Dit noem ik inderdaad geen spelen:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:24 schreef Brighteyes het volgende:Volgens de apenheul meneer bij Nova was het helemaal niet spelen, maar eerder toch aggressief gedrag...
En ze zeiden net in de aankondiging ook dat de verzorgers de vrouw een tijdje terug hadden gevraagd of ze zich wat meer ook op de andere apen wilde richten ipv alleen op hem...
Het lijkt mij sterk dat die mevrouw meer dan 100 keer gebeten is. Ik zag het net ook op het Journaal maar volgens mij klopt dat getal niet. 100 keer hap, hap, hap, dan zou er als niks meer van die mevrouw over zijn geweest en bovendien denk ik niet dat die gorilla daar de tijd voor had. 100 beten breng je niet even in een paar minuten toe denk ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:04 schreef maok het volgende:
Ze is meer dan 100 keer over haar hele lichaam gebeten.
Niks gezien...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zometeen beelden van Bokito bij SBS6 opgenomen door een bezoeker in het restaurant!!!!!!
Idd die vrouw was niet goed bezig.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:24 schreef Brighteyes het volgende:Volgens de apenheul meneer bij Nova was het helemaal niet spelen, maar eerder toch aggressief gedrag...
En ze zeiden net in de aankondiging ook dat de verzorgers de vrouw een tijdje terug hadden gevraagd of ze zich wat meer ook op de andere apen wilde richten ipv alleen op hem...
Vind ik ook een vreemd verhaal, die ooggetuigen gister op het journaal sprak ook helemaal niet over vele beten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat die mevrouw meer dan 100 keer gebeten is. Ik zag het net ook op het Journaal maar volgens mij klopt dat getal niet. 100 keer hap, hap, hap, dan zou er als niks meer van die mevrouw over zijn geweest en bovendien denk ik niet dat die gorilla daar de tijd voor had. 100 beten breng je niet even in een paar minuten toe denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ik stikte in men aardbeienkwarkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:34 schreef Babbel1 het volgende:
"Wat denkt u, beredenerend vanuit de aap, wat de reden zou kunnen zijn dat de aap juist deze vrouw heeft aangevallen?"
Ik dacht dat Nova een serieus actualiteitenprogramma was!!
Zal diequote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:34 schreef Babbel1 het volgende:
"Wat denkt u, beredenerend vanuit de aap, wat de reden zou kunnen zijn dat de aap juist deze vrouw heeft aangevallen?"
Ik dacht dat Nova een serieus actualiteitenprogramma was!!
Ik heb de beelden wel gezien, maar het was maar heel kort en niet zo heel erg spectaculair op zich. Gorilla staat in restaurant en doet niet veel. Paniekerige stemmen, "wie heeft de deur opengezet". Niet veel meer.quote:
Zo zijn al die apen, ondankbaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl ze 4 keer per week naar hem ging kijken. Ondankbare aap.
ik wel, heel kort stukkie gefilmt met een mobieltje vanuit t restaurantquote:
Logisch dat dat beest aggresief wordt! Dieren herkennen zichzelf niet in een spiegel!! Deze vrouw heeft dus willens en wetens de gorilla gepest en heeft wat mij betreft dus ook geen recht op schadevergoeding. Het is namelijk de verantwoordelijkheid van de bezoeker zelf om dieren respectvol te behandelen.quote:Er moet mij iets dringends van het hart, het slachtoffer heeft bokito dagelijks 'gepest' met een 'spiegeltje' wat ze hem voor hield voor het raam.
Ik heb weleens met deze vrouw gesproken over Bokito en ze vond het leuk om hem te observeren en kontakt te maken.
Nou mevrouw, bij deze is dat uitermate uitstekend gelukt hoor!
Mag Bokito u nu bezoeken met een spiegeltje om voor te houden?
Jolanda - Rotterdam - 19/05/07 - 22:35:15
Zeg maar Gerard Joling met z'n publiek.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:45 schreef Flawless2006 het volgende:
Vind 't wel bizar dat zo'n gebeurtenis dus gewoon daadwerkelijk wel een achtergrond heeft. De dader kende 't slachtoffer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |