Leek Gollum wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:55 schreef Glacier het volgende:
Leek wel een duitse voicemail
*dubbel ligt
I second that.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
hahahaha geniaal dit! Kunnen ze niet nog een uurtje doorgaan want zometeen komt toch vage rap muziek..
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
En die meid maar denken dat ze veilig staat achter dat gordijn
De kledingstukken zullen zo wel door 't beeld vliegenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:01 schreef Toad het volgende:
Nu gaat het pas echt gebeuren. Nu we niks meer kunnen zien.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Nu met 3voor12XL... IK ga... Mensen tot de volgende keer!
Want?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:06 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- zal de caps van net maar even niet plaatsen.. lijkt mij niet zo verstandig.
Mwa, Domien draait wel vaker de cam weg na de show, alleen niet zo rigoureus als vandaag (maar dat is denk ik vandaag niet onverstandigquote:
Ik heb ook PM...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:06 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- zal de caps van net maar even niet plaatsen.. lijkt mij niet zo verstandig.
Volgens heb jij ook teveel gedronken, het is net afgelopenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:05 schreef Toad het volgende:
ho ho ho, het leukste programma op 3FM moet nog komen!
watjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo verstandig voor de personen wie het betreft.![]()
Michiel? Domien?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo verstandig voor de personen wie het betreft.![]()
Precies. Natuurlijk gebeurt hier niets! Gerard doet wat voorbereidende dingetjes, daarom cam wegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:15 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Michiel? Domien?
Wat ik gezien heb was er nog niks gebeurt ofzo toch
Misschien is Hans niet zoveel gewendquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:16 schreef Toad het volgende:
Niet dat ik zeg dat je de foto moet plaatsen hoor, maar het viel toch wel mee Hans, met wat er te zien was?
En geen gordijnincidentjes.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Precies. Natuurlijk gebeurt hier niets! Gerard doet wat voorbereidende dingetjes, daarom cam weg
Nouja, natuurlijk... Gezien de gezelligheid en drank daar is het niet gek dat we iets denken tochquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Precies. Natuurlijk gebeurt hier niets! Gerard doet wat voorbereidende dingetjes, daarom cam weg
Absoluut, ik had het ook beter niet kunnen zeggen..quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:16 schreef Toad het volgende:
Niet dat ik zeg dat je de foto moet plaatsen hoor, maar het viel toch wel mee Hans, met wat er te zien was?
Weet niet hoor maar nummer 3 van het lijstje vind ik persoonlijk nog niet echt bijzonder, maar misschien moet het kwartje nog vallen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:07 schreef Toad het volgende:
Ze zijn er nog hoor.In de studio, voor de PC.
Freak 11 voor vanavond. Nieuw binnen de White Stripes en een nieuwe freakandel speciaal...
1. Spit At Stars - Jack Penate
2. D.A.N.C.E. - Justice
3. Icky Thump - White Stripes
4. Give Me The Food - Miss Platinum
5. Feels Like Home - Meck Feat. Dino
6. Summertime - Kim
7. Hey Eugene - Pink Martini
8. Hell Alright - DePhazz
9. Into Action - Tim Armstrong
10. Stop Me - Mark Ronson
11. Touch Your Toes - Armand Van Helden
quote:3FM krijgt mogelijk nieuwe slogan
3FM denkt na over een nieuwe slogan. Middels een online onderzoek probeert de zender de mening van luisteraars peilen over enkele mogelijke slogans. De opties die naar voren komen zijn 'For Music’s sake' en 'All for music'.
Over de achtergrond van een mogelijke verandering is niets bekend. Wel werd bij de invoering van de nieuwe logo's voor de publieke radiozenders in maart dit jaar bekend dat het logo van 3FM 'nog niet werd aangepast'.
Sinds september 2003 voert 3FM de slogan 'Serious Radio' met het bijbehorende logo. Daarvoor had de publieke radiozender de slogan 'Altijd de eerste met nieuwe muziek' en bestond het logo uit een zwarte driehoek met een geel kuiken.
Ik vind All For Music wel aardig...serious radio vind ik eigenlijk beterquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:48 schreef Sirolf het volgende:
Opmerkelijk berichtje op RadioFreak trouwens (al is het natuurlijk speculatie, er loopt blijkbaar enkel een onderzoek naar een nieuwe slogan).
On air knippen... Tijdens de vorige Serious Request was er een meisje dat live on air d'r haren eraf liet knippen, bedoel je dat soms?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik vind All For Music wel aardig...serious radio vind ik eigenlijk beter
Sirolf, kun je ff mij on air ff knippen? Het was tijdens 'het woord dat scoort', met dat weggebliepte woordje...
* Glacier heeft nu al zin om zijn bier open te maken met de Ekstra weekend opener
Dan kun je lang wachten, want die zijn er nog nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:10 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft nu al zin om zijn bier open te maken met de Ekstra weekend opener
http://www.zshare.net/aud(...)end_glacier-mp3.htmlquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
Sirolf, kun je ff mij on air ff knippen? Het was tijdens 'het woord dat scoort', met dat weggebliepte woordje...
Ik zal maar geen ja zeggenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
On air knippen... Tijdens de vorige Serious Request was er een meisje dat live on air d'r haren eraf liet knippen, bedoel je dat soms?
quote:Maargoed... ik zal er zo even naar gaan kijken.
Thnxquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.zshare.net/aud(...)end_glacier-mp3.html
Shitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:19 schreef D.Rose het volgende:
Dan kun je lang wachten, want die zijn er nog niet
schandaligquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:45 schreef borisz het volgende:
nee foei
All for music klinkt goed! Maar opmerkelijk is het wel want zo lang hebben ze de huidige slogan nog niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:48 schreef Sirolf het volgende:
Opmerkelijk berichtje op RadioFreak trouwens (al is het natuurlijk speculatie, er loopt blijkbaar enkel een onderzoek naar een nieuwe slogan).
Wie weet kan ik je nog inhalenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:03 schreef Sirolf het volgende:
Het is trouwens nog steeds mogelijk om poolpunten te sparen...
Heeft denk ik alleen weinig nut meer...
All for music is inderdaad goed!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:53 schreef -Hans- het volgende:
All for music klinkt goed! Maar opmerkelijk is het wel want zo lang hebben ze de huidige slogan nog niet.
All for music klinkt een beetje te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:24 schreef JeroenV het volgende:
[..]
All for music is inderdaad goed!
Serious music heb ik nooit echt gesnapt enzo...
Ik ook niet als ik heel eerlijk ben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:24 schreef JeroenV het volgende:
[..]
All for music is inderdaad goed!
Serious music heb ik nooit echt gesnapt enzo...
Zou het jammer vinden als een publieke omroep zoals 3FM zich door zulke externe factoren zou laten beïnvloeden. Weet niet of het gebeurt (sluit het niet uit gezien het verleden met Di-rect enzo), maar ik zou het wel jammer vinden..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:36 schreef D.Rose het volgende:
Nouja, da's wellicht wat overdreven, maar heb te vaak het gevoel dat er toch andere belangen spelen. Bijv. de megahits, die worden echt niet gekozen om de reden waarvoor dit wel zou moeten zijn.
Ik vind Serious Radio juist wel goed bedacht. Het bekt lekker en er zit natuurlijk een lading humor op, want zo serieus is het vaak niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook niet als ik heel eerlijk ben.Vind die slogan nog altijd minder sterk dan the good old ' 3FM, altijd de eerste met nieuwe muziek ' -slogan.
Terusten Glacier![]()
Ik denk dat dat niet het geval is hoor, de enige sponsoring komt volgens mij uit de prijsvragen en de zogenoemde wekelijkse 'plug' (gratis singles).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou het jammer vinden als een publieke omroep zoals 3FM zich door zulke externe factoren zou laten beïnvloeden. Weet niet of het gebeurt (sluit het niet uit gezien het verleden met Di-rect enzo), maar ik zou het wel jammer vinden..
haha, zoals vanavond idd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:42 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind Serious Radio juist wel goed bedacht. Het bekt lekker en er zit natuurlijk een lading humor op, want zo serieus is het vaak niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |