is hij wel ff een stukje beter dan nieuw nu

[ Bericht 5% gewijzigd door Hugster op 19-05-2007 01:58:49 ]
  zaterdag 19 mei 2007 @ 01:29:21 #5
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_49531821
Pffffffff, wat een werk!

Hij is wel mooi geworden, ga je er ook nog in rijden, of is ie alleen voor de show?
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_49531864
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:22 schreef Hugster het volgende:

[..]

600

Dat zal wel lekker gaan
En volgens mij is hij wel ff een stukje beter dan nieuw nu
Nieuw was hij ook ooit zo, ze hebben hem echt authentiek gerestaureerd...
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:29 schreef Tism het volgende:
Pffffffff, wat een werk!

Hij is wel mooi geworden, ga je er ook nog in rijden, of is ie alleen voor de show?
Hugo en ik rijden er elke dag in, gek
  zaterdag 19 mei 2007 @ 01:33:16 #7
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_49531924
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:


Hugo en ik rijden er elke dag in, gek
Vet!!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 01:33:58 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_49531945
nice hoor
Huilen dan.
pi_49532199
hoeveel zou het gekost hebben?

of in ieder geval, het deel van het helemaal "nieuw" maken van het carosserie?
lijkt me een zeeer mooi project om aan te werken en om eens te gaan doen (ooit )
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
  zaterdag 19 mei 2007 @ 01:51:11 #10
180174 Diemux
People vs Me
pi_49532302
Dat ding is HOT. Damn, lijkt me echt gaaf om zoiets te doen... Maar ja... ik mis de kennis, geld, tijd en energie
pi_49532921
311 x geklikt, but it was worth it!
なんだっけ
pi_49534155
Kijk ook eens naar de auto's op de achtergrond!
pi_49534445
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 08:06 schreef pvdplanet het volgende:
Kijk ook eens naar de auto's op de achtergrond!
Ja, er komt ook zat ander mooi speelgoed langs. Die Audi
pi_49534774
Ze hebben ook een paar te koop staan, iemand die zin heeft om een Ferrari voor me te kopen?
pi_49534785
De S1 is idd wel een geweldige auto. Bij te koop staat ook iets lekkers: de Lancia S4.

[ Bericht 4% gewijzigd door DS4 op 19-05-2007 10:13:14 ]
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:05:19 #16
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_49534824
Ik zat laatst op MotorsTV naar het Ierse asfalt kampioenschap te kijken en daar wordt gewoon nog competatief gereden met die wagens, net als ouwe Escorts, Celica GT4, echt briljant, die rijden daar gewoon tussen WRC bakken.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_49534858
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:22 schreef Hugster het volgende:

600

Dat zal wel lekker gaan
En volgens mij is hij wel ff een stukje beter dan nieuw nu
In rallytrim had deze auto niet zo heel veel meer dan 300 pk... Had ook weinig zin gehad, want met 2wd krijg je op onverhard 600 pk niet weg.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_49534896
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:05 schreef Klonk het volgende:
Ik zat laatst op MotorsTV naar het Ierse asfalt kampioenschap te kijken en daar wordt gewoon nog competatief gereden met die wagens, net als ouwe Escorts, Celica GT4, echt briljant, die rijden daar gewoon tussen WRC bakken.
Ook in NL zie je nog wel oude gr-A auto's rijden in het kampioenschap, zoals b.v. de gr-A Delta, Escort Cosworth, enz.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:23:54 #19
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_49535018
Vakwerk!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_49535156
SUPER!!!!
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_49535239
GRUWELIJK
pi_49535313
De oude stickertjes inscannen en restaureren in photoshop gaat wel erg ver.
pi_49536378
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:01 schreef DS4 het volgende:
De S1 is idd wel een geweldige auto. Bij te koop staat ook iets lekkers: de Lancia S4.
Uhu: 430.000¤
pi_49536519
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

In rallytrim had deze auto niet zo heel veel meer dan 300 pk... Had ook weinig zin gehad, want met 2wd krijg je op onverhard 600 pk niet weg.
Precies, dat was ook z'n handycap destijds.
Wel knap dat ze er toch wat overwinningen mee gepakt hebben..

370 pk trouwens in rallytrim.
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:01 schreef DS4 het volgende:
De S1 is idd wel een geweldige auto. Bij te koop staat ook iets lekkers: de Lancia S4.
Hoe "typerend"
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:39:02 #25
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_49537813
Nog steeds mijn favoriete model celica

Maaruh:


"Ventil Oben" en "Ventil Unten" staan verkeerd om en "fur" is met een umlaut.

it's all in the details...
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_49537833
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Wel knap dat ze er toch wat overwinningen mee gepakt hebben..
In de afrikaanse rally's. In het WK zelf was men kansloos tegen het geweld van de Quattro (die later het moest afleggen tegen de 205), die zelfs met een vrouw achter het stuur kon winnen (Michele Mouton).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:41:57 #27
80382 manny
30 is best veel
pi_49537887
gaaf dit !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_49537948
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

In de afrikaanse rally's. In het WK zelf was men kansloos tegen het geweld van de Quattro (die later het moest afleggen tegen de 205), die zelfs met een vrouw achter het stuur kon winnen (Michele Mouton).
De Safari en de Ivoorkust rally inderdaad.
Die Quattro was natuurlijk briljant en helaas was die Celica daar geen partij voor (dat kwam later )
pi_49538374
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Die Quattro was natuurlijk briljant en helaas was die Celica daar geen partij voor (dat kwam later )
Die latere Celica was natuurlijk geen Gr-B (en er zat nog een kwalijk staartje aan dat succes zoals je weet). Natuurlijk ook aardig, gr A (en later WRC), maar Gr-B was toch van een andere orde. Ik heb gelukkig die tijd mee mogen maken. In de rallycross zijn ze ook nog in Nederland actief geweest (in de rally ook wel, maar niet de S1, S4, T16, enz.).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 21:52:35 #30
165243 Fast_Eddy
vroooooooooom
pi_49552629
waanzinnig ! voor meer van dit soort werk check hier eens http://www.gunnarracing.com/
  zaterdag 19 mei 2007 @ 21:59:51 #31
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_49552784
tering wat een werk zit daarin . vanuit niks iets maken prachtig.
Vraag me wel af hoeveel geld er in zit
happen naar de baas
pi_49562009
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 21:59 schreef Hijacking het volgende:
tering wat een werk zit daarin . vanuit niks iets maken prachtig.
Vraag me wel af hoeveel geld er in zit
Ehm... een vergelijkbaar project als die Lancia Delta S4 staat te koop voor ¤ 430.000,- Dat geeft wel een indicatie, lijkt me. Elders las ik dat deze Toyota verkocht zou zijn voor ¤ 300.000,- wat gezien de hoeveelheid vakarbeid en nieuwe onderdelen een koopje is geweest. Een fabrieksnieuwe Subaru Impreza of Mitsubishi Evo ombouwen naar de officiële WRC specificatie kost IMHO nauwelijks minder geld, zo tegenwoordig.

Dit soort projectjes zijn vooral leuk voor die oliesheiks die na hun zoveelste Ferrari, Lambo en Aston Martin weer eens iets anders willen om op te vallen.
Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
  zondag 20 mei 2007 @ 10:33:52 #33
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_49562523
Ik had eens begrepen dat een WRC versnellingsbak toendertijd voor de 206 WRC van Panizi al meer dan een ton koste incl. uren die in R&D zijn gestopt.
  zondag 20 mei 2007 @ 10:35:13 #34
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_49562550
3 ton vind ik btw ook een koopje als hij daarvoor zou zijn weggegaan.
pi_49562628
quote:
Op zondag 20 mei 2007 09:52 schreef RRRobert het volgende:

[..]

Ehm... een vergelijkbaar project als die Lancia Delta S4 staat te koop voor ¤ 430.000,- Dat geeft wel een indicatie, lijkt me. Elders las ik dat deze Toyota verkocht zou zijn voor ¤ 300.000,- wat gezien de hoeveelheid vakarbeid en nieuwe onderdelen een koopje is geweest. Een fabrieksnieuwe Subaru Impreza of Mitsubishi Evo ombouwen naar de officiële WRC specificatie kost IMHO nauwelijks minder geld, zo tegenwoordig.

Dit soort projectjes zijn vooral leuk voor die oliesheiks die na hun zoveelste Ferrari, Lambo en Aston Martin weer eens iets anders willen om op te vallen.
De euhm... nummerplaat (?) zegt al genoeg: Bahrain
pi_49562680
quote:
Op zondag 20 mei 2007 10:40 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

De euhm... nummerplaat (?) zegt al genoeg: Bahrain
Was me nog niet eens opgevallen
Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
pi_49570017
Deze is ook wel apart trouwens
een Ford Model A met een 250 pk rally motor

http://www.mat.fi/project1929fordmodel-a.htm
  zondag 20 mei 2007 @ 14:43:10 #38
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_49570298
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Deze is ook wel apart trouwens
een Ford Model A met een 250 pk rally motor

http://www.mat.fi/project1929fordmodel-a.htm
Ze hebben daar ook geen zandstraalbak op poten staan maar gewoon een hele zandstraal circustent als ik het zo op de foto's zie Heerlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')