Bron: www.kingjaap.nlquote:Ik wil allereerst mijn excuses maken naar Netty, Kenneth, Tamara en de rest van Brians dierbaren die me veel lieve brieven hebben geschreven. Ik maak mijn excuses aan hen voor het feit dat ik niet anders kan dan terugslaan...ik bedoel terug beaten naar wifebeater Brian.
In mijn reactie op het ontslagrondeverhaal heb ik mijn gedachtes uitgesproken en alle mogelijkheden neutraal gehouden. Ik heb Brian niet onheus bejegend met lelijke termen. Helaas kiest Brainless (copyright Huub) er nu voor mij keihard aan te vallen in zijn weblog. Ik ben niet degene die de status quo heeft verbroken. Ik ben degene die nog zei dat ik niet per se tegen Brian was, maar ook eerlijk zei dat ik niet per se voor Brian was. Ik was degene die Brian nog steeds mijn semi brother noemde. Hij had me weggestemd, dus een 100% brother kon ik hem niet meer noemen. Hij was semi, omdat ik wel zijn redenen snapte, hallo fucking een miljoen euro op het spel!! Daarin respect voor zijn goed misleiding, Huub dacht zelfs dat het een 1-2'tje was. Ik kon daarna ook nog met die gast lachen zo af en toe, maar toch...iedereen wil hier elkaar weghebben als de kans zich voordoet.
Ik ben niet degene die nu de situatie laat escaleren. Brian heeft zijn keuze gemaakt om van een 'staakt het vuren' een oorlog te maken.
Dan kan hij het krijgen ook. Fucking hel, ik heb er geen aanleiding toe gegeven. Zo zonde, ik gaf nu Brian nog wel eens ff een gunstje. Jaap doe ff dit niet, dat niet...nou oke dan, liet ik het gaan voor 'good old times'.
En nu dan? Nu vind ik het tijd dat er een Brain Drain in de villa moet plaatsvinden. Ik zal alles, maar dan ook alles in het werk stellen dat Brian mij gaat hoeken. Als mijn kleine brother Huub 't niet meer mag uitlokken, dan neem ik die taak graag over in het kader van onze nieuwe samenwerking. Wat Huupie en ik van elkaar vinden doet er nu niet toe, wat er wel toe doet is dat we allebei Brainless willen drainen uit de villa.
Ik voel me na Brian's "grap" zoals hij het zelf omschrijft volledig vrij om alles over hem te schrijven wat ik wil. Ik spaar Brian verbaal alleen nog maar als ik daar voor kies. Anders gaat hij een vet probleem krijgen, want ik ben moddervet en lul die anaalridder er aan alle kanten uit als 't moet. Ik zeg met klem als 't moet. Als Brian mij of vice versa kan helpen iemand eruit te kicken met een snood plan? Dan ben ik zijn best vriend en zal ik net zo als in de eerste paar weken zijn reet likken.
De verbale mokerslagen die ik klaar heb liggen op zijn berichtgeving over mij. komen vanzelf op dit log. Nu laat ik het even bij mijn teleurstelling in Brian the Butcher.
De 'wifebeater' beater.
Zijn ze er nog steedsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:14 schreef SiRojK het volgende:
Jemig zeg.. Die zussen van Nasty zijn nog meer Nasty dan Nasty Nasty is... OMG
Heb je deze gephotoshopt dat ie op je avatar lijktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Melissa heeft koppijn, dus bij haar valt er voor Braajen vanavond niks te bewerkstelligen.(dan is Amanda het haasje, of beter : het konijntje)
[afbeelding]
Hè, wat flauw.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb je deze gephotoshopt dat ie op je avatar lijkt![]()
idd.... keer irritantquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:17 schreef Liess het volgende:
Streams terug op HUUB???
Krijg nou wat... Wat scherp. Denk zelfs dat de maker het per ongeluk deedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Val jij me nou ook al af?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg nou wat... Wat scherp. Denk zelfs dat de maker het per ongeluk deed![]()
Ja Amanda is weer helemaal beterquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:17 schreef Kinga het volgende:
Pfff.. Brian en Amanda.
Nou ja maaarquote:
Degene die de villa wint heeft zijn of haar doel ook bereikt, ze heeft dus ongelijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:18 schreef Peter6000 het volgende:
Hierin moet ik Natasia wel gelijk geven: als ze de villa straks verlaat, is ze de enige die al haar doelen bereikt heeft.
Als ik haar zo hoor praten, geloof ik haar wel, dat ze over 4 maanden vertrekt.
Volgens mij waren alle gaten verstoptquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:21 schreef Liess het volgende:
Hebben die 2 nog geneukt vanacht??
jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:21 schreef Liess het volgende:
Jaapquote:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:21 schreef Liess het volgende:
Welke vier?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:21 schreef Liess het volgende:
Ja. De rest van de mensen hier vindt Brian echt de ideale schoonzoon.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:23 schreef Villalux het volgende:
ik vindt die Brainless een beetje eng zo..of ligt dat aan mij?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja. De rest van de mensen hier vindt Brian echt de ideale schoonzoon.
Zo snel helen de wondjes niet, dat ze al jeuken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou Amanda al jeuk in d'r kont krijgen![]()
Misschien een pijnlijk voorgevoel, de jeuk zit aan Braajen z'n snikkel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou Amanda al jeuk in d'r kont krijgen![]()
ja maar die is in de tussentijd al rijkelijk beloond, die heeft echt niet te klagenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:18 schreef Peter6000 het volgende:
Hierin moet ik Natasia wel gelijk geven: als ze de villa straks verlaat, is ze de enige die al haar doelen bereikt heeft.
Als ik haar zo hoor praten, geloof ik haar wel, dat ze over 4 maanden vertrekt.
Ja inderdaad, ik snap ook echt niet waarom zoveel mensen een hekel aan hem hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de mensen die de reguliere uitzendingen volgen...ik zie die nooit maar het schijnt dat hij alleen maar positief wordt neergezetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarom denk je datquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:26 schreef Liess het volgende:
Volgens mij is Eric/k altijd gepest.
Onwijze trek in opeens, maar geeneens iets zoets in huisquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
m&mmetjes.
En ik wou nog wel net schrijven dat het contrast tussen het plaatje en Ruud's usericon eigenlijk niet groter kon zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een geweldig nieuws, word er helemaal blij van gewoonquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Tom, een vriend van Huub heeft een zoontje gekregen, Bas....
notquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal gepest vroeger en gebruiken ze DGK als een soort van egoboost of zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:26 schreef Liess het volgende:
Volgens mij is Eric/k altijd gepest.
mmmm lekkerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:29 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ga de rest van mijn appelkoeken opeten...![]()
Gatver.. Of zijn ze van een echte bakkerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:29 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ga de rest van mijn appelkoeken opeten...![]()
ja daar wacht ik ook op ...een lekker graagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Komt er nou nog een gigolo voor Eric? Die was toch besteld?
Pietje, woorden schieten me tekortquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En ik wou nog wel net schrijven dat het contrast tussen het plaatje en Ruud's usericon eigenlijk niet groter kon zijn.
Klasse versus trash.
Neentje is en blijft ongeëvenaard!
Met echte spijs, niet van die witte bonen troep ??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Gatver.. Of zijn ze van een echte bakker
Sorry, ik heb ineens andere verplichtingenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Geen idee of die nog komt, hebben ze uberhaupt wel gebeld?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
En voor Erik/cquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:31 schreef SiRojK het volgende:
Brian heeft een plaatje opgezet voor Amanda: ,, SHE'S A HO"
Voor minder ga ik niet....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Gatver.. Of zijn ze van een echte bakker
Ja en niet van die appelsmurrie zonder appelsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Met echte spijs, niet van die witte bonen troep ??(kwijl)
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:31 schreef SiRojK het volgende:
Brian heeft een plaatje opgezet voor Amanda: ,, SHE'S A HO"
En blijven lachenquote:
Hij is ervan op de hoogte, ik geloof dat ik hem heb horen zeggen dat die afgebeld is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Wie komt er eigenlijk voor haar a.s. zondag?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:32 schreef milk-shake het volgende:
lieke gaat al naar bed...ze haalt haar make-up eraf
Buiten de poort is ver genoegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Eric mag nu wel even buiten beeld ofzo.
Haar zus moeder en haar beste vriendin.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:34 schreef Day het volgende:
[..]
Wie komt er eigenlijk voor haar a.s. zondag?
idd... laat Natrascha maar snel in de container verdwijnenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Eric mag nu wel even buiten beeld ofzo.
Dus Jairootje heeft het niet van een vreemde...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:33 schreef FuTilE het volgende:
Natasia is ook wel aardig gangsta als ze zo staat te dansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |