Geen strakke pakken dus?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:06 schreef Chanty het volgende:
Goedemiddag
Gisteren was vet!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Nee de meerderheid was oud en/ of niet echt knapquote:
Ha, hoe was het vandaag?quote:
Dit is de eerste meet waar ik P. NIET heb zien slapenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het ergste geval krijgen we foto's te zien van een P. die op een bankje in slaap is gevallen... En zolang je niet met je mond open slaapt, terwijl er een klein beetje speeksel vanuit je mondhoek drupt, is dat ook nog wel te overleven...
Maar wel foto's van andere ontmoetingen begrijp ik...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:52 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dit is de eerste meet waar ik P. NIET heb zien slapen![]()
Dus geen foto's helaas![]()
Zatquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar wel foto's van andere ontmoetingen begrijp ik...![]()
pet past ons dus idd allemaalquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:06 schreef Chanty het volgende:
Goedemiddag
Gisteren was vet!!!![]()
![]()
[afbeelding]
wel fotoos, maar niet van slapende P.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:52 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dit is de eerste meet waar ik P. NIET heb zien slapen![]()
Dus geen foto's helaas![]()
Je kan rekenen op mijn persoonlijke bescherming, garandeer ik je bij deze...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:56 schreef Briggy het volgende:
[..]
Zat![]()
Maar ik weet niet wat er gebeurt als ik die ga posten![]()
Jeetje, het lijkt net echtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:06 schreef Chanty het volgende:
Goedemiddag
Gisteren was vet!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Wat zij zegt dusquote:
Ik vond ze vooral sloom eigenlijk... (er lagen er nogal wat voor pampus)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:31 schreef ..zapper het volgende:
Navond! Ja ik vind het van mij uit al ver rijden, laat staan van jullie uit.
Hadden jullie ook de indruk dat de dieren in Emmen 'vrolijker' zijn dan in Blijdorp?
wat een bullshit zeg!quote:Strafrechtadvocaat Van Ardenne zegt dat slachtoffers in een civiele procedure schade kunnen eisen. Het gaat dan niet alleen om gewonden. Ook mensen die de aap de vrouw zagen toetakelen en daardoor langdurig van de kaart zijn, kunnen volgens hem shockschade claimen.
Staat je goedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:06 schreef Chanty het volgende:
Goedemiddag
Gisteren was vet!!!![]()
![]()
[afbeelding]
En het is ook weer een beetje jammer dat de vermoedelijke oorzaak-gevolg relatie buiten beschouwing wordt gelaten. Als ik tenminste op de frontpage lees dat dat beest vlak daarvoor werd getreiterd. Geef hem eens ongelijk dat 'ie z'n kalmte verliest...quote:Op zondag 20 mei 2007 00:58 schreef prupke het volgende:
op nu.nl :
[..]
wat een bullshit zeg!
denkt die advocaat dat ie in amerika (sorry amrikanen) zit?
klink klare onzin dit. Je gaat toch vrijwillig naar een dierentuin?
of ben ik nu van mijn royal toilet pot gerukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |