Geen vooroordelen, schatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:40 schreef Day het volgende:
Shit, ik moet nu kiezen uit 2 kwaden. Of de pokkeherrie of het zoveelste relatiegesprek tussen Lieke en Huub.
Er is ook nog een derde 'kwaad': streams uitzettenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:40 schreef Day het volgende:
Shit, ik moet nu kiezen uit 2 kwaden. Of de pokkeherrie of het zoveelste relatiegesprek tussen Lieke en Huub.
Moeder en beste vriendin.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:34 schreef Day het volgende:
[..]
Wie komt er eigenlijk voor haar a.s. zondag?
nou laat dat even maar weg..en die appelkoeken idd ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Even een paar keer naar de sportschool en je krijgt ze ook
Maarreh...niet teveel appelkoeken![]()
Een jaar of 3 sportschool gok ik zoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Even een paar keer naar de sportschool en je krijgt ze ook
Maarreh...niet teveel appelkoeken![]()
Het gesprek van Huub en Lieke is (nog) best te doen. Huub is helemaal vol van het nieuws van z'n beste vriend.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is ook nog een derde 'kwaad': streams uitzetten
Wat rest zijn de kruimels...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:45 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou laat dat even maar weg..en die appelkoeken idd ook![]()
Ik geloof Mariëlle in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Haar zus moeder en haar beste vriendin.
Ik zit me af te vragen of er uberhaupt iemand voor Eric komt, zijn familie wil iig niet.
Hij pakt nog even een paar tv-momentjes (gok ik zo).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, die Eric die daar quasi geil loopt te doen. Best wel om onpasselijk van te worden.
jij ben meer het natasia kont typequote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:46 schreef Judah het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik die kont van Lieke maar niks. Heb 'm nu vrij aandacht bestudeerd de laatste dagen en ik moet concluderen dat ik 'm niet mooi rond vind en 't fraaie vooral naar voren wordt gehaald door 't ondergoedje wat ze draagt. Gewoon een niet-zo lekker kontje.
Ik blief geen koekjes!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat rest zijn de kruimels...![]()
lekker hoor!
Tijd voor mij om the bucket te kicken en de window te fucken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, die Eric die daar quasi geil loopt te doen. Best wel om onpasselijk van te worden.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:46 schreef Judah het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik die kont van Lieke maar niks. Heb 'm nu vrij aandacht bestudeerd de laatste dagen
Daar ben ik het zeker mee eensquote:en ik moet concluderen dat ik 'm niet mooi rond vind en 't fraaie vooral naar voren wordt gehaald door 't ondergoedje wat ze draagt. Gewoon een niet-zo lekker kontje.
Dan moet ik concluderen dat ik Lieke kont in dat ondergoedje super vindquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:46 schreef Judah het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik die kont van Lieke maar niks. Heb 'm nu vrij aandacht bestudeerd de laatste dagen en ik moet concluderen dat ik 'm niet mooi rond vind en 't fraaie vooral naar voren wordt gehaald door 't ondergoedje wat ze draagt. Gewoon een niet-zo lekker kontje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |