2gb iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:24 schreef Netsplitter het volgende:
Nee.
Om de simpele reden dat het 1 een bagger videokaart is en 2 daardoor wanneer je gaat photoshoppen je pc behoorlijk moet gaan swappen.
En dat is kut.
Dus 2 dingen zou ik veranderen.
1. De videokaart voor een normaal exemplaar.
2. Sowiezo 2Gb meteen er in.
Geef eens een voorbeeld van een videokaart die goed is en niet duur? Die ik wel kan gebruikenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:24 schreef Netsplitter het volgende:
Nee.
Om de simpele reden dat het 1 een bagger videokaart is en 2 daardoor wanneer je gaat photoshoppen je pc behoorlijk moet gaan swappen.
En dat is kut.
Dus 2 dingen zou ik veranderen.
1. De videokaart voor een normaal exemplaar.
2. Sowiezo 2Gb meteen er in.
koop een leuke 7600 die zijn er ook passief gekoeld als je een lekkere stille pc wilquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een videokaart die goed is en niet duur? Die ik wel kan gebruiken
Hoe duur is die?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:37 schreef wouter37 het volgende:
[..]
koop een leuke 7600 die zijn er ook passief gekoeld als je een lekkere stille pc wil
Ik heb totaal geen verstand van videokaarten. Lig er echt al jaren uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:42 schreef wouter37 het volgende:
[..]
een euro of 80 voor de pasieve versie
Het is mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:43 schreef Teije het volgende:
Ziet er oké uit, maar waarom Vista als ik vragen mag?
Dat is wat ik heb gehoord. Daarom heb ik voor deze pc gekozenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:44 schreef roobje het volgende:
Ik ben geen expert maar volgens mij worden de bewerkingen van paintshop e.d. nog altijd door de cpu gedaan en niet door de videokaart dus elk budgetkaartje zou prima moeten zijn.
Koop dan een Mac.quote:
Laat ik het zo zeggen. 100 euro voor 1 GB geheugen + een Videokaartquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is je budget ongeveer voor een losse videokaart?
Die heb ik niet voor die snelheid voor 700 euroquote:
nee dat betekent dat er geen ventilator op de kaart zit lekker stil dusquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen verstand van videokaarten. Lig er echt al jaren uit.
Moet daar dan nog een koeler bij of zo? Of wordt ie er al bijgeleverd?
Dat klopt, maar wanneer een videokaart Aero draait pikt hij dus geheugen in van het interne stuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:44 schreef roobje het volgende:
Ik ben geen expert maar volgens mij worden de bewerkingen van paintshop e.d. nog altijd door de cpu gedaan en niet door de videokaart dus elk budgetkaartje zou prima moeten zijn.
Hehe, ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Die look kost natuurlijk wel een shitload aan geheugen, voor de rest zijn er ook nog eens ontzettend veel bugs.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is mooi. Daar kick ik op. Plus het zit er standaard bij
.
maak er 120 van hen het gaat lukkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. 100 euro voor 1 GB geheugen + een Videokaart.
Het is de bedoeling dat ik Photoshop/Painshop vlekkenloos kan draaien terwijl ik internet (FOK) en aan het downloaden ben (LimeWire/Torrents).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wanneer een videokaart Aero draait pikt hij dus geheugen in van het interne stuk.
Dat wil je niet omdat je bijna alles nodig hebt voor photoshop.
Dus in dit geval is doet de videokaart wel mee in het totaal plaatje.
Dat is geen probleem. Ik koop alles tegen inkoopprijs + btw + personeelskortingquote:
Wtf is er mis met AMD danquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Maar kan ik dan niet beter gaan voor: klick alleen het is wel een AMD dan.
Dat is standaard zowat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:55 schreef Dizer het volgende:
Oh trouwens, als ik voor een andere videokaart ga, moet ie wel DVI aansluiting hebben. Dat heeft mijn 226B Samsung monitor namelijk ook.
Ik hoor van iedereen dat het crap isquote:
Les 1:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoor van iedereen dat het crap is![]()
Verdorie. Het is echt klote als je iets moet kopen waar je er helemaal uitligt. Als het nou een Televisie was, dan wist ik het wel.
Maar goed, ik heb geen probleem mee met dus 120 euro meer voor een videokaart en 1GB geheugen extra.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Les 1:
AMD is geen crap.
AMD is zeer competatief in het middensegment.
Intel is op dit moment heer en meester in het high-end segment, maar daar zit je niet in.
Dus AMD is een goede keuze mocht voor die gaan.
En diegene die vertellen dat AMD crap is weten niet waar ze het over hebben.![]()
Kan ik Altavista Babblefish Translate gebruiken hiervoor?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
LimeWire is gewoon zuig programma
Het maakt dus niet uit hoe snel je pc is.
Kijk voor een leuke conroe cpu met 4mb eigen geheugen .
Zet er een leuke bord met intel 965p
2x2g ddr2 800mhz .
je game niet dus elke videokaart die directx9 ondersteunt haalt al maximaal uit windows vista.
Anders een leuke 8300@8500 serie van nvidia kan je nemen als je directx10 wilt.
Het belangrijkste is dat je een raid-0 s-ata systeem bouwt omdat het snelste is voor videobewerking. (liefst 2x raid-0 zodat je met videobewering de harddisk raid-0 maximaal benut word.
Wat dacht je van Painter 7 of 8........quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die heb ik niet voor die snelheid voor 700 euro
Plus, ik werk met liefde aan Paintshop Pro XI, en die werkt niet op Mac.
Mwah. Ik ken elk functie uit Paintshop Pro. Ik werk er al sinds 2001 mee. Dagelijks. Ik ga echt niet zomaar overstappen. Plus ik ben gek op Apple. Het zijn goede en mooie dingen. Maar hun prijzen.. tjah dan vind ik Microsoft nog goedkoop. Maar goed dat is een ander onderwerp.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 06:45 schreef prof.bierbekje het volgende:
[..]
Wat dacht je van Painter 7 of 8........
Daarbij vergeleken lijkt Paintshop pro op paint!
Budget was rond de 700 euro...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
LimeWire is gewoon zuig programma
Het maakt dus niet uit hoe snel je pc is.
Kijk voor een leuke conroe cpu met 4mb eigen geheugen .
Zet er een leuke bord met intel 965p
2x2g ddr2 800mhz .
je game niet dus elke videokaart die directx9 ondersteunt haalt al maximaal uit windows vista.
Anders een leuke 8300@8500 serie van nvidia kan je nemen als je directx10 wilt.
Het belangrijkste is dat je een raid-0 s-ata systeem bouwt omdat het snelste is voor videobewerking. (liefst 2x raid-0 zodat je met videobewering de harddisk raid-0 maximaal benut word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |