Kaas is geen schimmel, en schimmelkaas is soms prima te eten, denk aan Brie of Camembert.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef zZaZz het volgende:
Je kan bijv ook geen beschimmelde kaas eten zonder ziek te worden dacht ik.
Ik zou de aangetaste plekken wegsnijden, niet elke schimmel is eetbaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:53 schreef zZaZz het volgende:
Ok, bedankt.
Maar als ik dood neerval houd ik jullie verantwoordelijk
tuurlijk welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:54 schreef freako het volgende:
[..]
Ik zou de aangetaste plekken wegsnijden, niet elke schimmel is eetbaar..
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:59 schreef zZaZz het volgende:
we hebben zojuist het hele bakje met z'n twee opgegeten, dus ieder een half bakje![]()
te laat. ts heeft ze al opgegetenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:06 schreef rashudo het volgende:
Niet moeilijk doen en die troep gewoon wegmieteren.
Pleur eens op! Ik ben nooit, nooit, nooit ziek! Ook niet op vakantie, ook niet van discutabele restaurantjes hoog in de bergen van turkije, ook niet van water drinken in Frankrijk, ook niet van yoghurt 1 dag over de datum. Maar een voedselvergiftiging is NIET LEUK, dat kan ik je wel vertellen! Ik baar liever nog een kind eerlijk gezegd.....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:07 schreef dialMforMonkey het volgende:
Gebeurt niets. Niet teveel naar die huilanders luisteren, die worden al ziek van yoghurt 1 dag over de datum.
mwah.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Pleur eens op! Ik ben nooit, nooit, nooit ziek! Ook niet op vakantie, ook niet van discutabele restaurantjes hoog in de bergen van turkije, ook niet van water drinken in Frankrijk, ook niet van yoghurt 1 dag over de datum. Maar een voedselvergiftiging is NIET LEUK, dat kan ik je wel vertellen! Ik baar liever nog een kind eerlijk gezegd.....
Van mijn voedselvergiftiging, van mijn kind, van het maken van dat kind of van het op de wereld zetten van een kind????quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Van mijn voedselvergiftiging, van mijn kind, van het maken van dat kind of van het op de wereld zetten van een kind????
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Van mijn voedselvergiftiging, van mijn kind, van het maken van dat kind of van het op de wereld zetten van een kind????
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |