Kut, totaal gemist.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:06 schreef Tourniquet het volgende:
Straks bij De Wereld Draait Door zit Anton Corbijn over deze film. Donderdag gaat hij dus draaien.

Kleine kans dat ie in Schagen draaitquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tof, maar even kijken zo.
Helaas nog niks gehoord van de lokale bioscoop, en nog niks op de site. Wel al afgesproken om heen te gaan. Dus dan eventueel maar ergens anders, als hij hier niet gaat draaien. Maar ik verwacht 'm hier eigenlijk wel.

Dat moet natuurlijk 2070 zijn.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel vind ik de diepgang, of de emotionele beweegredenen van Ian Curtis wat vlak uitgewerkt. Maar zoals al gezegd, misschien moet een biopic helemaal niet de pretentie hebben de persoon te doorgronden. Op deze manier wordt ook geen afbreuk gedaan aan de mythe die rond Curtis hangt, terwijl de film hem toch gewoon neerzet als een 'gewone' jongen uit Macclesfield.
Topfilm.I don't really come from outer space || Last.fm

Oh, vandaar op 'n gegeven moment die opmerking 'Wees blij dat je niet de zanger van The Fall bent'!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:05 schreef JackHerrer het volgende:
Blijkbaar speelt Sam Riley (Ian Curtis) ook Mark E Smith in 24 Hour Party People (ik kan me niet meer herinneren dat ik hem gezien heb, maar die film is ook zeker de moeite waard).

Ik dacht inderdaad ook Bowie, het nummer Warszawa van het album Low.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:40 schreef parselmouth het volgende:
Volgens mij Bowie... Weet het niet zeker.

Gecheckt, maar dat is hem niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad ook Bowie, het nummer Warszawa van het album Low.

Jammer.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:57 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
[..]
Gecheckt, maar dat is hem niet.

Vooral Supersisterquote:Op woensdag 7 november 2007 04:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Coole soundtrack.

Schitterend! Corbijn en Riley overtreffen zichzelf!
 Schitterend! Corbijn en Riley overtreffen zichzelf! Iedereen was goed, gelukkid zaten die manager en bassist er in voor de nodige humor, anders was het wel een erg zware film geworden.
 Iedereen was goed, gelukkid zaten die manager en bassist er in voor de nodige humor, anders was het wel een erg zware film geworden. iedere keer als er een JD baslijntje begon zat ik met kippenvel te kijken, daarnaast Bowie, Sex Pistols etc, heerlijk! Zang en mimiek van Riley on stage waren ook erg knap!
 iedere keer als er een JD baslijntje begon zat ik met kippenvel te kijken, daarnaast Bowie, Sex Pistols etc, heerlijk! Zang en mimiek van Riley on stage waren ook erg knap!
quote:So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.A cloud hangs over me, marks every move,
Deep in the memory, of what once was love.

Het eerstequote:Op zondag 18 november 2007 02:34 schreef pfaf het volgende:
Of ik word een mietje, of het is een geweldig filmjaar.

Hij heeft 6 keer in Cinemagnus gedraaid als special (dat is elke maandag, dinsdag en woensdag). En laatst 2 avonden in het Scagontheater. Daar heb ik 'm gezien.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Kleine kans dat ie in Schagen draaitHet is geloof ik in 13 bioscopen in Nederland te zien.

Ik vond het juist wel duidelijk dat ondanks zijn relaties hij zich altijd alleen voelde en die leegte vond ik goed overkomen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:33 schreef SCH het volgende:
Voor mijn gevoel lag het accent wel erg op die relaties en had ik juist die leegte wel wat meer mogen voelen. Ik denk dat ik de balans tussen het verhaal rond JD en het verhaal rond zijn relatie(s) niet helemaal okay vond.
Ja, vond ik ook.quote:Ik voelde ook niet zo goed hoe beroemd of bekend JD nu eigenlijk was.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |