Raar he...die vriendjes van Eric vertellen hem al jaren dat hij hilarisch is als Natrashaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
OPROEPJE: WIE HEEFT ER OOK MAAR ËËN KEER OM DEZE 'HUMOR' MOETEN LACHEN.
Je moet niet zoveel doorlullen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
ooo, de term KRINGSPIERMUSKETIER is ook al in de villa doorgedongen.![]()
Oh jee, dat zit wel diep. Nou ja, ik help je hopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Lieke er niet in had gezeten, dan had ik mijn principes waarschijnlijk ook wel overboord gegooid.
Maar als ik die caps zie van die twee, dan maakt dat me weer sterk![]()
Zodra ze er uit is, doe ik weer gezellig met jullie mee.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:16 schreef Havefun85 het volgende:
Dit stond op de VOL site:
Sorry, ik ben zelfs ook surinaamse, maar o wat heb ik me geschaamd daarnet met die zussen van Natasja!.Dat geschreeuw en niet netjes kunnen praten. Toen ze buiten nog in het surinaams spraken, werd nog duidelijk gemaakt aan Natasja hoe erg die kinderen haar missen en hoe slecht het gaat met Jairo en toen ze te horen kregen dat ze alleen maar nederlands moesten praten was het plotseling één en al positief over die kids. En die stille dreigementen naar Huub toe, wat zielig allemaal. Ze hebben hiermee nog maar eens verduidelijkt dat ze zussen zijn van Natasja. Ik heb echt voor het eerst bezoek meegemaakt dat zich zo ordinair heeft gedragen. Tja, alleen het bezoek van Natasja en Brain dus!!. Neem maar eens het bezoek van Sylvia, Eric en Huub,, keurige mensen, die zich zelfs niet eens met het spel bemoeien. Dit maakt nog eens duidelijk dat Natasja gewoon voor het miljoen daar zit in tegenstelling tot wat zij dus beweert. Even voor de duidelijkheid: ER ZIJN ECHT WEL KEURIGE SURINAMERS!
Presentquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:27 schreef ruby het volgende:
Er hangen mensen over het hek.
Wie missen we hier?
Voor één keer beschouw ik dit dan ook maar als grapje, maar normaal gesproken is zo`n persoonlijke aanval banwaardig.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja... er hingen gisteren naakte mensen voor het hek... en jij was hier niet aanwezig![]()
Iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:28 schreef noekje het volgende:
Brian is bang. Er hangen mensen op het hek.
Wel gek want Huub moet toch zoooo bang zijn.
Net gedaan ja ENquote:
Je reinst projectiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
Brian denkt dat de mensen bij het hek hen aan komen vallen........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |