Hij ziet er warempel potverdikkie woest aantrekkelijk uit op die screenshot van je!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/18/thumb/img67.jpg]afbeelding][/url]
*proest*quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klopt, maar toen was ik iemand van daden, niet woorden
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eerst je vinger opsteken, voor je mag antwoorden...![]()
Ik dacht dat het hier over muziek gingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:11 schreef Glacier het volgende:
Maarre, wie/wat dan DR? Je vrouw/vriendin?
Ok, zeg het maar.quote:
Niets meer aan doen ! Hangt prima zoquote:
Ja hoorquote:
Volgens haar profiel heet Seraphina Annette. De dame uit Nijmegen die in de studio is heet Lianne.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niets meer aan doen ! Hangt prima zo![]()
* -Hans- gokt dat de dame met het witte jasje aan van Fok! is! Seraphina ??
uuhhm, dan is zij het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens haar profiel heet Seraphina Annette. De dame uit Nijmegen die in de studio is heet Lianne.
*drukt snel weg*quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:27 schreef Toad het volgende:
Roy! De grootste fan van Mariesj!
Nenehquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Jammer, dat laatste nummer van de sandstorm mix, had ik wel langer willen horen... Lekker nummer.
(Nenna Cherry, dus)
Ik denk het van nie eigenlijk, gezien de opmerking en het niveau van zijn postings....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:33 schreef Marc63 het volgende:
Was die Hans van net nou -Hans-?
Ik mag hopen van niet, want dan stond ie wel voor lulquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:33 schreef Marc63 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
D.rose, deze is wel leuk toch, dit nummertje.....?(velocity)
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:37 schreef Marc63 het volgende:
Domien heeft eindelijk sjans zo te zien... Wat zou nou de doorslag gegeven hebben?
Ik heb al een vermoeden:
"Ja idd, ik ben de zanger van Tokio Hotel."
"De mijne heeft 5 megapixel."quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:37 schreef Marc63 het volgende:
Domien heeft eindelijk sjans zo te zien... Wat zou nou de doorslag gegeven hebben?
Ik heb al een vermoeden:
Ik heb al een vermoeden:
Ik heb al een vermoeden:
Nee joh! zat op de pot en dan weet je denk ik wel voldoende.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:33 schreef Marc63 het volgende:
Nou... dan denk ik toch dat jij het was. Waarom zou iemand anders "Poepen!!" gaan zitten roepen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh! zat op de pot en dan weet je denk ik wel voldoende.
Nee!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou... dan denk ik toch dat jij het was. Waarom zou iemand anders "Poepen!!" gaan zitten roepen?
Uhm, met z'n drieën dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Domien deelt een cock cocktail met die blonde
Start Giel Beelen jingle: " Nog een keer! Nog een keer! "quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met zulke webcam beelden erbij, mogen ze Gwen Stefani wel vaker draaien.
Hij moest ineens rennen, moest die hoog nodig naar de wc ofzo....(quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Ik zag net een hyperactieve, springende Domien door de hal rennen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |