quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:34 schreef Quispi het volgende:
Bij onze AH kon je Adez proeven en dat beviel zo goed dat ik gelijk 2 pakken heb gekocht.
Heerlijk fruitig en dorstlessend!!
Een aanrader...![]()
Welke smaak heb je dan geprobeerd, want die 2 die ik noemde zijn juist helemaal niet zoet.quote:
Iets oranjes (mango) en volgens mij eentje met frambozenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:13 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Welke smaak heb je dan geprobeerd, want die 2 die ik noemde zijn juist helemaal niet zoet.
4.5 gr per 100ml, in het gemiddelde vruchtensapje zit zeker het dubbele. Ik vind het juist totaal niet zoet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Iets oranjes (mango) en volgens mij eentje met frambozen
Er zit flink suiker in hoor, kijk maar op het pak
Mijn ervaring met dit soort dranken is dat de rode vrucht varianten nooit lekker zijn, ik zal deze dan ook niet kopen, die mango vind ik heerlijk, juist niet zoet, maar smaken verschillen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Iets oranjes (mango) en volgens mij eentje met frambozen
Er zit flink suiker in hoor, kijk maar op het pak
Oh, ik vind het wel lekker. En de yoghurt vond ik echt niet klonterig, hoor. Dat laagje muësli...quote:Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef Muck het volgende:
[afbeelding]
ik heb frusi geprobeerd, maar dat is dus echt niet te eten
miniscule, zure bosvruchtjes bovenop, klonterige yoghurt, en dan een paar krummeltjes muesli onderin...
blegh, ik heb het na een paar happen gewoon weggegooid
welke smaak had je?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, ik vind het wel lekker. En de yoghurt vond ik echt niet klonterig, hoor. Dat laagje muësli...![]()
Ik heb met frambozen, mango en en ananas gehad, ik weet niet meer wat de combinaties waren.quote:
ik had de bosvruchten variant, misschien dat het daaraan lag...quote:Op zondag 20 mei 2007 21:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb met frambozen, mango en en ananas gehad, ik weet niet meer wat de combinaties waren.
Je mag het best smerig vinden, hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had de bosvruchten variant, misschien dat het daaraan lag...
Ja, maar daar zitten van die vieze gedroogde bosvruchten op. En dat smaakt dus zo ranzig! Cruesli rode vruchten pak ik om die reden ook niet, want dan bijt je plots op iets zuurs.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef Muck het volgende:
[afbeelding]
ik heb frusi geprobeerd, maar dat is dus echt niet te eten
miniscule, zure bosvruchtjes bovenop, klonterige yoghurt, en dan een paar krummeltjes muesli onderin...
blegh, ik heb het na een paar happen gewoon weggegooid
Die had ik laatst ook (hot), vond ze een beetje tegenvallen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb laatst van die specially marinated pinda's op (Duyvis?), de hot-variant en de teriyaki. Vond ze niet vies, soms een beetje te zacht.
ik heb ze ook, smaken op zich wel OK, maar als je ze in je mond stopt en bijt, heb je echt zo'n ejaculatie van zure lime-prut in je mond, getverquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:37 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Ze zijn nog lekker ook.
Wel beetje duur: 2 EUR voor 3x9.
Oh maar da's niet nieuw hoor! Wij kregen vroeger al (lees: 25 jaar geleden) een boterham met pizzaquick en kaas uit de oven!!!! Ik vond het wel lekker!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:10 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
Niet lekker. Smaakt nergens naar, en maakte mn tosti juist goor.
Getest met echte saus achteraf en die deed het beter.
Nooit meer dit![]()
Misschien is het nieuw van Remia, dat zou kunnen. Ik herken het potje opzich ook niet, dus wellicht ken ik het van een ander merk (of ze hebben er een nieuw etiket op gedaan en noemen het 'nieuw', dat kan ook)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:40 schreef Camplo het volgende:![]()
ik zag het laatst staan en er stond in de AH XL bordje nieuw bij...
hmmz![]()
mja tis ook nie voor de tosti. probeer t eens in de ovenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:10 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
Nooit meer dit![]()
Staat er op dat het voor tosti wasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:44 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
mja tis ook nie voor de tosti. probeer t eens in de oven
Oeh, die heb ik pasgeleden ontdekt! Nooit meer 'saaie' tosti's.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:10 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
Nooit meer dit![]()
zit er ook nog iets in die saus of is het echt alleen saus?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:10 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
Nooit meer dit![]()
Ik had de "Stoom Nieuwe Krieltjes in de schil met Lentedressing". even voor het gemak gekocht. Die vond ik wel lekker, beetje zout en vet, maar goed, zout en vet is dan ook mijn favorietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Of het echt nieuw is weet ik niet, maar was me nog niet eerder opgevallen in het koelvak:
[afbeelding]
Zijn knoflookaardappelschijfjes.
Vond het niet echt lekker en te vet![]()
Was vroeger van Golden Table, kwam ook gewoon uit de Remia fabriek...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:10 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
Nooit meer dit![]()
heb hem ook al paar keer gehad, zeker lekker!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:46 schreef Dulce_de_leche het volgende:
Bar-le-Duc mineraalwater met citroen!
Sinds enkele weken verkrijgbaar. Eindelijk eens een frisdrank zonder suiker en vooral zonder zoetstoffen. Erg lekker!![]()
Zo'n eentje van buiten de koeling bedoel je?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef Hagelkaas het volgende:
Albert Heijn Appeltaartje. Koop ze al een tijdje en ik vind ze echt superlekker, zeker voor het geld.
Die ga ik testenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:46 schreef Dulce_de_leche het volgende:
Bar-le-Duc mineraalwater met citroen!
Sinds enkele weken verkrijgbaar. Eindelijk eens een frisdrank zonder suiker en vooral zonder zoetstoffen. Erg lekker!![]()
Bij ons was de kroepoek totaal mislukt... Echt geen seconde langer laten bakken dan nodig, anders is het al aangebakken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:01 schreef Sylvana het volgende:
Mn vriend en ik zijn gek op de Conimex gerechten, en van de week hebben we voor het eerst Gado Gado gegeten
[afbeelding]
Ik vond het erg lekker, alleen de kroepoek die er bij zat vond ik erg weinig en was ook niet echt goed gelukt om te frituren, dus in het vervolg kopen we er gewoon aparte kroepoek bij
quote:
Daarvan heb ik hier hier nog de geroosterde paprika & tomaat met mozzarella variant staan. De smaak is okay, je proeft zelfs iets wat wel wat weg heeft van mozzarella, terwijl dat helemaal niet zo'n sterke smaak heeft en hierin vermoeddelijk in poedervorm is toegevoegd (ja ze kunnen tegenwoordig alles verpoederen). Er zitten wel taaie, beetje harde stukjes in. Het had iets weg van rozemarijn, maar dat staat niet op de verpakking. Hoe dan ook een jammerlijk ingredient.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag de nieuwe cupasoup specials gekocht,
Pomedori tomaat met mascarpone en basilicum.![]()
Morgen de Romige mosterd met bacon en tuinkruiden proeven.
ja, dat hadden wij dus ook, alles was zwart, dus maar gewoon weggegooidquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:42 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Bij ons was de kroepoek totaal mislukt... Echt geen seconde langer laten bakken dan nodig, anders is het al aangebakken.
Nee, ik denk naar bitterkoekjesquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
Smaakt het echt naar stroopwafels + vanilleijs?
Ik zou het meer willen omschrijven als ijs met stroop/caramel en koekkruimels, maar het is heerlijk!quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Inderdaad, het smaakt naar die mix, howel de koekkruimels er bij ons al snel afgegeten waren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:10 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Ik zou het meer willen omschrijven als ijs met stroop/caramel en koekkruimels, maar het is heerlijk!
Ik vond het een rare ervaring dat te weten, omdat ik bij dat stroperige dus caramel verwacht, puur afgaand op de structuur en combi met ijs. Het is in eerste instantie lekker, maar daarna wordt het raar. Absoluut niet vies, maar er klopt iets niet..quote:
Advocaat Royaal is de derde soort.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:03 schreef Fawn het volgende:
[..]
Ik vond het een rare ervaring dat te weten, omdat ik bij dat stroperige dus caramel verwacht, puur afgaand op de structuur en combi met ijs. Het is in eerste instantie lekker, maar daarna wordt het raar. Absoluut niet vies, maar er klopt iets niet..![]()
Appeltaart ijs moet ik nog proeven. Er waren 3 nieuwe, welke nou nog meer??
Jepquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo'n eentje van buiten de koeling bedoel je?
Maar het smaakte niet maar het kraaktequote:Op donderdag 24 mei 2007 20:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
Gister nieuw waterbed gekocht van 2 bij 2.Hoef ik teminste niet meer in dat 1 persoons kraakbed. Dat bed kraakte al als ik alleen al met me ogen knipperde
![]()
[afbeelding]
(Exclusief leuke dame.) Maar die had ik gelukkig al.
wat voor smaak?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
Gister nieuw waterbed gekocht van 2 bij 2.Hoef ik teminste niet meer in dat 1 persoons kraakbed. Dat bed kraakte al als ik alleen al met me ogen knipperde
![]()
[afbeelding]
(Exclusief leuke dame.) Maar die had ik gelukkig al.
Ja vind ik wel hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Golden Wonder verkocht dit 15 jaar geleden al!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:10 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
Nooit meer dit![]()
leukquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:23 schreef mvdlubbe het volgende:
OOOOH ik ben zo blij met mijn nieuwe spullen! Nog even een fotootje posten.
[[url=http://photophoria.net/dev/gallery2/d/setje.jpg?g2_itemId=1462&g2_serialNumber=1&g2_GALLERYSID=8d76ae4b55a6079c322aca6ee04bdfd2]afbeelding][/url]
Nou zit ik met die Deep Dish Pizza set (rechts boven). Moet dat rooster erop (kan eigenlijk niet anders, er onder zou wat raar zijn) en waarom dan, wat doet het?
Is die ronde vorm niet gewoon voor je ''deep dish pizza'' en die met gaatjes wat jij een deksel noemt voor een afbakpizza? Ik heb nm zo'n ronde lage plaat met gaatjes voor het afbakken van pizza's.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:20 schreef mvdlubbe het volgende:
Het is zeg maar zo als hieronder. Een ronde vorm voor de deep dish pizza en een dekseltje met gaatjes. Nouja, binnenkort maar eens pizza eten dan.
[afbeelding]
Hmm, misschien is die plaat met die gaatjes erin handig voor als je zelf een verse pizza maakt, zodat hij van onder ook doorgebakken wordt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:20 schreef mvdlubbe het volgende:
Het is zeg maar zo als hieronder. Een ronde vorm voor de deep dish pizza en een dekseltje met gaatjes. Nouja, binnenkort maar eens pizza eten dan.
[afbeelding]
Zijn dat die ovenchips? Ik had er ook een zak van gehaald, maar volgens mij niet deze. Vond het echt niet te eten, net alsof ik stukjes karton naar binnen werkte. Zak maar weggegooid.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:31 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
Smaakt heel anders dan gefrituurde chips, maar vond het wel lekker
Ik vond het ook echt nix! Idd karton...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn dat die ovenchips? Ik had er ook een zak van gehaald, maar volgens mij niet deze. Vond het echt niet te eten, net alsof ik stukjes karton naar binnen werkte. Zak maar weggegooid.![]()
Ik heb gisteren bij kennissen vermoedelijk die mayo op, er zat iets van 5 0f 10 procent vet in, kan dat kloppen? Ik heb het niet heel bewust geproefd, dat is dus een goed teken. Gewoon, best romige mayonaise!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Van de week de Cup-a-soup special Indiase Kerrie geprobeerd maar ik vond hem niet echt geweldig. Beetje flauw, de gewone kerrie is qua smaak nog lekkerder, en er zitten ook nog eens linzen in die naar de bodem drijven zodat je eindigt met een hoopje smaakloze linzen zonder soep.
Calvé heeft nu zo'n fles met Extra Light Mayo, iemand die al geprobeerd?
Ik ga hem morgen eens kopen, dan zal ik uitgebreid verslag doen.
klinkt goed, ook eens naar op zoek als ik weer in de super benquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[afbeelding]
Dit is hem. Net geprobeerd, het is best lekker. Wel minder smaak dan echte mayo maarja, er zit ook maar 5% vet in dus wat wil je. Als je aan de lijn doet en toch ergens mayo doorheen wilt doen, is dit een prima vervanger.
Ik zie muesli als een ontbijtprodukt. Er zit nogal veel voedingswaarde in dus yoghurt met muesli is een volwaardige maaltijd. Om dat dan als toetje te gaat eten lijkt me niet slim (nou ja, als je moet aankomen is het natuurlijk np).quote:Op zondag 3 juni 2007 14:22 schreef Serinde het volgende:
Waarom 'hoort' dat volgens jou niet![]()
Er zijn best mensen die muesli/cruesli na het eten nemen, met yoghurt veelal.
Dan moet je dus gewoon kroepoek leren bakken, moeilijk is het nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:42 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Bij ons was de kroepoek totaal mislukt... Echt geen seconde langer laten bakken dan nodig, anders is het al aangebakken.
Is dat groene oregano?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:23 schreef mvdlubbe het volgende:
OOOOH ik ben zo blij met mijn nieuwe spullen! Nog even een fotootje posten.
[[url=http://photophoria.net/dev/gallery2/d/setje.jpg?g2_itemId=1462&g2_serialNumber=1&g2_GALLERYSID=8d76ae4b55a6079c322aca6ee04bdfd2]afbeelding][/url]
Nou zit ik met die Deep Dish Pizza set (rechts boven). Moet dat rooster erop (kan eigenlijk niet anders, er onder zou wat raar zijn) en waarom dan, wat doet het?
Kroepoek bak je in een wok (desnoods braadpan) in een laagje zonnebloemolie, dan kan er niets mislukken, het is echt seconden werk.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dan moet je dus gewoon kroepoek leren bakken, moeilijk is het niet(al is het wel de pest voor je frituur.)
Dat komt, omdat ik, net als velen met mij, niet tot de doelgroep behoor. Daarbij, er zijn zoveel producten en ook zoveel nieuwe producten die binnen no-time weer zijn verdwenen, dat ieder product maar lekker wordt gevonden en gekocht door een klein deel van de bevolking.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo'n bedrijf doet toch onderzoek voordat ze een product op de markt brengen, waarbij mensen moeten proeven enzo? Ik vind het erg raar dat niemand dat Frusi lekker vindt terwijl het toch wel door een testpanel is gekomen. Of komen soms alleen de negatieve reacties hier te staan?
Als ik iets lekker vind of niet meld ik dat gewoon, wat anderen daar ook van vinden.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat komt, omdat ik, net als velen met mij, niet tot de doelgroep behoor. Daarbij, er zijn zoveel producten en ook zoveel nieuwe producten die binnen no-time weer zijn verdwenen, dat ieder product maar lekker wordt gevonden en gekocht door een klein deel van de bevolking.
Daarbij is het nou eenmaal makkelijker en op een of andere wijze ook leuker om producten af te kraken op internet enzo. En natuurlijk: hoe meer mensen er klagen, hoe groter de drempel wordt voor sommigen wordt om te melden dat het product wel lekker is.
Je hebt niets gemist.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:16 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb het trouwens nog niet geprobeerd.
Dille!quote:Op zondag 3 juni 2007 18:21 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Is dat groene oregano?
Zie ook kaneel en zo
Ik vind het wel lekker... de variant met mango en framboos dan, die andere niet, maar dat komt omdat ik geen bosvruchtenfan benquote:Op zondag 3 juni 2007 18:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo'n bedrijf doet toch onderzoek voordat ze een product op de markt brengen, waarbij mensen moeten proeven enzo? Ik vind het erg raar dat niemand dat Frusi lekker vindt terwijl het toch wel door een testpanel is gekomen. Of komen soms alleen de negatieve reacties hier te staan?
Ik vind Frusi ook lekker. Je moet je lepel natuurlijk ook zó in je bakje zetten dat je met elke hap zowel fruit, ijs en muesli binnen krijgt. Logisch toch?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Vork het volgende:
de muesli blijft onderin zitten waardoor je pas bij de laatste happen nog de ontiegelijk droge muesli mee krijgt en vruchten uit de vriezer zijn nogsteeds te koud voor consumptie (en ja ik heb gevoelige tanden).
Heel herkenbaarquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, dat hadden wij dus ook, alles was zwart, dus maar gewoon weggegooid
Dan ben ik gewoon een luie consument, want 10 minuten laten staan en uitgebalanceerde happen nemen, nee dat is niets voor mijquote:Op zondag 3 juni 2007 21:02 schreef computergirl het volgende:
Ik vind Frusi ook lekker. Je moet je lepel natuurlijk ook zó in je bakje zetten dat je met elke hap zowel fruit, ijs en muesli binnen krijgt. Logisch toch?
En het even 10 minuten laten staan nadat je het uit de vriezer hebt gehaald zodat het fruit iets op temperatuur is gekomen.
Dit topic gaat over nieuwe producten.. Niet over producten die al ruim 2 jaar op de markt zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Ristorante Pizza Leggera, van Dr. Oetker. Pizza light dus eigenlijk.
Wij hebben de Mozzarella-variant geprobeerd. Erg lekker, misschien zelfs wel lekkerder dan de gewone Mozzarella want daar druipt soms het vet vanaf. Qua kruiden smaken ze ongeveer hetzelfde, goed te eten voor een diepvriespizza.
quote:Nieuw: Pakket voor Kleintje Appel cake
Bak met groot gemak een Kleintje Appel cake!
Met het nieuwe Dr. Oetker Pakket voor Kleintje Appel cake maakt u heel eenvoudig en snel een heerlijke appelcake.
Kleintje Appel cake is een compleet pakket; het bevat een cakemix met kaneelsuiker, een zakje knapperig amandelschaafsel en een handige ronde papieren bakvorm van 18 cm. U hoeft alleen nog 100 g boter, 2 eieren en een verse appel toe te voegen.
Maak eens een appelcake voor bij de koffie, ideaal voor de afwisseling.
Zo drink ik de kaneelkoffie ook. Althans, in de koude maanden. Ik vind het echt een winterdrankquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:02 schreef Bluezz het volgende:
Was het zo erg
Gisteren heb ik de kaneelsenseo gekocht, ik hou erg van kaneel, ik kon het niet laten staan...
Zonder melk (ik drink altijd koffie verkeerd met warme melk dus) is het niet te drinken
Zo sterk en zo niet lekker.... nu met warme melk is het heerlijk, de kaneelsmaak/geur geeft het iets extra's.
Je ziet dit vaker tegenwoordig Aloe vera in voeding.. Zag van de week ook flesjes vruchtensap met aloe vera extract.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:36 schreef Vork het volgende:
Laat ik me dan ook nog maar eens even melden.
Ik heb gisteren het nieuwe toetje van de maand van Mona gegeten. Banaanpudding met aloë vera saus. Het klinkt goor, maar eigenlijk valt het reuze mee. De banaanpudding an sich is namelijk niet echt vreetbaar (erg zoet), maar de ondefinieerbare groenige vies uitziende aloë vera saus lijkt de zoetige ransbijsmaak van de banaan uit de pudding min of meer te neutraliseren. En eigenlijk is die dan nog best goed te eten. Gelukkig hebben we volgende maand weer een nieuwe om te proberen, want de snottigere structuur van de saus staat me toch niet zo heel erg aan.
Ik heb ooit Aloë vera drank geprobeerd omdat een oom zei dat het zou helpen bij maagpijn. Ik kreeg het niet over mijn lippen zo ranzig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:34 schreef Vork het volgende:
Aloë vera is al jaren een trend. Lebbis heeft nog erges een ondedeel in een programma van hem van een paar jaar terug zitten over aloë vera, erg vermakelijk. Maar niemand weet hoe aloë vera smaakt, misschien is dat ook wel et verrassende element van de pudding. Achteraf gezien is het natuurlijk een lichte vorm van teleurstelling, maar gelukkig gaat het hier om een product dat maar een maand verkrijgbaar is.
Die had ik gisteren ook, maar ik ben er een stuk minder enthousiast over. Ik vond ze vooral droog en smaakloos. Ik stond op het punt om die chips nog in de frituurpan te gooien om te kijken of ze daardoor allicht niet wat eetbaarder zouden worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Lays Baked met Mediterrane kruiden.
Ze zien er heel anders uit dan normale chips en je proeft het verschil ook wel, maar ik vond ze erg lekker gekruid. Best geschikt om eens af te wisselen.
Remia heeft die fabrikant overgenomen het is precies hetzelfde spul ander potje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Misschien is het nieuw van Remia, dat zou kunnen. Ik herken het potje opzich ook niet, dus wellicht ken ik het van een ander merk (of ze hebben er een nieuw etiket op gedaan en noemen het 'nieuw', dat kan ook)
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[afbeelding]
Een pad voor in je Senseo-apparaat en een topping die je in het kopje moet doen. Dat moet je dan door elkaar roeren terwijl de koffie het kopje in loopt.
De cappuccino-smaak heb ik laatst bij een vriendin geproefd, die was wel lekker maar niet heel bijzonder. Dit spul vind ik aparter. Het heeft een lekkere volle chocoladesmaak zonder te zoet te worden, zoals van dat mierenzoete chocomelpoeder. Het smaakt een beetje zoals extra pure chocolade door het bittere van de koffie. Al met al een aanrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |